Ga naar inhoud

Borstvergroting 11 maand geleden


Mrell

Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

 

Ik heb afgelopen Januari een borstvergroting gehad. Waar ik nog steeds super blij mee ben. 

 

Alleen heb ik heel vaak als i een tijdje geen BH aan heb of plat lig op mn rug tijdens/na het slapen erg veel pijn in mijn borsten, vooral de linker. Voelt als een soort van spierpijn, als ik dan op mijn zij ga liggen doet mij dit erg veel pijn. 

 

Iemand van jullie hier ervaring mee of tips voor? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 4-12-2017 om 21:25 zei Mrell:

Hallo Dames,

 

Ik heb afgelopen Januari een borstvergroting gehad. Waar ik nog steeds super blij mee ben. 

 

Alleen heb ik heel vaak als i een tijdje geen BH aan heb of plat lig op mn rug tijdens/na het slapen erg veel pijn in mijn borsten, vooral de linker. Voelt als een soort van spierpijn, als ik dan op mijn zij ga liggen doet mij dit erg veel pijn. 

 

Iemand van jullie hier ervaring mee of tips voor? 

Hm... dat is wel balen zeg..

Draag je overdag wel altijd een bh, dus is het alleen in de nacht dat je last krijgt?

Je prothesen zitten ook niet te hoog?

Soms blijkt een spier moeite te hebben met het volume dat er opeens onder zit, en gaat dan wat klachten veroorzaken. Een goede ondersteuning,  zeker overdag, (en ook 's avonds op de bank) is dan wel aan te raden. 'S nachts zou een bh niet nodig moeten zijn eigenlijk. Blijf je klachten houden, ook als je overdag wel een bh draagt, dan zou ik eens navraag doen bij je pc. Deze weet misschien meer wat er aan de hand kan zijn.

Ik weet wel uit ervaring,  dat het herstel toch vaak langer dan een jaar duurt..... Dus misschien nog even afwachten, en als je pijn houdt, je bh even gaan dragen in de nacht? Gewoon ter ondersteuning.  Wie weet is het dan over een tijdje beter.

 

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.