Ga naar inhoud

Bruintje : 13 oktober 2017 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Ik ben moeder van 2 kids. Ben 169 cm lang en 60 kilo. Voordat ik kinderen kreeg had ik 75B daarna 70A maar dan theezakjes. Tijd om er wat aan te laten doen. Consult gehad in september bij dr Damen. Gekozen voor 330cc. Vriendin van mij heeft 350cc gekozen vorig jaar en ze zijn heel mooi geworden. Alleen 330 zou meer bij mijn lichaam passen. Dus advies opgevolgd en de operatie op vrijdag 13 oktober gepland. Ja ja vrijdag de 13e haha.

 

Eindelijk was het zover. Vriendelijk ontvangen en mocht al snel maar mijn eigen kamer. Daar gingen ze nog wat foto's maken van hoe t was. Wat een hel was dat zeg. 

Eenmaal in de operatiekamer was ik zo onder zeil en werd een uurtje later wakker. Ik had het ijs en ijskoud maar dat kwam door het roesje. Dekens werden er over mij heen gelegd. Eenmaal weer terug op mn kamer mocht ik al snel wat eten. Ik voelde mij best goed en mocht toen naar huis. Pijn had ik nog niet echt. Je merkt wel dat je je handen en dus ook je armen niet kan bewegen. Wat een hel was dat. Savonds ontzettende pijn gehad. Die borstspier deed zo zeer al bewoog ik mijn vingers alleen maar. Wat een ellende. Een dag later nog steeds pijn en kon echt niets. Maar dan ook echt niets. Alleen een beetje zitten. Opstaan alles deed zeer. Gelukkig was dag 2 alweer beter. En kon ik enigzins met een klein beetje pijn naar de wc lopen. 

Dag 3 heb ik redelijk geslapen maar kan echt alleen nog maar op mn rug liggen. Wat een hel is dat als je een echte zijslaper bent. 

Maar ik ben zo nieuwsgierig en heb t verband heel even naar beneden getrokken. Maar ik schrok mij dood wat een lelijke borsten. De prothese zit zowat in mn oksel. En wil heel graag jullie mening en of dit nog gaat zakken.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Bruintje:

Hallo allemaal

Ik ben moeder van 2 kids. Ben 169 cm lang en 60 kilo. Voordat ik kinderen kreeg had ik 75B daarna 70A maar dan theezakjes. Tijd om er wat aan te laten doen. Consult gehad in september bij dr Damen. Gekozen voor 330cc. Vriendin van mij heeft 350cc gekozen vorig jaar en ze zijn heel mooi geworden. Alleen 330 zou meer bij mijn lichaam passen. Dus advies opgevolgd en de operatie op vrijdag 13 oktober gepland. Ja ja vrijdag de 13e haha.

 

Eindelijk was het zover. Vriendelijk ontvangen en mocht al snel maar mijn eigen kamer. Daar gingen ze nog wat foto's maken van hoe t was. Wat een hel was dat zeg. 

Eenmaal in de operatiekamer was ik zo onder zeil en werd een uurtje later wakker. Ik had het ijs en ijskoud maar dat kwam door het roesje. Dekens werden er over mij heen gelegd. Eenmaal weer terug op mn kamer mocht ik al snel wat eten. Ik voelde mij best goed en mocht toen naar huis. Pijn had ik nog niet echt. Je merkt wel dat je je handen en dus ook je armen niet kan bewegen. Wat een hel was dat. Savonds ontzettende pijn gehad. Die borstspier deed zo zeer al bewoog ik mijn vingers alleen maar. Wat een ellende. Een dag later nog steeds pijn en kon echt niets. Maar dan ook echt niets. Alleen een beetje zitten. Opstaan alles deed zeer. Gelukkig was dag 2 alweer beter. En kon ik enigzins met een klein beetje pijn naar de wc lopen. 

Dag 3 heb ik redelijk geslapen maar kan echt alleen nog maar op mn rug liggen. Wat een hel is dat als je een echte zijslaper bent. 

Maar ik ben zo nieuwsgierig en heb t verband heel even naar beneden getrokken. Maar ik schrok mij dood wat een lelijke borsten. De prothese zit zowat in mn oksel. En wil heel graag jullie mening en of dit nog gaat zakken.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hey, ik heb hier op het forum al meer van die foto’s gezien.. Ik heb daarom ook bewust mijn verband niet afgedaan omdat ge u dan enorm verschrikt van iets wat zo absoluut niet gaat blijven.. ik zou het verband er lekker laten omzitten samen met je borstband en dan ge je vanzelf wel merken dat ze daar niet gaan blijven zitten.. Ze moeten nog goed indalen.. maar komt vast goed. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bushaju

Dank je wel voor je reactie. Ik hoef alleen geen borstband te dragen. Heb hier gisteren nog over gebeld maar dit hoeft dus niet. Alleen t verband zit zo strak aan de onderkant van mijn borsten dat de prothese naar mijn mening ook niet kunnen zakken nu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18/10/2017 om 11:40 zei Bruintje:

Hoi bushaju

Dank je wel voor je reactie. Ik hoef alleen geen borstband te dragen. Heb hier gisteren nog over gebeld maar dit hoeft dus niet. Alleen t verband zit zo strak aan de onderkant van mijn borsten dat de prothese naar mijn mening ook niet kunnen zakken nu

Hey, hoe is het nu? Is het al wat beter? Hebt ge al gebeld na de kliniek?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb al gebeld en ik heb een foto gestuurd via de mail. De pc neemt nog contact op. Maar ik denk dat ik gewoon te ongeduldig ben geweest en dat t inderdaad nog gaat zakken. Want zit nu op 6 dagen na mn operatie. 

En wanneer gingen jullie weer op je zij liggen? Dat rug liggen ben ik zo zat maar bij mij doet t nog redelijk zeer als ik op mn zij ga liggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Bruintje:

Ja heb al gebeld en ik heb een foto gestuurd via de mail. De pc neemt nog contact op. Maar ik denk dat ik gewoon te ongeduldig ben geweest en dat t inderdaad nog gaat zakken. Want zit nu op 6 dagen na mn operatie. 

En wanneer gingen jullie weer op je zij liggen? Dat rug liggen ben ik zo zat maar bij mij doet t nog redelijk zeer als ik op mn zij ga liggen

Ik lig ook nog op mijn rug.. ik heb op mijn zij ook nog niet geprobeert.. ik weet ook niet of dat mag. Moet je eens in de chat vragen. Daar antwoorden ze meestal wel op vragen. Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Bushaju:

Ik lig ook nog op mijn rug.. ik heb op mijn zij ook nog niet geprobeert.. ik weet ook niet of dat mag. Moet je eens in de chat vragen. Daar antwoorden ze meestal wel op vragen. Xx 

Ik mocht na een week op mijn zij gaan liggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Triske:

Dat begrijp ik je wil in 1 X mooie boobs maar geloof me komt goed.  Ik zal je toevoegen kan je mijn foto's zien

Ik heb je foto's gezien maar vandaag zien ze er zo uit na 6 dagen PO. 

Ik vind ze bij mij echt minder mooi dan bij jou hoor.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Triske:

Ik mocht na een week op mijn zij gaan liggen

1 uur geleden zei Triske:

Ik mocht na een week op mijn zij gaan liggen

Het lukt mij alleen nog niet. Vanavond nog maar weer eens proberen

En moesten jullie ook een borstband om. Ik hoef dat namelijk niet 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Bruintje:

Ik heb je foto's gezien maar vandaag zien ze er zo uit na 6 dagen PO. 

Ik vind ze bij mij echt minder mooi dan bij jou hoor.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ik vind het toch echt al verschil. En 6dageb is ook nog niet lang.. ik denk als je nog eens 2weken verder bent het echt wel goed gezakt is.. ik ben vandaag op controle geweest en mijn dokter en zijn assistent zeiden dat het toch wil een 6maanden nodig had om te ontzwellen en op zijn plaats te gaan zitten. Komt echt goed. Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag het verband eraf gehaald. Het had eigenlijk nog een week moeten zitten maar het verband deed zo zeer. 

Ik ben heel blij dat ik het heb gedaan want heb nu veel meer lucht en loop nu ook rechtop dus geen last meer van de rug. En de sport bh geeft veel meer ondersteuning dan het verband. Het verband zat aan de bovenkant erg losjes. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Bruintje:

Ik heb je foto's gezien maar vandaag zien ze er zo uit na 6 dagen PO. 

Ik vind ze bij mij echt minder mooi dan bij jou hoor.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Komt helemaal goed, ze gaan nog heel wat zakken, ik zie nu nog elke dag verschil en ben vandaag 3 weken

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Bushaju:

@Bruintje

hoi, hoe is het nu met jou en de nieuwe boobies 

Het gaat redelijk goed alleen nog niet t idee dat ze zijn gezakt. Ik vind ze namelijk nog niet mooi. Het is nog niet wat ik in gedachte had zeg maar. Ben heel benieuwd of het nog gaat zakken. Als ik andere dames zie met 14 dagen po dan zijn ze al echt mooi namelijk 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat ze er toch al een stuk beter uitzien.. ik ben nu 3w po en ik heb 1 kant waar echt nog redelijk wat vocht in zit.. het is echt een kwestie van veel geduld te hebben.. maar dat is heeeel moeilijk.. ge ziet bij u wel dat beide borsten het zelfde doen.. doe daar nog eens 4weken bij, dan gaat ge echt weer een groot verschil zien.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 8-11-2017 om 21:54 zei dddd:

hallo,

 

12 januari heb ik ook mijn BV bij dr. Damen. Spannend en twijfel nog heel erg over het aantal cc.

Hoe is het ondertussen met jou boobies. Schrok wel even!

Wees niet bang. En kies voor wat groter dan de arts je aanraad. Ik wist dit namelijk van een vriendin van mij. Die zijn zo mooi en zij heeft 350cc. Ikzelf heb 330 cc gedaan en kom nu uit op een 75c echt een mooie maat voor mij. Ik weeg 58 kilo en ben 170 lang. En ze gaan nu ook mooi zakken en ben er heel blij mee. Ik zal binnenkort weer eens een foto maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.