Ga naar inhoud

Dr grabrietz


Kibuda

Aanbevolen berichten

Hoi 

Ik ben kimberley 26jaar 1.70 en weet 53kg.

Ik ga 8nov bij praktijk Gabriels een borstvergrotings doen bij dr grabrietz.

Bij consult heb ik aangegeven dat ik een C wil en van mijzelf grote a/kleine b. Bij consult werd mij aangeraden 375cc. Zelf had ik wel beetje idee dat dat groter was als een C cup. Toen ik bij kennismaking kwam met dr grabrietz zei hij zelf ik vind 400cc mooi maak niet uit welke vrouw. Ik vind dat een mooie cup . Waarop ik zei ja maar ik wil niet dat meisje zijn waarvan eerst der tieten de hoek om komen en dan verschijnt kimberley. Ik denk zelf dat ik 300 of 350 moet nemen. Hij zei dan neem ik bij de operatie 300 , 350 en 375 cc mee en dan kan je nog moment daar van keus veranderen als je wil. 

Zijn er mensen die ervaring met deze dokter hebben en misschien foto's zodat ik misschien en beter beeld krijg van de cc/cup. En hoe hun ervaring was met hem en of je tevreden bent met het resultaat. 

 

Dankje!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kimberly,

 

Ik word 29 oktober geopereerd door P.Gabrietz , ik krijg 375cc rond achter de borstspier.

 

Als jij toch 375 cc te groot vind zou ik nog een keer een passessie in plannen.. het is tenslotte jou lichaam!

Vaak is het wel zo bij het passen dat ze wel iets kleiner uit zullen vallen omdat dat pas protheses zijn.

 

Zeker zal ik dan misschien toch niet hoger gaan als 350 cc als je dat al aan de grote kant vind.

Hoe worden ze geplaatst bij je?

 

Ik vond zelf het consult met de chirurg heel fijn, hij luisterde naar wat ik wilde en ik zei dat ik een grote C tot D wilde.. en daar was hij het helemaal mee eens omdat ik toch wat smal van boven ben en brede heupen heb.. ( ik heb nu een A cup).

 

Groetjes,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg ook ronde en achter de borst spier en hij vond 350 375 bij mij ook beter ivm zelfde lichaam als wat jij hebt.smal boven. En wat jij zegt misschien nog x passen Maja ik zie liever foto's want daar kan ik dan echt zien hoe ze vallen ipv in een bh met een shirtje . Voor de rest vond ik het wel een vriendelijke man 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi allemaal, dr Grabietz adviseerde mij thuis op mijn gemak zelf een pas sessie te doen. Vul boterhamzakjes met het aantal cc naar keuze, trek een strak wit truitje aan en een sportbh oid. Ik kwam uiteindelijk toch op meer uit dan ikzelf in eerste instantie voorgenomen had. Vorige week geopereerd en echt zeer tevreden! 

Succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Niks ik had wel fijn consult leuke aardige meid. Je kan alle vragen stellen  en maten passen die jij wil ik kreeg 375 cc te meten vond best raar gezicht en kon niet echt een heel duidelijk beeld krijgen. Maar wat @Poobie al zegt ook goed idee zoveel cc in zakjes doen en dan op je gemak kijken. Dankje poobie scheeld weer ritje consult

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook een consult bij Faceland geboekt voor zaterdag. En donderdag er op bij gabriels. Na het lezen van de topics heb ik toch besloten om iets meer advies in te winnen en kijken bij wie ik me het fijnst voel. Ben zeer benieuwd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Kibuda:

Ik krijg ook ronde en achter de borst spier en hij vond 350 375 bij mij ook beter ivm zelfde lichaam als wat jij hebt.smal boven. En wat jij zegt misschien nog x passen Maja ik zie liever foto's want daar kan ik dan echt zien hoe ze vallen ipv in een bh met een shirtje . Voor de rest vond ik het wel een vriendelijke man 

Aha! Ja boterham zakjes vullen kan ook natuurlijk. Maar je zou indd ook nog een consult kunnen aanvragen en alle 3 de maten passen en vragen of hij daar van even foto's wil maken met je telefoon. Zo kun je misschien toch het beste kiezen. Het is ook geen leuk idee dat je ze straks te groot vind ipv te klein..

 

Probeer even die boterhamzakjes!

 

Groetjes,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.