Ga naar inhoud

Tallies : 9 december 201 0: Dr. Koopmann: Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Ik weet niet of jullie dit nog lezen. Maar heel veel succes!

Ik ben begin juli door Dr. Koopmann geholpen en zeer tevreden.

De verzorging achteraf in de kliniek was helemaal top en ook het herstel verliep prima.

Ondanks dat zijn het 6 pittige weken, dus laat je lekker verzorgen en neem je rust!

Ben benieuwd naar jullie resultaat!

Ik zal binnenkort ook eens een nieuwe foto maken. Volgens mij heb ik ze er alleen nog op staan van mijn herstel periode.... ( en dat herstel liep voor beide borsten toch wel erg verschillend :rolleyes:;) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed om te horen dat het resultaat is wat je verwachtte!

Ik denk dat dat inderdaad tijd nodig heeft, dat hoor je vaak in ieder geval!

Oke dat is weinig, ik kan er over mee praten.. ik heb ook bijna niets! Soms is 75a te groot maar ben echt te eigenwijs om kleinere

bh's te kopen! ;)

Littekens maak ik me het meest zorgen om wel.. vind ik lelijk als je die zo blijft zien!

Goed dat ze bij jouw mooi aan het gezen zijn. Aan het smeren ook met zalf?

Ja ga ik zeker proberen :D al wordt het moeilijk ;)

Liefs

Ja ik smeer het in met zalf. Ik had van de kliniek littekencreme gehad. Die zal jij morgen ook wel krijgen. Maar die is al op en nu heb ik littekencreme van biodermal.

Heel veel succes. Ik ben benieuwd naar je verslagje!

Groetjes,

Samantha

Link naar reactie
Delen op andere sites

He tallies,

Alles goed gegaan bij jou?..

Weet niet of ik je gezien heb.. Was zo stoned, haha

Maar bij mij alles ook goed gegaan en ben zo benieuwd hoe het word! Nu nog weinig van te zien.. Maar heb cup D dus dat is dan wel weer leuk :-D..

Word vast C.. Anyways ben ik helemaal blij dat t achter de rug is en dat ik eindelijk heb wat ik wil!

Ik hoor het wel hoe je je voelt,

Liefs en sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

Bedankt voor alle succesje en felicitaties!

IK HEB BORSTEN! aaaaah geweldig toch! Ik vind het allemaal reuze meevallen!

Alleen het slapen is toch wel erg vervelend! Ik kan neit wachten op de dag dat mijn lichaam gewend is aan de prothesen zodat het allemaal normaal aanvoelt!

Ik heb op mijn profiel een verslagje geschreven over hoe alles is verlopen! Heb er alleen niet bijgezet dat ik 2x flauw ben gevallen die dag!

Echt even alle spanning en emotie moest eruit!

Maar Dr Koopmann is mijn held! Echt wel!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

Bedankt voor alle succesje en felicitaties!

IK HEB BORSTEN! aaaaah geweldig toch! Ik vind het allemaal reuze meevallen!

Alleen het slapen is toch wel erg vervelend! Ik kan neit wachten op de dag dat mijn lichaam gewend is aan de prothesen zodat het allemaal normaal aanvoelt!

Ik heb op mijn profiel een verslagje geschreven over hoe alles is verlopen! Heb er alleen niet bijgezet dat ik 2x flauw ben gevallen die dag!

Echt even alle spanning en emotie moest eruit!

Maar Dr Koopmann is mijn held! Echt wel!

Liefs

Hallo,

Gefeliciteerd met je nieuwe :1bouncingboobs: Geniet ervan!

Ik hoop dat je snel weer lekker kunt slapen.

Groetjes Leentje :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Tallies,

Fijn om te lezen dat alles goed gegaan is en dat je er zo blij mee bent! Vervelend dat je 2x bent flauw gevallen, maar gelukkig kwam het door de spanning en niet door iets ergs. ;)

Gaat het slapen al wat beter? Ik mocht van dr Koopmann na 1 week weer op mijn zij slapen, maar dat lag nog niet echt lekker. ;)

Groetjes,

Samantha

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.