Ga naar inhoud

December2017 : 5 december 2017 : Dr. Luijendijk : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hai meiden,

 

ik ben ook maar lid geworden! Om mijzelf wat gerust te stellen :-)

ik mag 5 dec voor een prothese wissel en zie er MEGA tegenop. 

In 2009 een bv gedaan, en helaas zijn mijn prothesen gaan scheuren/lekken. Ik merkte dit door knobbeltjes in mijn borst. Hierna volgde een echo en daarna de bevestiging van het lekken.

ik heb eurosilicone, en ga daar toch nu ook weer voor. Waarom? Omdat over elk type/merk silicone wel wat negatiefs te lezen is.  bergman kliniek werkt met eurosilicone en natrelle. Als ik op beide merken google vind ik van beide voornamelijk positieve verhalen maar ook her en der wat negatiefs. Tja lastig.  Ik ga er vanuit dat als eurosilicone echt mega bagger zouden zijn , ik hier veel meer over kon terug lezen. Ook een voordeel is dat ik mogelijk nog wat terug gefinancieerd krijg van eurosilicone (maar dat is zeker niet de hoofdreden en ook een zorg voor later) mijn lichaam reageerde verder goed op eurosilicone dus vandaar dat ik toch maar weer voor dat merk ga.

vandaag bij de Anesthesist geweest en groen licht gekregen voor de operatie. Deze is a.s 5 decemeber al! Ik had destijds 300cc genomen maar ga nu voor 480 cc (druppel vormig)

ben heel benieuwd naar het resultaat. Ik zie tegen de operatie op, ben bang voor complicaties etc. Maargoed... we blijven positief.

de oude moeten er sowieso uit. Voordeel dat we meteen iets groter kunnen uit kiezen ;-) 

 

Leuk om iedereen zijn ervaring etc te lezen! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

welkom op het forum!! Er is een een club voor meiden die in december geholpen worden! alle kerstballen verzamelen! We kletsen een hoop zin en onzin dus als je het leuk vind kun je naar het kopje clubs en dan je bij alle kerstballen verzamelen aanmelden. @Jaydee kan je dan goedkeuren en dan kun je meekletsen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei gastmama:

welkom op het forum!! Er is een een club voor meiden die in december geholpen worden! alle kerstballen verzamelen! We kletsen een hoop zin en onzin dus als je het leuk vind kun je naar het kopje clubs en dan je bij alle kerstballen verzamelen aanmelden. @Jaydee kan je dan goedkeuren en dan kun je meekletsen!

Ik ga kijken of het me gaat lukken. Snap er tot nu toe nog niet heel veel van haha! Maar lijkt me leuk! Thnx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Oei en ik zie dat je geen officiele titel hebt in je topic waar je straks je operatieverslag kunt plaatsen. Ik ga dat even voor je aanpassen en je dan ook verhuizen naar de operatieverslagen @December2017
Dan kun je updates in dit topic plaatsen, zodat anderen ook iets aan jouw ervaring hebben :) 

Was Luijendijk nu je pc? Weet het niet meer zeker....

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei best_boobie:

Oei en ik zie dat je geen officiele titel hebt in je topic waar je straks je operatieverslag kunt plaatsen. Ik ga dat even voor je aanpassen en je dan ook verhuizen naar de operatieverslagen @December2017
Dan kun je updates in dit topic plaatsen, zodat anderen ook iets aan jouw ervaring hebben :) 

Was Luijendijk nu je pc? Weet het niet meer zeker....

xxx BB

@best_boobie.. klopt! Luijendijk it is! Ik hoop dat ik het snappen ga de operatieverslagen enz! Zal dan mn ervaringen zeker vast leggen! Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei December2017:

@best_boobie.. klopt! Luijendijk it is! Ik hoop dat ik het snappen ga de operatieverslagen enz! Zal dan mn ervaringen zeker vast leggen! Groetjes

Gewoon je updates hier in dit topic blijven zetten, dan komt het helemaal goed haha

Operatieverslag is gewoon jouw ervaring van de dag van je operatie :) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

A.s dinsdag 5 december’17 is het zover. Ik weet dat ik me om 10 voor 10 in de ochtend moet melden en dat ik om 11:00 geopereerd wordt. 

Mooi tijdstip dacht ik zo!

ik heb ondertussen 2 pas-sessies gehad en met dr. Luijendijk afgesproken dat hij tijdens de operatie kijkt welke maat er nou daadwerkelijk inblijft. Aangezien ik twijfelde tussen 2 maten.

dr luijendijk kijkt welke het best “past” en bij mijn lichaam past.

 

ik begin nu aardig zenuwachtig te worden en zie erg tegen die eerste 6 weken op.

het niet kunnen tillen van mn dochtertje wordt erg lastig. Iets wat ik echt niet moet doen, maar wat ik nu zo makkelijk doe.

om inkapselen en het draaien van de siliconen voor te zijn.. moet ik echt niet gaan tillen!!

2 weken is wel te overzien.... maar 6?????

maargoed.. we gaan het meemaken.

 

oja het worden trouwens wel weer eurosilicone (dual plane), 480 cc of 1 tje groter.. mogelijk dat ik ze nog vergoed krijg ook. Afwachten maar.

 

nu aftellen geblazen.. schiet aardig op. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.