Sari

Ene borst hangt precies lager/ meer naar buiten dan andere

Recommended Posts

Hallo iedereen, op 23/8 heb ik een bortsvergroting laten doen bij De Paul Van Stralen in Wilrijk (285 cc achter de spier) Ondertussen sport ik weer en kan ik goed uit de voeten. .. maar ik 'voel de linkerborst zitten (de rechter niet) en als ik erop let dan vind ik dat de borsten niet gelijk zijn. Die linker hangt precies 1 cm lager dan de rechter en hangt meer naar buiten. Ik heb mijn pc al gebeld maar nog niet kunnen bereiken. Wat denken jullie ervan? Ik zal zo meteen een foto posten.... ik voel me echt bijna flauwvallen als ik hieraan denk dat er wat mis is.

20171103_155806.jpg

20171103_155743.jpg

Ik heb er geen verstand van maar misschien kan je proberen een foto temaken zonder je armen naar voor? Ik hoop dat iemand een antwoord heeft die je gerust stelt.

Guest Kimmielara

net wat cupa84tje zegt misschien kan je de foto anders maken op deze foto is niet heel veel verschil te zien 

Waren ze eerst wel gelijk? Is het ineens dat de ander lager hangt? 

Hoop ook dat iemand je gerust kan stellen.

Xx

Hoe was jouw voorsituatie? Misschien dat ik ook even in je album kan kijken :)
De voorsituatie bepaalt namelijk het eindresultaat, als er een gelijk aantal cc in gaat.

Verder: met hoeveel weken po ben je weer gaan sporten en hoe heb je dit aangepakt? Wat doe je precies van sport?

Even om met je mee te kunnen denken

Je staat ook trouwens niet recht op deze foto's.. daar ook even op letten bij het maken van een foto ;) 

xxx

Ik heb tot 6 weken alleen gewandeld en nadien ben ik weer gaan zwemmen. Ik zal je toevoegen aan mijn album @best_boobie maar heb alleen foto's van PO. Vanaf de eerste keer dat ik ging zwemmen voelde ik die ene borst 'in de weg steken en de andere niet. Nu ben ik dat meer gewend maar ik kan die ook beter bewegen door mijn spier op te spannen dus die is vlgs mij gewoon iets anders achter de spier geplaatst.