Ga naar inhoud

Crientjuh : 25 oktober 2017 : Dr. Schiettecatte : Bosch en Duin


Aanbevolen berichten

Hey allemaal, 

pfff morgen is het zover..

Tot nu toe nog niet zenuwachtig geweest maar nu begint het toch aardig te kriebelen..

Ik krijg morgen 400 of 450 cc Dual plane Mentor implantaten. 

Ik moet naar de Cosmed kliniek

in Bosch en Duin. 

Ik ben 1.75 en weeg nu 70 kilo normaal weeg ik rond de 60/65 kg maar heb me er nog niet toe aan kunnen zetten die vakantiekilo’s kwijt te raken. Ik hoor graag jullie ervaringen of tips waar ik nog aan moet denken morgen. 

Gr Crientjuh

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Winneke, 

Ja alles is goed gegaan! 

Ik had me op het ergste voorbereid mbt de pijn dan, maar het is me echt meegevallen. Ze zijn ook ontzettend vriendelijk en kundig in Bosch en Duin alle lof daarover!

Ook de chirurg en de anesthesist zijn nog van te voren langs gekomen om evt vragen te beantwoorden. 

Ik had toen al wel afscheid genomen van mijn man. Je bent dan namelijk al bijna bij de OK. Dus dan ben je voorbereid. We moesten eerst wachten in de wachtkamer boven en dan word je geroepen, neem je afscheid en word je klaargemaakt voor de operatie. Iedereen gaf aan sokken mee te nemen maar die krijg je van hun dus dat is niet nodig. 

Ik ben nu 8 dagen PO en het gaat prima alleen op mijn rug slapen ben ik aardig beu. Ben een buikslaper vandaar. Groetjes Corrine 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi corrine, wat fijn dat het goed met je gaat, en dat alles goed is gegaan, bedankt voor de info! Ben je lang daar moeten blijven na de operatie?

En kun je al weer van alles? Soms lees ik verhalen dat mensen weken niks kunnen, ik heb 2 weken vakantie gepland en moet dan weer aan het werk de pc zei dat dat kan maar ik lees hier verhale dat meiden weken weinig kunnen doen.Kun trouwens wel op je zij slapen? Ik ben een zij slaper☺️

Groetjes winneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-11-2017 om 07:25 zei Winneke:

Hoi corrine, wat fijn dat het goed met je gaat, en dat alles goed is gegaan, bedankt voor de info! Ben je lang daar moeten blijven na de operatie?

En kun je al weer van alles? Soms lees ik verhalen dat mensen weken niks kunnen, ik heb 2 weken vakantie gepland en moet dan weer aan het werk de pc zei dat dat kan maar ik lees hier verhale dat meiden weken weinig kunnen doen.Kun trouwens wel op je zij slapen? Ik ben een zij slaper☺️

Groetjes winneke

Ik mocht vrij snel weg. Maar dat kwam omdat ik naar de toilet moest (heel nodig) dus ik was al vrij snel mijn bed uit. Ook gingen de broodjes en bouillon er bij mij goed in. 

Maar ik denk dat dat voor iedereen anders is.. ik denk dat ik binnen 45 min weg mocht. Op je zij slapen gaat echt niet en officieel mag het pas na 4 weken.. dus dat word nog wat voor je. Ik had alles heel goed geregeld. Ik heb echt de 1e wk niks hoeven doen mijn man had mooi vrij. Ik vind het wel meevallen ook mijn armen bewegen enzo ik had gehoord dat je zelfs de laptop niet open zou kunnen doen maar dat is bij mij echt niet het geval. Wat ik wel nog steeds merk is dat de zwaartekracht niet echt meehelpt...

als ik lang heb gezeten of overeind ben geweest dan doet het zeer. 

Ik heb gisteren helaas een begrafenis gehad en ik heb toen lang moeten staan, toen was ik echt blij dat ik kon gaan liggen thuis. Mijn borsten waren ook enorm strak en gezwollen naar mijn idee.. 

dus die 2 weken rust heb je wel nodig hoor! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Nicoline_W:

@Crientjuh Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!! Fijn dat je herstel goed gaat. Nog éven volhouden! 

Liefs Nicoline

Thanks Nicoline, 

Het gaat elke dag een beetje beter dus dat scheelt. 

Ben er nu pas blij van aan het worden in het begin schrok ik echt.. van Jezus zijn dit ze nou... Haha 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-11-2017 om 11:21 zei Crientjuh:

Ik mocht vrij snel weg. Maar dat kwam omdat ik naar de toilet moest (heel nodig) dus ik was al vrij snel mijn bed uit. Ook gingen de broodjes en bouillon er bij mij goed in. 

Maar ik denk dat dat voor iedereen anders is.. ik denk dat ik binnen 45 min weg mocht. Op je zij slapen gaat echt niet en officieel mag het pas na 4 weken.. dus dat word nog wat voor je. Ik had alles heel goed geregeld. Ik heb echt de 1e wk niks hoeven doen mijn man had mooi vrij. Ik vind het wel meevallen ook mijn armen bewegen enzo ik had gehoord dat je zelfs de laptop niet open zou kunnen doen maar dat is bij mij echt niet het geval. Wat ik wel nog steeds merk is dat de zwaartekracht niet echt meehelpt...

als ik lang heb gezeten of overeind ben geweest dan doet het zeer. 

Ik heb gisteren helaas een begrafenis gehad en ik heb toen lang moeten staan, toen was ik echt blij dat ik kon gaan liggen thuis. Mijn borsten waren ook enorm strak en gezwollen naar mijn idee.. 

dus die 2 weken rust heb je wel nodig hoor! X

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.