Ga naar inhoud

Yanap : 2 december 2017 : Dr. Damen : MFIV


Aanbevolen berichten

Hi @Yanap

 

Wat spannend! Dat is al over een week!

Waar en bij welke PC ga je?

Ik heb 13 november 650CC van Nio gekregen maar wilde toch even reageren!:)

 

We hebben een hele leuke Kerstballenclub met allemaal dames die in December nieuwe boobs krijgen (plus een 2 in November en 2 in Januari)

Mocht je het leuk vinden kan je je aanmelden!

Dan leven we allemaal mee op de dag dat jij je nieuwe boobs krijgt!

En zo niet, heel veel succes en plezier! 

Volgende week zit jij op de bank met je prachtige nieuwe boobs!!!

 

Liefs KK

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei KK-love:

Hi @Yanap

 

Wat spannend! Dat is al over een week!

Waar en bij welke PC ga je?

Ik heb 13 november 650CC van Nio gekregen maar wilde toch even reageren!:)

 

We hebben een hele leuke Kerstballenclub met allemaal dames die in December nieuwe boobs krijgen (plus een 2 in November en 2 in Januari)

Mocht je het leuk vinden kan je je aanmelden!

Dan leven we allemaal mee op de dag dat jij je nieuwe boobs krijgt!

En zo niet, heel veel succes en plezier! 

Volgende week zit jij op de bank met je prachtige nieuwe boobs!!!

 

Liefs KK

 

Oh oppeens lijkt 400cc niet zo groot dan als jij 650cc hebt! Ik zou graag in dat clubje komen! Ik ga het laten doen bij Diana Gabriels in Barendrecht, weet niet of je die toevallig kent? Ze is best wel bekent. Ben suuuuper zenuwachtig voor al voor de dagen erna zit ook met een kleintje van 1 jaar die graag door zn mamie geknuffelt word!

 

veel groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey iedereen!

 

Ik zit met iets, 

ik ben bang dat ik niet tevreden gaa zijn over mijn resultaat en word zaterdag geoppereerd door dokter A.Damen.

ik ben namelijk 1,64 & weeg 50 kg.

ik heb nu een kleine 70 B en hij heeft me aangeraden voor een 400cc te plaatsen. Ik hou van grote borsten...

Iemand die me raad kan geven of die ook die lengte en gewicht heeft en 400cc heeft???? 

 

Dankje wel alvast & Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sta voor 7 januari ingepland via diana Gabriels!

Hier ben ik bij dr. Hupkens terecht gekomen.

Ik ben 1.70 en weeg 60kg en heb 80a

Er werd mij in de eerste instantie 300cc geadviseerd omdat dit het beste bij mijn lichaam zou passen.

Bij mijn 2de consult zei de chirurg dat dat misschien te klein zal uitvallen.

Hij adviseerde mij 350cc omdat het 50cc kleiner uit zal vallen!

Het zal dual plan gezet worden met ronde protheses van Mentor.

 

Kan iemand mij vertellen hoe het ongeveerde qua cups zal worden en zou ik misschien foto's mogen zien?

Ik wil namelijk geen hele grote borsten heben,  dus ik twijfel ontzettend

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Ramona24:

Ik sta voor 7 januari ingepland via diana Gabriels!

Hier ben ik bij dr. Hupkens terecht gekomen.

Ik ben 1.70 en weeg 60kg en heb 80a

Er werd mij in de eerste instantie 300cc geadviseerd omdat dit het beste bij mijn lichaam zou passen.

Bij mijn 2de consult zei de chirurg dat dat misschien te klein zal uitvallen.

Hij adviseerde mij 350cc omdat het 50cc kleiner uit zal vallen!

Het zal dual plan gezet worden met ronde protheses van Mentor.

 

Kan iemand mij vertellen hoe het ongeveerde qua cups zal worden en zou ik misschien foto's mogen zien?

Ik wil namelijk geen hele grote borsten heben,  dus ik twijfel ontzettend

Hey 

 

Ik zit met hetzelfde!

ik ben bang dat ik niet tevreden gaa zijn over mijn resultaat en word zaterdag geoppereerd door dokter A.Damen. Ook via Diana Gabriels

ik ben namelijk 1,64 & weeg 50 kg.

ik heb nu een kleine 70 B en hij heeft me aangeraden voor een 400cc te plaatsen. Ik hou van grote borsten...

Iemand die me raad kan geven of die ook die lengte en gewicht heeft en 400cc heeft???? 

 

Dankje wel alvast & Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Yanap:

Hey 

 

Ik zit met hetzelfde!

ik ben bang dat ik niet tevreden gaa zijn over mijn resultaat en word zaterdag geoppereerd door dokter A.Damen. Ook via Diana Gabriels

ik ben namelijk 1,64 & weeg 50 kg.

ik heb nu een kleine 70 B en hij heeft me aangeraden voor een 400cc te plaatsen. Ik hou van grote borsten...

Iemand die me raad kan geven of die ook die lengte en gewicht heeft en 400cc heeft???? 

 

Dankje wel alvast & Groetjes!

Hoi hoi

Gaat het om 400 cc High profile van mentor?
Met dat aantal cc ga je vanuit een 70B voor het zicht uitkomen op een mooie volle D namelijk. In bh wordt het dan een 70E/F (maar de bh is bij nepborsten altijd groter dan dat ze er uitzien, dus schrik hier niet van)

Ik ga even je topictitel aanpassen en als jij dan updates blijft plaatsen in dit topic, dan blijft het lekker overzichtelijk voor jezelf en voor ons :)
In welke kliniek wordt je geopereerd?

Alvast heel veel succes!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei best_boobie:

Hoi hoi

Gaat het om 400 cc High profile van mentor?
Met dat aantal cc ga je vanuit een 70B voor het zicht uitkomen op een mooie volle D namelijk. In bh wordt het dan een 70E/F (maar de bh is bij nepborsten altijd groter dan dat ze er uitzien, dus schrik hier niet van)

Ik ga even je topictitel aanpassen en als jij dan updates blijft plaatsen in dit topic, dan blijft het lekker overzichtelijk voor jezelf en voor ons :)
In welke kliniek wordt je geopereerd?

Alvast heel veel succes!!

xxx BB

Heey!

 

het gaat idd om High profile van mentor!

ik hou wel van grote borsten dus hoop dat ik tevreden gaa zijn ik ben bang dat het te klein naar mn zin gaat zijn.

ik word geoppereerd in Vlaardingen.

 

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Yanap:

Heey!

 

het gaat idd om High profile van mentor!

ik hou wel van grote borsten dus hoop dat ik tevreden gaa zijn ik ben bang dat het te klein naar mn zin gaat zijn.

ik word geoppereerd in Vlaardingen.

 

Groetjes!!

MFIV neem ik aan?

Hoop ook dat je tevreden zult zijn hihi.. Op zich geen verkeerde maat, een volle D, toch?

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei best_boobie:

MFIV neem ik aan?

Hoop ook dat je tevreden zult zijn hihi.. Op zich geen verkeerde maat, een volle D, toch?

xxx BB

 

Het is bij iedeteen zo verschillend een d cup daarom kan ik mij er geen beeld op plakken hoe dit bij mij zal zijn daarom vind ik het net zo spannend.

ik ben zelf maar 1m64 en weeg 50kg dus ik ben vrij klein en mager daarom ben ik benieuwd hoe het zal staan bij me.

 

Xx Yana

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Yanap:

 

Het is bij iedeteen zo verschillend een d cup daarom kan ik mij er geen beeld op plakken hoe dit bij mij zal zijn daarom vind ik het net zo spannend.

ik ben zelf maar 1m64 en weeg 50kg dus ik ben vrij klein en mager daarom ben ik benieuwd hoe het zal staan bij me.

 

Xx Yana

Dan zul je zeker een volle borstpartij krijgen meid. Hoe grover je postuur, hoe minder goed zichtbaar die D is, maar hoe smaller je bent, hoe beter je hem ziet :)

 

Maarja.. ik weet nog hoe onzeker ik zelf toen was over hoe de maat ging worden... Helaas kan niemand je die zekerheid geven, totdat je ze al een maand of 3 hebt :45:
Nog even geduld dus :P 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei best_boobie:

Dan zul je zeker een volle borstpartij krijgen meid. Hoe grover je postuur, hoe minder goed zichtbaar die D is, maar hoe smaller je bent, hoe beter je hem ziet :)

 

Maarja.. ik weet nog hoe onzeker ik zelf toen was over hoe de maat ging worden... Helaas kan niemand je die zekerheid geven, totdat je ze al een maand of 3 hebt :45:
Nog even geduld dus :P 

 

xxx

Ja zeker ik zal het moeten afwachten!

mijn omtrek is ook maar 69cm onder men borst dus ben echt maar een heel fijntje het zal wel goedkomen hoop ik. Over 5 dagen is het zover! Komt steeds dichterbij nu! Vind het zo spannend. Heb je lang stil gezeten of viel het herstel mee bij jou? 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Yanap:

Ja zeker ik zal het moeten afwachten!

mijn omtrek is ook maar 69cm onder men borst dus ben echt maar een heel fijntje het zal wel goedkomen hoop ik. Over 5 dagen is het zover! Komt steeds dichterbij nu! Vind het zo spannend. Heb je lang stil gezeten of viel het herstel mee bij jou? 

 

Xxx

Mijn herstel is al 5,5 jaar geleden, maar ik weet wel dat ik het altijd heel belangrijk gevonden heb om me aan de regels te houden die gelden bij een bv. Wilde geen complicaties waar ik zelf verantwoordelijk voor gehouden kon worden, dus heb geen dingen gedaan die niet mochten :)
Stilzitten hoef je natuurlijk niet, je mag best wat rondlopen en zo, maar geen zwaardere inspanningen. Je lichaam ondergaat een echte operatie, en zal dus ook écht moeten herstellen daarvan. Daar staan nou eenmaal 6 weken voor, net als voor veel andere operaties, dus het is zaak je daar aan te houden :)

Heel veel succes alvast!!

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei best_boobie:

Mijn herstel is al 5,5 jaar geleden, maar ik weet wel dat ik het altijd heel belangrijk gevonden heb om me aan de regels te houden die gelden bij een bv. Wilde geen complicaties waar ik zelf verantwoordelijk voor gehouden kon worden, dus heb geen dingen gedaan die niet mochten :)
Stilzitten hoef je natuurlijk niet, je mag best wat rondlopen en zo, maar geen zwaardere inspanningen. Je lichaam ondergaat een echte operatie, en zal dus ook écht moeten herstellen daarvan. Daar staan nou eenmaal 6 weken voor, net als voor veel andere operaties, dus het is zaak je daar aan te houden :)

Heel veel succes alvast!!

 

xx BB

 

Ja ik ga me zeker aan de regels houden!

ik ga hier zeker iedereen op de hoogte houden hoe het is geweest!!!

 

dankjewel! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op ‎27‎-‎11‎-‎2017 om 18:02 zei Yanap:

 

 

ik ga hier zeker iedereen op de hoogte houden hoe het is geweest!!!

 

dankjewel! Xx

Ben benieuwd of je je belofte na gaat komen :45: 
Ik ben wel benieuwd naar hoe alles gegaan is. Hier kan iedereen het lezen, in de kerstballenclub niet ;) 
Zou je hier willen updaten? Wel zo leuk voor andere meiden die op zoek zijn naar info :) 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.