Ga naar inhoud

Tallies : 9 december 201 0: Dr. Koopmann: Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

9 december wordt mijn grote dag. Ik vind het zo verschrikkelijk spannend!

Helemaal als ik al die verhalen van jullie lees.

Dr Koopmann is ook echt een wereld man. Hij heeft me zo goed geholpen.

Ik ga van een 75 A naar een 75C of D dat ligt eraan hoe de prothesen uitvallen.

Ze worden dual plane geplaatst, hebben daar mensen ervaring mee?

Ik deel graag de ervaringen dus ben erg benieuwd naar jullie verhalen.

Veel liefs,

Tallies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal zeker een D cup worden, ik had ook 75A en met 330cc nu een 75D, is wel boven de spier geplaatst bij mij.

Zou dat veel verschil maken boven de spier of dual plane?

Want als jij 330 cc hebt gekregen en ik 400 cc dan denk ik dat ze wel groter uitvallen dan D dan?

Of is dat een rare gedachten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jep , gok ook eerder een 'cupke' meer zunne ( E dus) met 400cc gezien je omtrek van 75cm .

Maar dat valt voor iedereen eigelijk anders uit omdat we allemaal uniek zijn :rolleyes:

Heb mijn protheses dual plane bewust gekozen . Zo wou ik ook langs de tepel en sedatie ipv narcose .

Waarom dual plane : ik had graag een natuurlijke look en was ook bang dat ze voor de spier (na aan aantal jaar) gaan hangen .

Er zijn natuurlijk voorstandsters van op/achter de spier of dual plane met elk hun eigen redenen . Ben dus benieuw of dat een bewuste keuze is van jou of werd dat door de chirurg beslist ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou dat veel verschil maken boven de spier of dual plane?

Want als jij 330 cc hebt gekregen en ik 400 cc dan denk ik dat ze wel groter uitvallen dan D dan?

Of is dat een rare gedachten?

Zou kunnen dat het een E cup gaat worden met 400cc, toch zeker een volle D volgens mij, heb je foto's voor dan kan ik vergelijken met hoe die van mij waren. Geen idee of het verschil maakt dual plane of voor de spier, eens vragen aan je PC misschien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

B-Cupje,

Ik heb zelf besloten op Dual plane te laten plaatsen en de PC was het daar ook wel mee eens.

Heb een aantal foto's gezien van voor de spier maar ik vind persoonlijk dat ze er dan heel erg op "liggen"

Je ziet duidelijk een schijf in de borst en dat wilde ik echt niet. Dus toen ben ik gaan zoeken en zag de oplossing

Dual plane!

Yin,

Ik heb nog geen fotos maar ga proberen deze van het weekend op me profiel te plaatsen.

Hoe ben jij op jou beslissing gekomen?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

B-Cupje,

Ik heb zelf besloten op Dual plane te laten plaatsen en de PC was het daar ook wel mee eens.

Heb een aantal foto's gezien van voor de spier maar ik vind persoonlijk dat ze er dan heel erg op "liggen"

Je ziet duidelijk een schijf in de borst en dat wilde ik echt niet. Dus toen ben ik gaan zoeken en zag de oplossing

Dual plane!

Yin,

Ik heb nog geen fotos maar ga proberen deze van het weekend op me profiel te plaatsen.

Hoe ben jij op jou beslissing gekomen?

Liefs

Op advies van de PC, ik had geen vulling boven de tepel en heb een dikke huid, ik zei wel dat ik het zo natuurlijk mogelijk wou maar zeker vulling bovenaan wou, en ik ben heel blij met het resultaat, zijn geen ballen geworden hahaha, je kan mijn foto's zien op mijn profiel, heb geen foto's voor, had daar niet aan gedacht, maar zal aan de PC vragen of ik die van hun kan doorgestuurd krijgen. Volg je gevoel zou ik zeggen, en heb vertrouwen in je PC want die weten wat er voor jou het beste is.

liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

welkom hier...

en gefeliciteerd met je datum!

ik heb met 450 cc een E gekregen

dus ik denk dat je toch echt wel aan D komt!

maar ff vraagje: je krijgt toch geen gladde prothesen he...??

liefs :58:

Dankje wel :D

Ben nu al op van de zenuwen, kan echt niet wachten!

Oke dus dan wordt het bij mij vast een D.. Dat zei de PC ook maar je hoort het toch liefst van mensen met ervaring!

Uh nee volgens mij niet het zijn eurosiliconen en toen ik ze voelde waren ze stug.

Heb er niet bij nagedacht om te vragen of ze glad of stug waren maar volgens mij niet toen ik ze voelde..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had met dual plane,375cc anatomische prothesen een 75C cup behaald,kwam van een 75A af,maar goed,ik ben dan ook een rare snuiter,val beetje buiten het bootje ,naja ik niet,me cc,s vallen buiten het bootje hahahaa

bij mij pakken de cc,s wat klein uit,dus dat zal vast de reden geweest zijn dat ik een c overhield.

denk zelf dat je zeker met 400cc een D gaat hebben,al een E ookal gauw gecrieerd is in deze tijd met de prothesen en profile,s

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 december is al bijna, gaat ineens snel he? Ik denk dat je ook wel op een D uitkomt hoor, al weet je dat pas zeker over 13 dagen!!!

Volgens mij is dr van Drunen de enige die met gladde protheses werkt in de Bergman Den Haag, dus je hoeft je geen zorgen te maken!!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moontje,

Ik ben echt erg benieuwd hoe het allemaal uit gaat pakken! :-)

Er is bij jouw geen reden aangegeven waarom ze zo klein uitvallen?

Ik vindt een E cup erg eng klinken. Dat zit misschien wel tussen me oren hoor omdat het nu zo klein is.

En E is dat niet moeilijk om daar mooie bh's voor te vinden? Ik koop nu bijvoorbeeld me setjes

bij de New Yorker, maar ik kan me niet voorstellen dat ze die maat daar hebben! :-S ;)

Daffy,

Ik vind het zeker heeeel spannend :) Heb er zin in ben echt aan het afstrepen op me kalender! :)

Ik hoop inderdaad op de D.. maar we moeten maar rustig afwachten! :D

Gladde protheses zijn dus niet oke begrijp ik uit het verhaal?

Nee volgens mij zijn het echt geen gladde.. heb mogen voelen en het was echt een ruwe prothese met soort

anit-slip bubbeltjes, zoals je ook wel eens op je sokken ziet.. als waren die op de prothesen een heel stuk kleiner natuurlijk :D

SPANNEND!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gladde protheses zijn dus niet oke begrijp ik uit het verhaal?

Nee volgens mij zijn het echt geen gladde.. heb mogen voelen en het was echt een ruwe prothese met soort

anit-slip bubbeltjes, zoals je ook wel eens op je sokken ziet.. als waren die op de prothesen een heel stuk kleiner natuurlijk :D

SPANNEND!

Liefs

Nee gladde protheses zijn niet oke, wordt ook bijna niet meer mee gewerkt vanwege de vergrote kans op kapselcontractie. Die kans een stuk groter dan bij ruwe protheses. Het gekke is dat dr van Drunen dat ontkent. Ik ben bij hem op consult geweest in de Bergman den Haag en hij zei dat als hij ze achter de spier plaatst, alleen met gladde werkt omdat die zachter zijn en een natuurlijker resultaat geven. Voor de spier gebruikt hij wel die ruwe omdat dat beter is. Het was echt een super aardige en fijne man maar toch zou ik er mede om deze reden nooit voor kiezen om me door hem te laten opereren.

Maar jij hebt dus duidelijk die antislip protheses haha, die gladde zijn nl echt heel glad, net een kwal, dus dat had je gelijk gezien!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hay!

Wat toevallig, we gaan op dezelfde dag!

En dezelfde PC..!

Ik wens je veel succes..

Ik vind het wel superspannend! Jij?!

Maar ik heb wel vertrouwen erin dat het helemaal goed gaat komen!

En misschien komen we elkaar wel tegen daar! ;-)

Liefs

Hee,

Wat een toeval zeg! Hoelaat moet jij?

Oooooh ik ben op van de zenuwen! Maar heb er super veel zin in!

Ik had een heel goed gevoel bij dr Koopmann dus ben blij dat hij het doet!

Hoeveel cc krijg je?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Tallies,

Heel veel succes morgen.

Ik ben 12 oktober geopereerd door dokter Koopmann.

Groetjes,

Samantha

Hallo Samantha,

Dank je wel .. spannend hoor!

En ben je er tevreden mee? Is het het resultaat wat je van te voren wilde?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Samantha,

Dank je wel .. spannend hoor!

En ben je er tevreden mee? Is het het resultaat wat je van te voren wilde?

Liefs

Ja ik ben er zeer tevreden mee. Ik vind wel dat ze nog iets soepeler moeten worden, maar dat heeft waarschijnlijk tijd nodig. De huid van mijn borsten is nog heel strak.

Ik had bijna niks (aa cup) en ik heb nu een c cup. Hier had ik ook om gevraagd dus daar ben ik heel blij mee. De littekens genezen ook heel mooi.

Probeer vannacht nog maar te genieten van je laatste nachtrust, want dat zal de eerste dagen wel wat moeilijk gaan denk ik :6:

Groetjes,

Samantha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben er zeer tevreden mee. Ik vind wel dat ze nog iets soepeler moeten worden, maar dat heeft waarschijnlijk tijd nodig. De huid van mijn borsten is nog heel strak.

Ik had bijna niks (aa cup) en ik heb nu een c cup. Hier had ik ook om gevraagd dus daar ben ik heel blij mee. De littekens genezen ook heel mooi.

Probeer vannacht nog maar te genieten van je laatste nachtrust, want dat zal de eerste dagen wel wat moeilijk gaan denk ik :6:

Groetjes,

Samantha

Goed om te horen dat het resultaat is wat je verwachtte!

Ik denk dat dat inderdaad tijd nodig heeft, dat hoor je vaak in ieder geval!

Oke dat is weinig, ik kan er over mee praten.. ik heb ook bijna niets! Soms is 75a te groot maar ben echt te eigenwijs om kleinere

bh's te kopen! ;)

Littekens maak ik me het meest zorgen om wel.. vind ik lelijk als je die zo blijft zien!

Goed dat ze bij jouw mooi aan het gezen zijn. Aan het smeren ook met zalf?

Ja ga ik zeker proberen :D al wordt het moeilijk ;)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.