Ga naar inhoud

Ene borst hangt precies lager/ meer naar buiten dan andere


Sari

Aanbevolen berichten

Hej meiden , 

 

wat gek, ik herken dit helemaal ! Vooral sinds vandaag eigenlijk pas. Ben nu 23 dagen po , kwam thuis van me werk en deed me bh eventjes af en zag me toch een verschil! Ik meteen me kliniek gebeld , moest ik foto maken en eventjes mailen naar hun, ik gedaan zit nu nog te wachten op eventueel reactie ! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Sari:

Heb je al reactie ondertussen? 

Ja heb ik ! Moest nog foto op iets meer afstand doorsturen en even goed me rust nemen , en daarbij voor minstens een uur lang , op de bank zitten/liggen zonder bh om. Daarna me bh weer netjes om doen en even goed me gemak houden en het liefst mocht ik de rest van de dag (voor vandaag dan) niets meer doen.  Dit heb ik opgevolgd , en ben zojuist naar bed gegaan en nog eventjes gauw gekeken of ik verandering zag , en het is idd bij getrokken ! Het verschil is nu minimaal. Ben me echt rot geschrokken vanmiddag, maar blijkbaar is het werken toch even te veel geweest of zo ??? Morgen ben ik weer een dagje vrij , vrijdag mag ik wel weer een dagje werken, dan maar weer bekijken hoe die dag afloopt ...... en anders weet ik het eventjes niet meer , ben dadelijk toch al bijna een maand verder , mag toch hopen dat ik bijna alles normaal weer kan oppakken als daarvoor ........

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Sari:

Ho gelukkig zeg!!!! Had je dan veel gesport of iets geks gedaan vandaag?  Of misschien met de warmte  ..

Nou ja , lange dag gewerkt , veel gestaan en met me armen bewogen , en weinig gezeten tussendoor. En af en toe toch stiekem ook wel wat dingetjes opgepakt alhoewel het geen zware dingen waren. Ik denk achteraf toch echt dat het teveel was in 1 keer op 1 dag tijd meteen. Heb natuurlijk ruim 21 dagen thuis geweest , wel thuis natuurlijk dingetjes gedaan, maar is toch anders dan op de werkvloer zijn en niet je rust kunnen pakken en even lekker languit zitten. Tenminste op dit moment gok ik dat dit het probleem was ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.