Ga naar inhoud

Nalasaja : 4 december 2017 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

3 hours ago, Sillys said:

Hi! Ik heb ook gisteren mijn operatie gehad. Lift correctie en vergroting tot nu toe gaat het best goed. De pijn is goed te doen en ik moet mij ook echt inhouden om niet al te veel te gaan doen. 

Welke pijnstilling gebruik je nu ?

Ik voelde me gisteren top. Wandeling gemaakt enzo. Nu drama haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Nalasaja:

neeee ! Echt dikke morfine nodig! Hele zijkant zelfs opgezet. Pijn !!! En t ziet er niets uit haha

Oh wat naar! Bij mij viel de pijn reuze mee, dus kan je geen advies geven.

 

Bij mij zien ze er ook niet echt mooi uit. De eerste dag helemaal niet. Zwelling kwam tot mijn sleutelbeen en oksel. Wordt nu steeds beetje minder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei bien2854:

Je borsten zijn echt mooi!! Ik heb ook een lift gehad dus heb nog aardig wat rimpelvorming en het is bont en blauw. Waar voelen jullie de meeste pijn?? 

Ik heb momenteel het meeste pijn op mijn borstbeen, die spieren daar. Hoesten en niezen is een hel Haha.

Het is daar ook best groen/gelig van kleur...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw heel mooi resultaat! Zou mooi zijn als je updates blijft plaatsen, ik ben heel benieuwd.

Zelf ben ik pas ook bij dr. Moojen geweest. Ze adviseerde mij 295 cc anatomisch of een maatje groter en dan rond (net wat mijn voorkeur heeft). Zelf ben ik bang dat het te groot wordt.. We hebben het nu op 295 cc gehouden. Jouw maat ziet er super uit, zelfs dat vind ik al redelijk aan de maat haha. Mag ik vragen hoe groot je bent en wat je weegt? En wat je hiervoor als maat droeg? Ik denk namelijk dat ik mijn situatie een beetje met die van jou kan vergelijken. 

Heel veel beterschap en ik hoop dat je je snel beter voelt! Ik twijfel nog enorm dus ben heel benieuwd naar je verhaal ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-12-2017 om 13:47 zei Nalasaja:

Welke pijnstilling gebruik je nu ?

Ik voelde me gisteren top. Wandeling gemaakt enzo. Nu drama haha

Ik zat mij toevallig vandaag af te vragen of ik al een wandeling zou kunnen maken.... maar nu ik dit lees. Ik begin maandag wel met de kinderen ophalen van school (10min heen en weer).

winkels zijn op 20min lopen.... zou ik dan teveel vragen?

ik gebruikte de eerste dagen naproxen en 4x per dag 1000mg paracetamol. Gisteren nog een keer 1000mg op vandaag nog niks. Jij? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-12-2017 om 19:39 zei Roos88:

Wauw heel mooi resultaat! Zou mooi zijn als je updates blijft plaatsen, ik ben heel benieuwd.

Zelf ben ik pas ook bij dr. Moojen geweest. Ze adviseerde mij 295 cc anatomisch of een maatje groter en dan rond (net wat mijn voorkeur heeft). Zelf ben ik bang dat het te groot wordt.. We hebben het nu op 295 cc gehouden. Jouw maat ziet er super uit, zelfs dat vind ik al redelijk aan de maat haha. Mag ik vragen hoe groot je bent en wat je weegt? En wat je hiervoor als maat droeg? Ik denk namelijk dat ik mijn situatie een beetje met die van jou kan vergelijken. 

Heel veel beterschap en ik hoop dat je je snel beter voelt! Ik twijfel nog enorm dus ben heel benieuwd naar je verhaal ;-)

@Roos88 @Nalasaja Ik krijg zelf ook binnenkort een borstvergroting bij dr. Moojen-Zaal! Toevallig zeg. Ik kan mijn situatie denk ik ook met die van jullie vergelijken.

 

Heel mooi resultaat @Nalasaja!

 

Ik heb zelf mijn operatie gepland bij dr. Moojen-Zaal op 27 december a.s. Dus dat is ook bijna haha. Superspannend. Maar ik had meteen bij de intake een heel goed gevoel bij haar en bij de kliniek. Ik krijg Mentor 330cc anatomisch, en zal van een 70AA naar 70D gaan (is de verwachting).

 

Veel succes en sterkte, doe rustig aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag dag 7 PO.

 

Het gaat nu goed!

 

Tot dag 5 echt drama. Maar vooral zooooo veeeeel buikpijn dat ik op een gegeven moment alleen maar aan het overgeven was van de pijn. (en ook gezwollen buik)

Ontlasting was moeilijk.

Maar dit kwam dus door de morfine en declofinac. En ik juist maar 2x p dag omdat ik zo veel pijn had en me zo ziek voelde.

 

Vandaag heb ik zelfs gaan paracetamol meer genomen.  Voel me nog wel moe moet ik zeggen.

 

Borsten zijn nog niet mooi. Zijn echt heel hard opgezet, voelt vervelend als ik aan ze zit en ze zitten scheef.

Maar volgends de dokter hoort dit er allemaal bij..

Zie foto.

 

Denk dat ik van een 70/a/b naar 70 C ben. 

 

Is er ergens ook een forum met allemaal foto's van ervoor- dag 1 - na een week - na 2 weken ect?

 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.