Ga naar inhoud

Ene borst hangt precies lager/ meer naar buiten dan andere


Sari

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, op 23/8 heb ik een bortsvergroting laten doen bij De Paul Van Stralen in Wilrijk (285 cc achter de spier) Ondertussen sport ik weer en kan ik goed uit de voeten. .. maar ik 'voel de linkerborst zitten (de rechter niet) en als ik erop let dan vind ik dat de borsten niet gelijk zijn. Die linker hangt precies 1 cm lager dan de rechter en hangt meer naar buiten. Ik heb mijn pc al gebeld maar nog niet kunnen bereiken. Wat denken jullie ervan? Ik zal zo meteen een foto posten.... ik voel me echt bijna flauwvallen als ik hieraan denk dat er wat mis is.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe was jouw voorsituatie? Misschien dat ik ook even in je album kan kijken :)
De voorsituatie bepaalt namelijk het eindresultaat, als er een gelijk aantal cc in gaat.

Verder: met hoeveel weken po ben je weer gaan sporten en hoe heb je dit aangepakt? Wat doe je precies van sport?

Even om met je mee te kunnen denken

Je staat ook trouwens niet recht op deze foto's.. daar ook even op letten bij het maken van een foto ;) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb tot 6 weken alleen gewandeld en nadien ben ik weer gaan zwemmen. Ik zal je toevoegen aan mijn album @best_boobie maar heb alleen foto's van PO. Vanaf de eerste keer dat ik ging zwemmen voelde ik die ene borst 'in de weg steken en de andere niet. Nu ben ik dat meer gewend maar ik kan die ook beter bewegen door mijn spier op te spannen dus die is vlgs mij gewoon iets anders achter de spier geplaatst. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm echt jammer dat je geen foto hebt van de voorsituatie, want als ik kijk naar hoe de pc geplaatst heeft, dan kan ik me voorstellen dat er iets verschil zat in je voorsituatie. Niet misschien zozeer in grootte, maar meer in hoogte van de borstplooi. 
De pc kan niet veel veranderen aan de anatomie, dus als die anatomie niet symmetrisch is (wat haast nooit symmetrisch is) dan zien beide borsten er anders uit idd....

Sorry, zonder voorsituatie is niet te beoordelen of dit een fout van de pc of van je lichaam is....
Door het sporten komt het dan waarschijnlijk niet, maar verder kan ik er helaas niks over zeggen....

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Kunnen  jullie nog es naar mn nieuwe fotos kijken... ben nog niet bij de pc geraakt want hij was 2 weken weg en nu geen plaats ... maar heb nog nieuwe foto's ... ik vind de linkerborst  op de foto scheef! Ik ben echt heel onzeker en ik  kan niet nog een operatie betalen en organiseren met kinderen en werk...

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Het is nog steeds hetzelfde... ik heb de PC nadien amper kunnen bereiken. In zn privé kliniek geraakte ik niet binnen  dus ben ik via het ZNA Middelheim ziekenhuis gegaan... vorige maandag 23 stond zzn correctie gepland (spier wat los maken want ik voel/zie  de borst mee naar buiten trekken met elke beweging). Toek ik vrijdag belde om het uur te weten voor maandag ... bleek dat ik niet op de planning stond. Op datzelfde moment kreeg ik een appje dat 'er geen tijd voot was wegens vakantieregeling en kankerpatiënten ' ... punt ... De bediende aan de telefoon zei 'dat ze in mijn plaats een andere PC zou zoeken' Ik ben aan de telefoon beginnen te huilen en heb met de ombudsdienst gesproken en mijn medisch dossier opgevraagd via het contactformulier van de privé kliniek maar na 1 week nog geen antwoord.  Ik ben alleenstaande mama met 2 kindjes en heb mijn vakantie hier speciaal voor gepland... 5 dagen later kreeg ik bericht dat het mogelijk was op 31/7 in het ziekenh in Overpelt. Dat is veel te ver en ik laat voorlopig niets meer uitvoeren want vind dit totaal onprofessioneel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meiden,

ik las jullie verhaal en heb precies hetzelfde. Denk wel 2 cm verschil in de onderkant. Ben nu 10 weken po en begin me zorgen te maken. Lijkt wel of de 1 gezakt is en de andere niet. Wat word dat bij jou slecht aangepakt zeg sari, ze zouden je toch gerust moeten stellen en te woord moeten staan. Moeten we geduld hebben zoals ik veelal lees. Nog een operatie sarie is wel een dingetje in jou geval ivm kids en dat je er alleen voor Staat. Groetjes Pebbles 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje sari wat een vervelende situatie.

het lijkt idd of de ene borst steeds meer uitzakt?! Ik zou er echt even bovenop gaan zitten hoor! Bellen, mailen what ever net zo lang tot je een fatsoenlijke reactie hebt!! Dit is niet netjes, verre van! Hebben ze al gezegd wat het kan zijn of waardoor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of dit bottoming out is.... ik ben wel 2x op consult gegaan (in het ziekenhuis want kreeg hem niet te pakken ) en ook bij een andere PC maar die zeiden daar niks van... ik 'voel- die borst ook en ze trekt mee als ik mn spieren opspan ... dat voelde ik al toen ii na 6w ging zwemmen... denk dus dat die te vast zit aan mn spier of zo... qua uitzicht denk ik niet zo dramatisch maar ik voel het ook en dat is de voornaamste reden).. maar nu ik niet op de planning sta en er voordien ook al hemel en aarde moest voor bewegen en ik na 1 week nog geen reactie heb ivm dat medisch dossier . .hoeft het niet meer.... op zich niks slecht over de PC maar als er iets niet in orde is... dan krijg je hem niet te pakken ... mijn advies zou zijn : ziekenhuis en geen privé kliniek... dan hebben ze daar tenminste een dossier (hoewel de ombudsdienst zei dat dit ook voor een privé kliniek wettelijk verplicht is... )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi, ik herken je probleem. Ik heb precies het zelfde gehad alleen was er bij mij meer verschil. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet vind opvallen bij jou, alleen omdat je het zegt en ik er op let dat ik wat zie. Maar waren jouw eigen borsten ook zo? Borsten kunnen nooit 100% het zelfde zijn en 1 cm is echt bijna niks...

 

1 tip, ga niet opnieuw geopereerd worden want dat heb ik nu wel gedaan en beetje spijt van want het lijkt nu nog erger...(check topic) plus je hebt weer opnieuw kans op complicaties en als je die krijgt moeten ze er helemaal uit. Overigens wel raar dat je pc je hier voor weer wil laten betalen... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@madiisonhad ik jou toegevoegd of staan mijn foto's openbaar? Is al lang geleden dat ik op deze site was.

 

Bedankt voor je reactie .... ik heb superhard getwijfeld inderdaad omdat ik er niet zeker v ga zijn hoe het nadien is en als het slechter is...dan beland ik in een depressie denk ik. Nu valt het ook wel mee en ik weet niet zo goed of het vroeger ook zo was.. heb foto's voor ek na (heb alleen zelf v na) opgevraagd maar nooit ontvangen... het stoort me vooral omdat ik die borst voel en il voel  en zie ze mee trekken als ik beweeg (achter de spier geplaatst). 

 

Ik heb ook mijn mama aan borstkanker verloren en moet zelf jaarlijks mri / mammo laten doen uit voorzorg dus sta zeker niet te springen voor een ingreep.

 

Hij zou dat 23/8 ih ziekenh doen en ik denk dat ik niets zou betalen via verzekering maar alles is nogal onduidelijk..

 

Ik vind het gewoon niet professioneel dat hij totaal onbereikbaar is en ik mij helemaal georganiseerd had en dan niet op de planning stond! Nu ben ik er wel blij om dat ik me niet hen laten her opereren maar toch... zit hiet al een jaar mee en zo afgewimpeld worden... 

 

Ik ga je topic nog lezen ....

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.