Ga naar inhoud

Controle Liberale mutualiteit?


Aanbevolen berichten

Hallo,

Sinds enige tijd ben ik bezig met mijn borstverkleining....

Ik heb mijn plastische chirurg gevonden en sinds 3 weken is mijn aanvraag binnen bij de adviserende geneesheer van de Liberale mutualiteit.

Ik belde vandaag naar hen om te vragen hoe ver mijn aanvraag staat want dat het nu toch al enige weken duurt en ik nog niks gehoord had... Toen vertelden ze mij dat ik 30november op controle moet bij de adviserende geneesheer.... Ik had dit totaal niet verwacht en dus stress alom!!!!!

Wat als deze beslist dat het zaakje niet door kan gaan???? Ik heb een E cup en wil het heel graag... Het is mijn droom om een paar borsten te hebben in normale proportie. Heb er ongelooflijk veel last en pijn van maar pijn is niet meetbaar voor een ander dan jezelf he... Ik ben niet van de magerste ook, straks moet ik eerst vermageren...

Zijn er mensen die ooit een weigering gehad hebben voor tussenkomst van de mutualiteit? Wat als ze weigeren, wat dan?

Mensen die een soortgelijke situatie meegemaakt hebben?

gr Sanka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja goedgekeurd en wist het direct.

Ik zit bij de onafhankelijke.

Vriendin van me had het iets moeilijk, want die had eigenlijk boobs die er niet zo gigantisch uit zagen in kleding maar zonder bh wel waren.

Maar uiteindelijk na twintig minuten ook goedgekeurd. Zal morgen vragen waar ze bij zit.

Gewoon goed zeggen welke last dat je ondervind en dat komt wel goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ben dinsdag op controle geweest bij de adviserende geneesheer van de mutualiteit en het is goedgekeurd!!!!!

Ik ben ZO blij....

Maandag terug bij de pc en dan kan de bal verder rollen he....

Gr Sanka

ps. als sommige mensen een reactie plaatsen op een topic dan zie je een soort verloop van hun operatie...

vb. ... eerste consult pc

... indienen goedkeuring operatie

... goedkeuring operatie binnen

...

Hoe doe je dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt! Zoals je ziet is het gelukt met die handtekening...

Het bezoek aan de mutualiteit was op zich wel spannend omdat ik niet wist wat te verwachten. Ik moest men bovenkleding uittrekken en dan bekeek zij het zaakje en ze heeft ook mijn borsten gemeten... Daarna zei ze dat ze toestemming gaf. Ik had een gat in de lucht kunnen springen want uiteindelijk zat er bijna 4 weken tijd tussen de aanvraag en de uiteindelijke toestemming he...Dus nu kan ik eindelijk verder he...

gr Sanka

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.