Ga naar inhoud

Miss tt : 10 november 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Dag dames, 

Ik heb dus mijn afspraak de 10de november. Ik ben al 2 keer gaan passen voor de maat maar begin nu toch te twijfelen. Ik zou een 295cc motiva krijgen. Moet nu toch eens gaan beslissen... deze maat of toch iets groter :unsure: Ik heb nu een 75b 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend! Ik ga morgen bellen voor consult afspraak en dan snel beslissen. 

Ik lees bij veel dat ze achteraf tocvh kleiner lijken als verwacht/gehoopt. Ik twijfel zelf tussen 300 en 350 mentor. Maar na alle ervaringen hier neig ik echt naar de 350. Veel succes met beslissen.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zeker spannend. Normaal gezien ben ik niet iemand die zolang twijfelt. Ik ben 1.67 en weeg nu 68kg. 

Zijn er dames hier die gelijkaardige maten hebben? 

Heb 2 vriendinnen die ook bij Dr verdonck zijn geweest en zijn alle 2 heel tevreden.

Veel succes met je eerste consultatie.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vorige week bij Dr Verdonck geweest voor een borstvergroting. Ik had een 85B en wou een D-cup. Dr Verdonck stelde 250cc (zou C-cup worden) of 300 cc (zou volle D worden) voor. Ik heb gekozen voor de tussenoplossing 275cc. Ik zou zeker niet kleiner gaan want ik heb ook al veel gehoord dat het kleiner uitvalt dan verwacht. Een D-cup is echt niet zo groot als we zouden denken. Momenteel nog helemaal ingepakt in verband, dus kan nog niet kijken naar het resultaat.

Succes met je keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31/10/2017 om 21:32 zei Miss tt:

Ik ga toch bij mijn eerste beslissing blijven, 295cc motiva. Ik denk als ik groter ga gaan dat het niet meer natuurlijk gaat uitzien. 

@EdvvHoe gaat het met u? Hopelijk niet te veel last gehad? 

Nu gaat alles goed, bijna 14 dagen geleden. De eerste week veel last gehad. Vandaag mag het verband eraf en worden de draadjes doorgeknipt! Zo benieuwd... :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miss tt @Edvv hoi

 

Ik heb nu net 1 week geleden een borstlift en bv laten doen. 300cc motiva medium. Ik had een 85 B (slap) en nu in sportbh een serieuse 85D:) de sportbh stond toen ik die moest aantrekken een 5tal cm open, de pc heeft er serieus aan gesleurd om ze erin te krijgen:P

Maar nu 3 dagen verder is het perfect. Ik ben er zoooooo blij mee! Ik ben ook 1.78 en 69kg.

Zo heb je een idee waarmee te vergelijken. 

 

Grtjs

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Natje1 Mooi! Dat is een heel verbetering :)

Ik ben er nog niet uit. Heb gebeld omdat ik zo twijfel en ze gaan 295cc en 315cc klaar houden. Het begint wel te korten nu en heb toch zooo zenuwen :blush:

Welke medicatie neem je? Zijn ze sterk genoeg? Heb hier op het forum gelezen dat sommigen ook morfine nemen??? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miss tt zoals bijna iedereen hier zou ik het grootste aanraden. De meeste hebben altijd spijt dat ze te klein hebben gekozen. En 20Cc is echt niks...doe eens 20 gr rijst in een boterhamzakje... ik twijfelde ook tss 265 en 300...na hier veel te lezen en iedereen die me het grootste aanraadde ben ik voor 300cc gegaan...en daar ben ik super blij mee!

Mijn pc vroeg me wat voor pijnstillers ik thuis had. Dan heb ik alles dat ik had eens door gehaald naar de moderator hier, Rose en zij heeft een medicatielijs't je voor me gemaakt. Ik nam om de 4 uur paracetamol 1000 en als ik erg pijn had of voor het slapengaan tradonal. Îhad wel het geluk om een nachtje in het ziekenhuis te blijven en dat was wel ontzettend goed omdat de eerste 24 uur het pijnlijkst zijn. Ik had ook drains in mijn borsten tot de vlgd ochtend om het oude bloed en vocht te laten weglopen zodoende heb ik achteraf niks van last meer gehad van vochtophoping. 

Na 1 week nam  ik niks meer van pijnstillers. 

Je moet er echt niet mee inzitten maar ik raad toch 3 weken thuis aan. 

 

Veel succes!!

 

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@KK-love ja vrijdag is het zover. Heb echt veel zenuwen. Jij maandag dus? Bij welke dokter? 

@Natje1 hoe is het met je? Nog steeds zo een zwaar gevoel? 

Ik nijg toch wel meer naar de 315cc nu want iedereen zegt hetzelfde... went snel en vallen kleiner uit dan ze dachten.  Veel plezier met je nieuwe boobies :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Miss tt:

@KK-love ja vrijdag is het zover. Heb echt veel zenuwen. Jij maandag dus? Bij welke dokter? 

@Natje1 hoe is het met je? Nog steeds zo een zwaar gevoel? 

Ik nijg toch wel meer naar de 315cc nu want iedereen zegt hetzelfde... went snel en vallen kleiner uit dan ze dachten.  Veel plezier met je nieuwe boobies :38:

Ja maandag! Bij Nio in Park Medisch Centrum.

Ben zo benieuwd!

Ik was eerst voor 590cc gegaan maar toen toch twijfelen en voor 650cc gekozen.

Juist omdat iedereen constant zegt: Had ik toch maar die grotere gedaan.

Nu zie ik soms wel foto's van 650cc en dan denk ik HOLY GUACAMOLY!

Maar ik weet zeker dat het prachtig word!

Nog maar een paar nachtjes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Miss tt:

@KK-love ja vrijdag is het zover. Heb echt veel zenuwen. Jij maandag dus? Bij welke dokter? 

@Natje1 hoe is het met je? Nog steeds zo een zwaar gevoel? 

Ik nijg toch wel meer naar de 315cc nu want iedereen zegt hetzelfde... went snel en vallen kleiner uit dan ze dachten.  Veel plezier met je nieuwe boobies :38:

Wel Sedert vandaag is dit zwaar gevoel een stuk minder. Gisteren de draadjes eruit en nu zijn ze vrij:D ja ga zeker voor het grootste, vandaag keek ik erna en dacht" ze hadden toch nog groter mogen zijn" :oterwijl ik 2 maand gelede nog zei dat 300cc veel te groot was! Ja je bent er zoooooo vlug aan gewoon en ze vallentoch wat kleiner uit dan met de pas sessie. 

Dus go for it!:P

 

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames,

Vandaag was dus mijn grote dag. Ik ben de afgelopen weken zo zenuwachtig geweest en vandaag helemaal niet meer. Ik heb mij alles laten passeren. En alles ging zo snel dat ik zelfs geen tijd had om te piekeren. Dus om 10u moest ik bij Verdonck zijn. Om 10.20u zijn ze mij komen ophalen uit de wachtkamer en alles ging zo vlot en georganiseerd. Voor ik het wist lag ik al op de verkoeverkamer. 

Om 12.30u reden we al terug richting thuis, ik was wel zo high als een garnaal :63:.... ook eens fijn :36:

Heb eigenlijk niet veel last. Hopelijk blijft het zo. De zwaarste pijnstiller heb ik zelfs nog niet genomen. Ga proberen het te doen met paracetamol en iboprufen. Het is dus toch de 315cc full motiva geworden .

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Miss tt:

Dag dames,

Vandaag was dus mijn grote dag. Ik ben de afgelopen weken zo zenuwachtig geweest en vandaag helemaal niet meer. Ik heb mij alles laten passeren. En alles ging zo snel dat ik zelfs geen tijd had om te piekeren. Dus om 10u moest ik bij Verdonck zijn. Om 10.20u zijn ze mij komen ophalen uit de wachtkamer en alles ging zo vlot en georganiseerd. Voor ik het wist lag ik al op de verkoeverkamer. 

Om 12.30u reden we al terug richting thuis, ik was wel zo high als een garnaal :63:.... ook eens fijn :36:

Heb eigenlijk niet veel last. Hopelijk blijft het zo. De zwaarste pijnstiller heb ik zelfs nog niet genomen. Ga proberen het te doen met paracetamol en iboprufen. Het is dus toch de 315cc full motiva geworden .

X

Hoi! Ik heb vandaag ook 315 cc full motiva gekregen in Bauland Kliniek. Ik zit nu vrij chill op de bank :). Heel benieuwd hoe ik de nacht ga doorkomen. Succes met je herstel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Jojo83:

Hoi! Ik heb vandaag ook 315 cc full motiva gekregen in Bauland Kliniek. Ik zit nu vrij chill op de bank :). Heel benieuwd hoe ik de nacht ga doorkomen. Succes met je herstel! 

Hallo @Jojo83. Ik ook al de hele dag aant chillen in de zetel. Wel regelmatig een dutje gedaan. Als il niet beweeg heb ik weinig pijn. Van de moment dat ik  recht kom wel een beetje. Ik ga vandaag ook op de zetel slapen. 

Hoe is het met ? Veel pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Miss tt:

Hallo @Jojo83. Ik ook al de hele dag aant chillen in de zetel. Wel regelmatig een dutje gedaan. Als il niet beweeg heb ik weinig pijn. Van de moment dat ik  recht kom wel een beetje. Ik ga vandaag ook op de zetel slapen. 

Hoe is het met ? Veel pijn?

 

Zo.. de eerste nacht zit er op: ik heb waardeloos geslapen bleh! Ik kon geen lekker lighouding aannemen en m’n rug doet zeer. 

De pijn valt heel erg mee. Het voelt allemaal erg strak aan vooral in combinatie met de borstband. Hoe is het met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel kunnen slapen , mr ook wel dikwijls wakker geweest. Had ook mijn wekker gezet om mijn pijnstillers te nemen. Heb meer pijn aan mijn rug van te liggen dan aan mijn boobies. Haha

Ja die borstband spant mij ook wel hard, maar is nog te doen. Ben je ook helemaal ingetaped? Ik zie binnen 2 weken pas mijn borsten. Ben zo benieuwd hoe ze eruit gaan zien!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mee

Ik ben ever nr hier verplaatst omdat je op iemand zijn topic met mij aan praten bent. 

Ik heb ook wel op bepaalde momenten gedacht van goh waarom wil ik dat... zou ik het wel doen... enz

Mr uiteindelijk doe je het voor jezelf en omdat je niet tevreden bent met de huidige situatie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miss tt alles goed met je, ondertussen al bijna 2 weken geleden.. Kan je al wat meer bewegen?

Tijdens men 1e consult kwam ik puur op men gevoel uitgekomen op 295cc. Na alles te laten bezinken en nog wat foto's te bekijken vond ik 315cc mooi met meisjes die starten met een volle A. Ik moet beginnen met helemaal nix dus dacht ik dat 335cc ongeveer hetzelfde resultaat ging geven. Ik ben afgelopen maandag bij Verdonck langs geweest voor een 2e consult. Even alles laten opmeten om te kijken waar we naar toe konden. Hij kwam uit op maximum 335cc Motiva Full Ergonomix achter de borstspier. Dit gaat wel op het randje van natuurlijk/onnatuurlijk zijn. Hoewel ik overtuigend binnen ging met 335cc in men gedachten begon ik daardoor toch wel weer te twijfelen of 315cc niet beter zou zijn. Moeilijke keuze :D en ik heb niet meer lang.. Volgende week vrijdag 1/12 is het zover.

Wat was jou voorsituatie? Zou ik je album misschien mogen zien? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.