Jump to content

Herstel na hersteloperatie aan 1 borst.

Recommended Posts

Posted

Hallo dames,

Volgende week donderdag word ik opnieuw geopereerd aan mijn linkerborst. Deze wil, ondanks een eerdere hersteloperatie 7 mnd terug, niet zakken. Nu dus hopelijk 3e keer scheepsrecht ;).

Ik kan ditkeer max 2,5 week thuis blijven en moet daarna echt weer gewoon aan het werk. Ik werk op een babygroep en moet dus veel tillen. Volgens de kliniek zou dat geen probleem moeten zijn, zeker nu het een hersteloperatie betreft. Nu is het gelukkig mijn linkerkant en ben ik rechts, dat scheelt al, toch vraag ik me af wat jullie bevindingen zijn na zo'n heroperatie. Kan ik uitgaan van wat de kliniek mij adviseert? Ik krijg ditkeer geen drukverband maar wel weer een borstband. Hoelang weet ik nog niet. Ik ga uit van zo'n 6 wkn. Spannend toch weer.. hopelijk voorlopig mijn laatste operatie maar wil daarom ook niks forceren erna. 

Veel liefs,

Guusje78

Posted

Oempf... geen idee eigenlijk. Al hoor ik van veel dames met een wissel of hersteloperatie dat het toch meer tegen valt qua pijn. 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.