Ga naar inhoud

Newboobs_ : 7 februari 2018 : Dr. de Wit : Amphia Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, 

Wat een dag gisteren. Ik was nog nooit geopereerd geweest, dus dit was de eerste keer. En een slechte eerste keer. Ik ben bang voor naalden dus zag op tegen het infuus. Het prikken deed pijn en daarna een branderig en trekkend gevoel. De operatie ging goed, maar ik was kotsmisselijk daarna. Kon niks eten of drinken. Toen ze daar iets voor hadden gegeven ging het wel weer. Ik ben een nachtje in het ziekenhuis gebleven, zo ontbijten en dan naar huis. Foto's en verslag volgen nog:blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei NewBoobs_:

Hoi allemaal, 

Wat een dag gisteren. Ik was nog nooit geopereerd geweest, dus dit was de eerste keer. En een slechte eerste keer. Ik ben bang voor naalden dus zag op tegen het infuus. Het prikken deed pijn en daarna een branderig en trekkend gevoel. De operatie ging goed, maar ik was kotsmisselijk daarna. Kon niks eten of drinken. Toen ze daar iets voor hadden gegeven ging het wel weer. Ik ben een nachtje in het ziekenhuis gebleven, zo ontbijten en dan naar huis. Foto's en verslag volgen nog:blush:

Fijn dat het beter gaat! Ben benieuwd naar je verslag en foto’s!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn operatieverslag

 
Ik ben nog nooit geopereerd geweest, dus de spanning zat hoog. Om half 7 nog licht ontbeten en wat gedronken. Daarna weer geprobeerd te slapen. Met de nadruk op geprobeerd! Haha. Daarna lekker gedoucht, haren goed gewassen, nagellak eraf en oorbellen uit. Tas ingepakt, lekkere comfy kleding erin en eventueel spullen voor als ik moest blijven. Ik heb niet eens een bh meer aangedaan.
Om 10 voor 1 waren we in het ziekenhuis. Nog even gewacht en toen naar de kamer gebracht. Een eigen kamer met badkamer, heerlijkDe verpleegster kwam alles uitleggen en ik mocht de mooie blauwe jurk aan. Een jurk die alles behalve vrouwvriendelijk is:45:Nog even gewacht en toen mocht ik door. Afscheid genomen van mam en hup de OK in. Alles weer gecheckt en toen werd het infuus geprikt. Hier was ik doodsbang voor. Van iedereen gehoord dat het even een prikje zou zijn. Maar wat deed het pijn. Het begon de branden en te irriteren. Het heeft totdat ze het vanochtend eruit haalde niet lekker gezeten:wacko:Hierna weer even moeten wachten. Het huilen stond me nader dan het lachen. Ik had honger, dorst, het infuus zat niet lekker en er gingen allerlei emoties door me heen. Om 5 voor 3 kwam de pc alles afteken. Ik moest naast het bed gaan staan maar dat ging niet goed. Alles werd zwart, dus weer gaan liggen. Weer gaan staan, en alles werd weer zwart. Gelukkig had de pc alles afgetekend, maar wat voelde ik me slecht zeg. Toen brachten ze me naar de operatiekamer. Overstappen op de operatietafel. Ik werd gelukkig goed ingestopt. Hier duurde het niet lang en ineens was ik weg.
 
Toen ik wakker werd stond er op de klok volgens mij half 5. Het enige wat ik kon doen was huilen, wel van geluk en blijdschap dat de operatie erop zat. Ik voelde me toen niet goed maar ook niet slecht. Ik had pijn maar daar kreeg ik gelukkig iets voor. Het was denk ik kwart over 5 voordat ik helemaal wakker was. Ik werd naar mijn kamer gebracht maar hier ging het slecht. Ik was kotsmisselijk maar kon niet overgeven omdat ik sinds half 7 's ochtends niks meer had gegeten of gedronken. Ik kreeg ook niks naar binnen en zelfs het licht kon ik niet verdragen. Ik had geen pijn meer, alleen het gevoel dat er een olifant op mijn borst zat. De pc kwam langs en zei dat de operatie goed was gegaan en dan de wondjes er mooi uitzagen. Het enige positieve van gisteravond. De verpleegster kwam me iets tegen de misselijkheid geven en rond een uur of 8 voelde ik me oké. Om de paar uur kwamen ze alles checken, bloeddruk, drains en temperatuur. Rond een uur of 10 wat geprobeerd te slapen. Telkens een klein uurtje geslapen, het bed weer versteld en weer wat proberen te slapen. Elke keer half wakker als ze kwamen controleren. Van 4 tot 7 aan een stuk geslapen. Om half 8 vanochtend kwam de pc al weer om alles opnieuw te checken. Alles zag er gelukkig weer goed uit. Om 8 uur eindelijk kunnen weer kunnen eten. De misselijkheid was helemaal weg en eigenlijk geen pijn. Het enige waar ik nog tegenop zag, was het verwijderen van het infuus en de drains. Het verwijderen van het infuus viel echt reuze mee. De linkerdrain verwijderen ook, maar de rechter, krijg nog steeds rillingen als ik er aan denk. Dat is ook eigenlijk het enige plekje wat pijn doet. Rond een uur of 10 kwam mam me halen en nu lekker thuis op de bank. 
 
Het verband zit er nog om heen, maar het is een verband wat je omlaag kan doen. Telkens als ze kwamen controleren even meegespiekt. Het is nu al zo mooi. Kan het echt niet geloven. Complimenten aan de pc en aan de verpleegsters. Ik heb me gisteren echt vreselijk slecht gevoeld maar ze deden er alles aan om dat te verhelpen.
 
Zodra ik me helemaal goed voel, ga ik mijn boobies rustig voor de spiegel bekijken en foto's maken. Ik ben blij dat het achter de rug is, en nu lekker relaxen en netflixen. Als iemand nog een leuke serie weet, let me know!!!! Nu shooters aan het kijken maar die heeft maar twee seizoenen.
 
En nog een tip om uit bed te komen of van de bank af, eerst je benen buiten boord, je arm die niet aan de kant zit waar je benen nu hangen (is dit duidelijk? Haha) over je heen slaan, en dan kun je je met de schouder die aan de kant zit waar je benen hangen beetje afduwen. Zo lukt het mij op zonder hulp op te staan! Hopelijk heb je er iets aan.
 
Xxxxxxxx
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuk verslag zeg. Wel balen dat het infuus niet lekker zat, officieel zou je deze niet mogen voelen als hij er eenmaal inzit.

Het is wel uniek toch dat je een nachtje blijft of had dat bij jou een speciale reden ?

Nu lekker genieten, rustig aan doen en je lekker laten verwennen.

 

Hoeveel cc is er nou uiteindelijk bij je in gegaan ?

Ben heel benieuwd naar je foto's het zal vast prachtig zijn.

 

En Netflix, ehhh. Ik ben nu bezig met prison break superrrr spannend. Orange is the new black vond ik erg Leuk en kan niet wachten op de nieuwe seizoenen.

De film everest is supergaaf vind ik.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

O meis, wat een verhaal:o Wat naar dat je zo ontzettend misselijk bent geweest en uiteindelijk zelfs een nachtje moest blijven!

Wat fijn dat je nu rustig thuis bent en alles achter de rug is.. en het allerbelangrijkste, dat je nu kei blij met je boobies bent!!:D 

Ik ga je foto's kijken zodra ik ze kan zien hihi

 

Beterschap he en Netflix ze! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

UPDATE 7 dagen PO

 
Hier een positief bericht! Tot nu toe valt het mij reuze mee. Ik heb diclofenac, maagbeschermers en paracetamol meegekregen vanuit het ziekenhuis. Maar tot nu toe alleen  1x een diclofenac en maagbeschermers genomen en verder alleen maar 2 paracetamol per dag. Sinds eergisteren helemaal niks meer. Ik heb geen pijn en de spierpijn is ook zo goed als weg. Nu alleen wat last van steken en soms een brandend borstbeen. Voor hoever het kan en mag doe ik veel zelfs. Ik slaap iedere nacht ook aan een stuk door dus ik mag echt niet klagen. 
 
En nu over de boobies!!! Ze veranderen elke dag heel veel maar nu al zo blij mee. Heb nog niet overal gevoel wat heel gek is. Kan niet wachten om over 5 weken bh's te kopen. Ben benieuwd welke maat het gaat zijn. 
 
En @Claudiat helemaal over je vraag heen gelezen. Sorry :blush:!!! In het ziekenhuis is het normaal dat je een nachtje blijft. Helemaal als je in de middag geopereerd bent. Vond ik heel fijn omdat ik misselijk was van de narcose en ze komen continu controleren dus dat geeft een safe gevoel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.