Ga naar inhoud

LadyNes: 20 juli 2011: Dr Nolens: Kortrijk


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ben een moeder van 34, 3 kindjes (5 en 3 jaar en 6 maanden). Reeds sinds jong wat ze noemen 'goed voorzien', toen ik 16 was had ik al een 85D-cup. Eerst leuk, later steeds lastiger. Sinds ik met mijn man samen ben (17 jaar) ben ik nog enkele cups verzwaard, zit momenteel aan 90H. Altijd geweten dat ik een verkleining wilde, maar twee jaar geleden op consult geweest bij een plastisch chirurg en die raadde me aan toch te wachten tot de kinderwens vervuld was. Dat is nu dus het geval. En sinds enkele weken ben ik een beetje aan het rondzwerven op het internet, om wat informatie over de operatie, over mogelijke artsen en ziekenhuizen op te doen. Ben er nog steeds niet uit. Hoor goeie dingen van Hasselt (bijvoorbeeld Dr Nolens), maar ook van Dr De Maerteleire in het Leuvense (wat voor mij vlakbij is). Iemand raad daaromtrent?

Voor de pijn en het feit dat het iets definitiefs is, ben ik niet bang. Waar ik wel bang voor ben? 1) kies ik wel een goede chirurg? 2) hoe zit het met de zorg voor mijn jonge kinderen? Hoe lang zal ik als mama de kinderen moeilijk kunnen verzorgen? 3) Hoe lang zal ik thuis zijn? Ik sta wel in het onderwijs en zou de operatie tijdens de grote vakantie willen laten doorgaan. Dat scheelt in ziekteverlof, natuurlijk. 4) Hoe lang zal het duren vooraleer ik voor de eerste keer bij een plastisch chirurg op consult mag komen en dan tot ik geopereerd kan worden?

Hoop dat dit forum mij een beetje kan helpen. Ben alvast ook van plan om de komende dagen nog heel wat leeswerk te verrichten bij de andere topics.

Groetjes

ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb al geïnformeerd: zou geen probleem mogen zijn. Da's al een geruststelling.

heey heey...

Welkom hier..

WOW... 90H.... !! :rolleyes: dat is flink!

snap dat je voor een verkleining wilt gaan..

je hebt zeker wel last van je rug enzo..

heb je al gekeken of het vergoed kan worden?

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

OOh gelukkig dat is al een hele geruststelling dat het vergoed word.. ;)

Hoef je je niet druk te maken over de kosten..

Is nogal logisch want je hebt er problemen mee.. ik heb bewust gekozen voor een bv..

Verder heb ik niet echt een idee van goede pc's voor een bvk..

heb je al rondgekeken op het forum borstverkleining verslagen?

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Oh spannend!!!!!!

Ik hoop dat je snel wat hoort (en ik ook)!!!!

ook qua operatie datum gaan we behoorlijk gelijk op :)

Hoewel dat nog wel lang duurt hè, wacht jij tot het zomer vakantie is of heb je ook met een wachtlijst te maken?

Liefs Suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Ladynes,

Mijn man heeft op zijn werk een collega en die zijn vrouw gaat een borstverkleining laten doen in de Be-clinic te Overijse bij dr Wim Danau. Maar meer kan ik er niet over zeggen en weet ik ook niets meer. Het zal gebeuren in de Paasvakantie denk ik, staat in het onderwijs of zo iets.

Ik denk dat er nog wel goede artsen zijn voor borstverkleiningen te laten doen. Kijk maar eens rond. En super dat de mutualiteit een goedkeuring geeft.

Sorry meer kan ik niet helpen ik ga voor een borstvergroting ik heb er geen. Moeder natuur is niet overal zo vrijgevig geweest.

Veel succes met de zoektocht naar een goede arts waar je een goed gevoel bij hebt en waar je direct een goed vertrouwen in hebt.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Hèhè, het is al achter de rug. En het viel reuze mee. Ik had een cup H en de sportbeha die ik nu draag is cup C! Ik schrok wel even toen ik het zicht van bovenaf zag: het leek alsof er veel te veel weg was. Maar een blik in de spiegel stelde me gerust: er blijft nog genoeg over. Uiteraard zit ik op dit moment met het enorme push-up-effekt. Dat zal pas over een paar weken wegtrekken. En opzij van mijn borsten is er ook een flinke zwelling van de liposuctie. En die speelt me ook het meest parten. De wonden onder en over mijn borsten en aan mijn tepels (toch wel flinke japen) doen nauwelijks pijn. Mijn linkerborst ziet wel flink blauw.

Maar ik ben er heel gerust in. Ik was al gerust van voor de operatie: ik was nauwelijks nerveus. De chirurge (Isabelle Nolens) is dan ook zo'n toffe madam dat ik me onmiddellijk op mijn gemak voelde. En nu kan alles alleen maar nog beter worden. Heel blij met mijn beslissing!

Groetjes,

LadyNes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies !

Zal wel een hele opluchting zijn nu je van H naar een C bent gegaan!

Volgens mij staat er iets verkeerd in je titel, er staat namelijk 20 aug. maar het moet zijn 20 juli neem ik aan ?

Heel veel sterkte met je herstel!

Hoop dat ze prachtig worden !

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeps! Ja natuurlijk moet dat juli zijn ipv augustus. Hopelijk hebben ze geen stukje van mijn verstand mee weggenomen :-).

Bedankt!

Groetjes,

LadyNes

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies !

Zal wel een hele opluchting zijn nu je van H naar een C bent gegaan!

Volgens mij staat er iets verkeerd in je titel, er staat namelijk 20 aug. maar het moet zijn 20 juli neem ik aan ?

Heel veel sterkte met je herstel!

Hoop dat ze prachtig worden !

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zeer tevreden over het resultaat. Toch een klein vraagje: had iemand dat ook, dat de tepelhof als een teutje op de borst stond, ipv er mooi in over te lopen? Ik heb dat bij mijn linkerborst. Komt dat nog mooi gelijk? Bij mijn rechterborst is dat al mooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent nu 4 dagen geleden geholpen dus net van de operatie tafel af, je zal zien hoe je borsten nog veranderen.

Ik ben nu 3 maanden po en paar weken en nu kan ik pas zeggen dat ze redelijk hetzelfde blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ben nu twee weken po. Knoopjes zijn weggeknipt, blauwe plekken zo goed als weg, alles wordt alweer wat malser, de littekens genezen mooi.

Gisteren een emotioneel moment: de eerste keer mijn volledige boezem gewassen. Toen mijn handen erover gleden, moest ik bijna huilen; van geluk, van onwennigheid, misschien wat onzekerheid ook. Maar ik keek in de spiegel en zag dat het al heel mooi was. Echtgenoot vond dat er nog veel werk aan de winkel is, dat deed wel wat pijn, want ik vind het resultaat al ongelooflijk. Ach, we zien wel over enkele weken. Nog enkele dagen, en dan hoef ik zelfs geen verband meer in mijn bh te dragen. Daar kijk ik mega naar uit!

La nouvelle LadyNes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.