Ga naar inhoud

kenz : 23 oktober 2017 : Dr. Janssen : Janssen Kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum en wil me even voorstellen.

Ben 37 jaar 1.62 en heb ikmijn lang gekoesterde wens in vervulling laten gaan. 23 oktober was de dag. Operatie stond gepland om 13.30 325 a 350 cc dual plane. Waar ik me vooral zorgen over maakte is de narcose, maar dat is me zo meegevallen!!Artsen waren super lief  (Jansen kliniek) Heb never zo lekker geslapen. Wat me zwaar is tegengevallen is het herstel. Jeetje wat een pijn dit had ik zo niet verwacht. Uiteindelijk zit er 350cc per borst volgens de arts scheelde het niet zoveel met 325. Ze zijn gigantisch groot. Vanmezelf had ik een kleine b door borstvoeding is het een beetje gaan hangen waardoor ik boven geen volume had. Zag er meer uit als a. Nu na de operatie voel ik me net pamela vind ze best groot vooral zijkant zit een hoop. Hoop Dat het iets minder wordt..... ook wel handig om te weten heb de ronde prothese de iet stugger versie ivm dunne huid. En inderdaad op en dual plane manier zie je de randen echt niet ben erg slank van boven. De reden dat ik me aan heb gemeld voor dit forum om de ervaring van andere te lezen over het herstel en over de grote. Wordt het echt allemaal iets minder? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kenz

 

Hoi hoi en gefeliciteerd met je nw boobs.

 

Er gaat de komende weken nog heel veel veranderen, de zwelling door vocht gaat wegtrekken en de protheses gaan inkapselen en indalen, hierdoor gaat de vorm en grote nog heel erg veel veranderen, maar daar is geduld voor nodig.

Pijn is inderdaad over het algemeen de eerste 3 tot 5 dagen heel erg heftig,het is een behoorlijke operatie en dit word toch vaak onderschat.

 

Ik heb de titel even aangepast, door welke pc ben je geholpen? Dr. Peters , of door Dr. Janssen zelf? dan zet ik dat nog even in de titel.

 

Doe nog steeds rustig aan en ik wens je een goed herstel.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Door dr. Janssen. Wat een topper van een arts. Heel geduldig, rustig als je op de operatietafel ligt komt je helemaal tot rust door zijn manier van praten. Ooo dank je wel gaat nu al stukken beter en ben erg blij het is de pijn dubbel en dwars waard. Waar ik spijt van heb is waarom ik dit niet eerder heb laten doen. Heb wel een vraagje ik heb nog steeds hechtpleisters op mogen die er af of moet ik wachten totdat ik op nacontrole ben geweest? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hechtpleisters moeten blijven zitten tot dehechtingen eruit gaan. 

 

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs trouwens. 

En maak je niet druk over de groote, ze gaan echt nog heel erg veel slinken.

Ik heb 325 cc hp cohesive 1 rond van mentor. Ook dual plane. 

Kijk anders even in mijn album. 

Ik ben nu 5 maanden po en heb inmiddels een cup 75D of 70 E ( 6 weken po was dit 75 E / 70 F. Dus ze slinken wel echt een heel stuk. 

Wat vervelend dat je zoveel na pijn hebt.

Daar had ik eigenlijk helemaal geen last van. Ik vond het eerder ongemakkelijk als pijnlijk.  

Maar het is bij iedereen anders.

Ik moet in december weer. 

Zie niet op tegen de pijn, wel tegen 6 weken niet sporten :(

 

Probeer vooral lekker te genieten van je boobs.

Het is het echt allemaal meer dan waard 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.