Ga naar inhoud

Bv en cystes


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal :D

Ik heb het er al wel net mijn pc over gehad en hij zei dat t allemaal prima kan. Ik geloof hem ook zeker wel. Maar zou graag willen weten of één van de dames op dit forum ervaring hebben met een bv en cystes, en hoe het voelt.

De cystes die ik heb (3 kleintjes in mijn rechter borst) doen soms pijn tegen de tijd dat ik ongesteld had moeten worden. Ook als ik mijn borsten soms masseer gaan ze als gevolg van het kneden/masseren pijn doen. Althans het lijkt dan alsof mijn borstklieren gaan opzetten. 

Dat kennen jullie toch wel, het gevoel voordat je ongesteld moet worden? (Hoop ik) 

Hoe is de ervaring als je een bv hebt gehad al en je moet ongesteld worden, is dit extra pijnlijk of gewoon hetzelfde.

Hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden 

Xx Eef :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi eef!

ik heb ook een paar cystes in mijn linkerborst. er verandert eigenlijk niets door de borstvergroting. het blijft hetzelfde voelen. ik ben nu meer dan 1,5 jaar po en momenteel zijn ze helemaal verdwenen. dat kan ook nog. je kunt ze, als je altijd erg veel last van blijft houden, zelfs laten wegprikken. dan moet je alleen wel een kundige arts zoeken die je prothese niet raakt. zo vertelde mijn pc het.

het kan, zover ik weet, geen kwaad een bv te doen. ik heb wel voor de operatie een mammografie laten maken om uit te sluiten dat het niets anders is.

gr. flupke

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei flupke:

hoi eef!

ik heb ook een paar cystes in mijn linkerborst. er verandert eigenlijk niets door de borstvergroting. het blijft hetzelfde voelen. ik ben nu meer dan 1,5 jaar po en momenteel zijn ze helemaal verdwenen. dat kan ook nog. je kunt ze, als je altijd erg veel last van blijft houden, zelfs laten wegprikken. dan moet je alleen wel een kundige arts zoeken die je prothese niet raakt. zo vertelde mijn pc het.

het kan, zover ik weet, geen kwaad een bv te doen. ik heb wel voor de operatie een mammografie laten maken om uit te sluiten dat het niets anders is.

gr. flupke

 

@flupke oké ja dat heb ik ook idd al gehad een mammografie om uit te sluiten dat het niets ernstigs is, en dat is het idd ook niet. 

Ik zal dan ook zeker een goede arts zoeken ivm het mss raken vd protheses, dank je wel.

Maar fijn zeg dat ze zijn verdwenen..dat is natuurlijk helemaal top! :)

 

Groet Eef 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.