Ga naar inhoud

Ongelijke borsten na 8 wkn nog hoop?


Aanbevolen berichten

Hi,

 

ik ben inmiddels nu iets meer dan 8 weken PO en merk dat mijn borsten nog steeds ongelijk zijn. Links heeft nog steeds geen mooie plooi en zakt ook minder goed als rechts, de vorm vind ik ook minder mooi (niet echt goed te zien op de foto denk ik). Ik ben rechtshandig en dacht dan altijd dat rechts minder snel zou gaan, maar het is altijd links geweest dat minder snel leek te gaan.. echter zie ik geen verschil meer vanaf week 3 en zit Mn linker tepel nog steeds een beetje hoger :(.. Kan Mn borst überhaupt nog zakken of is dit een beetje het eind resultaat?? Ik stoor me er inmiddels behoorlijk aan en vind het heel erg zonde omdat ik wel tevreden ben over de grootte.. iemand een idee?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei TheWildchild:

Hi,

 

ik ben inmiddels nu iets meer dan 8 weken PO en merk dat mijn borsten nog steeds ongelijk zijn. Links heeft nog steeds geen mooie plooi en zakt ook minder goed als rechts, de vorm vind ik ook minder mooi (niet echt goed te zien op de foto denk ik). Ik ben rechtshandig en dacht dan altijd dat rechts minder snel zou gaan, maar het is altijd links geweest dat minder snel leek te gaan.. echter zie ik geen verschil meer vanaf week 3 en zit Mn linker tepel nog steeds een beetje hoger :(.. Kan Mn borst überhaupt nog zakken of is dit een beetje het eind resultaat?? Ik stoor me er inmiddels behoorlijk aan en vind het heel erg zonde omdat ik wel tevreden ben over de grootte.. iemand een idee?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hey meid

 

Hm... hoe was jouw voorsituatie? Was die wel volledig gelijk? En heb je je prothesen dual plane? 

Na een week of 8 heb je meestal wel het idee dat het ongeveer klaar moet zijn hè.  Nou is het wel zo dat er tussen week 8 en 12 vaak veel gebeurd, maar kan me je ongeduld zeker voorstellen.

 

Heb je nog een foto van je voorsituatie?  Wil ik wel even met je meekijken (mag ook in pb als je dat liever doet)

 

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14/11/2017 om 01:06 zei TheWildchild:

Hi,

 

ik ben inmiddels nu iets meer dan 8 weken PO en merk dat mijn borsten nog steeds ongelijk zijn. Links heeft nog steeds geen mooie plooi en zakt ook minder goed als rechts, de vorm vind ik ook minder mooi (niet echt goed te zien op de foto denk ik). Ik ben rechtshandig en dacht dan altijd dat rechts minder snel zou gaan, maar het is altijd links geweest dat minder snel leek te gaan.. echter zie ik geen verschil meer vanaf week 3 en zit Mn linker tepel nog steeds een beetje hoger :(.. Kan Mn borst überhaupt nog zakken of is dit een beetje het eind resultaat?? Ik stoor me er inmiddels behoorlijk aan en vind het heel erg zonde omdat ik wel tevreden ben over de grootte.. iemand een idee?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hoi, ik ben bijna 6weken po en mijn boobies staan ook nog steeds niet gelijk. Ik was ook enorm ongerust. Gisteren heeft mijn pc mij opgebeld na dat ik hem foto’s heb verzonden. Hij stelde mij gerust en zij dat ik zeker niet moest paniekeren en geduld moest hebben. Het kan 3 tot 6 maanden duren.. ik hoop dat ook voor jou alles goed komt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 14-11-2017 at 12:01 PM, best_boobie said:

Hey meid

 

Hm... hoe was jouw voorsituatie? Was die wel volledig gelijk? En heb je je prothesen dual plane? 

Na een week of 8 heb je meestal wel het idee dat het ongeveer klaar moet zijn hè.  Nou is het wel zo dat er tussen week 8 en 12 vaak veel gebeurd, maar kan me je ongeduld zeker voorstellen.

 

Heb je nog een foto van je voorsituatie?  Wil ik wel even met je meekijken (mag ook in pb als je dat liever doet)

 

Xxx BB

Kan jij Mn album niet zien? Ik dacht dat ik jou al toegevoegd had, maar ik ga je toevoegen. Mn borsten waren misschien al wel wat ongelijk maar dit vind ik wel heel verschillend :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei TheWildchild:

Je hebt gelijk @best_boobie.. ik heb nooit echt gekeken naar Mn voorsituatid naar ik zie dus dat Mn linker borst altijd minder een plooi heeft gehad :(.. denk dus dat dit het is.. tegenvaller !!

ik heb ook ff zitten kijken, en ik denk dat het wel nog wat gaat bijtrekken, maar het verschil is nu natuurlijk ietsje uitvergroot. 

Moet zeggen dat ik zelf ook best wat verschil had van te voren, en dat ik dat na 3 maanden nog steeds heel erg zag (op foto's minder, maar in het echt des te meer) maar na een jaar, of was het 2 jaar???? (je vergeet die dingen haha) merkte ik eigenlijk dat het verschil reuze meeviel.. 

Voor je bv let je niet op je borsten, vlak na je bv let je heeeeeeeeeeeel erg op je borsten en valt je dus álles op, en na een tijd, ga je weer minder op je borsten letten...
Denk dus dat het wel goed komt ;) 
Ze zullen niet 100% gelijk worden, maar jij gaat ze straks ook echt mooi vinden hoor. Gewoon omdat het jouw borsten zijn en het een uitvergroting is van je eigen natuurlijke borsten..

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie Ja je hebt ook wel gelijk, nu ben je er echt super op aan het focussen natuurlijk, alles is nieuw en ook een beetje eng.. hoop gewoon dat die linker meer gaat zakken naarmate de tijd vordert en inderdaad; waarschijnlijk zie ik het verschil niet eens meer over een tijd en ben ik er gewoon aan gewend.. :)

 

thanks voor je berichtje, gaf me iig een fijner gevoel. Kan ik iig beter van slapen hahaha! Fijne avond nog en alvast slaap lekker!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.