Ga naar inhoud

Miss tt : 10 november 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

@liesje 

Alles is tot nu toe heel goed verlopen. En mag zeker niet klagen. Heb eigenlijk weinig pijn gehad... je krijgt bij Verdonck 3 soorten medicatie mee, paracetanol 1gr, iboprufen 600 en tramadol(zaldiar)  mee. Zaldiar is de sterkste pijnstiller en moet je dan ipv de paracetanol nemen. Deze heb ik zelfs niet genomen. Had mij voorgenomen als ik echt te fel pijn had dat ik zou overschakelen op zaldiar. Maar dat was echt niet nodig. Lees ook op het forum dat veel vrouwen daar misselijk van worden omdat die zo sterk is denk ik. 

Ik ben na 11 dagen ook helemaal gestopt met de medicatie, maar dat voel je zelf aan als je afbouwt hoe het met de pijn is.

Ik heb me ook suf gepiekerd over de maat 275cc, 295cc of 315cc. Ben blij dat ik uiteindelijk voor de grootste heb gekozen. Zoals ze zeggen, je went er echt snel aan. Als ik terug zou moeten kiezen zou ik zelfs voor 335cc gaan :P

Ik ga morgen op controle bij Dr verdonck en ga zelf rijden. Ik heb nog geen album gemaakt.  Mijn voorsituatie was een 75b. 

Nog 1 weekje dan heb je mooie boobies :3:!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.