Ga naar inhoud

Rianneke : 9 oktober 2017 : Dr. ? : MFIV


Aanbevolen berichten

Even voorstellen! 35 jaar oud, moeder van 2 kids..  altijd onzekerheid over mijn kleine borsten die na mijn zwangerschap nog slapper waren geworden. En ineens was ik er helemaal klaar mee! Klaar met de eeuwige vullingen en mijn negatief zelfbeeld. Gister ben ik geopereerd 425cc rijker.. zo voelt het alleen nog niet! ik heb behoorlijk pijn en houd veel vocht vast rond de borsten.. help!! Als het nog maar goed komt.. Ik hoop hier op het forum gelijke verhalen te vinden en de bevestiging dat het wel goed komt, ook bij mij..

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Rianneke:

Even voorstellen! 35 jaar oud, moeder van 2 kids..  altijd onzekerheid over mijn kleine borsten die na mijn zwangerschap nog slapper waren geworden. En ineens was ik er helemaal klaar mee! Klaar met de eeuwige vullingen en mijn negatief zelfbeeld. Gister ben ik geopereerd 425cc rijker.. zo voelt het alleen nog niet! ik heb behoorlijk pijn en houd veel vocht vast rond de borsten.. help!! Als het nog maar goed komt.. Ik hoop hier op het forum gelijke verhalen te vinden en de bevestiging dat het wel goed komt, ook bij mij..

Welkom!

 

gefeliciteerd met je nieuwe borsten!

wat een pijn en ongemak nu he, je weet van te voren dat het niet pijnloos is maar hier schrok ik toch wel even van.

maar het wordt beter, echt.

op dag 2 merkte ik al verschil. Alleen het uit bed opstaan was erg, nu ben ik 4 dagen later en heb geen erge pijn meer. Gister ook al niet meer eigenlijk dus dat wordt heel snel beter. Ik lees dat veel hier dus hopelijk kun je je er even deze dagen doorheen bijten met goede pijnstilling. 

Ik wens je een voorspoedig herstel 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jbtje:

Welkom!

 

gefeliciteerd met je nieuwe borsten!

wat een pijn en ongemak nu he, je weet van te voren dat het niet pijnloos is maar hier schrok ik toch wel even van.

maar het wordt beter, echt.

op dag 2 merkte ik al verschil. Alleen het uit bed opstaan was erg, nu ben ik 4 dagen later en heb geen erge pijn meer. Gister ook al niet meer eigenlijk dus dat wordt heel snel beter. Ik lees dat veel hier dus hopelijk kun je je er even deze dagen doorheen bijten met goede pijnstilling. 

Ik wens je een voorspoedig herstel 

Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het inderdaad onderschat hoeveel pijn het kan doen, Gister pas geopereerd en nu al vraag ik me af of dit goed komt! En dan ga je Google en dan lees je veel spookverhalen..maar gelukkig lees ik ook veel dat het echt goed komt! Mijn borsten staan nu nog erg op spanning, er lijkt veel vocht in te zitten..volgens mij moet ik vooral geduldig zijn...bedankt voor bericht, je medeleven! En voor jou ook een goed herstel! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik ben ook moeder van 2 kids (2 en 4 jaar oud), ook twee lege frietzakjes na de zwangerschappen overgehouden en opgevuld met 280 cc. Ik had vrijwel geen pijn, dus overmoedigd besloot ik op dag 4 dat een korte autorit (auto met automaat) wel kon.. niet dus. Ik kreeg gelijk last van mijn rechterborst en daar zit nu vocht in. Ik heb vandaag gebeld met de verpleegkundige en zij zei dat het is overbelast en ik nu vooral rustig aan moet doen. Het trekt vanzelf weg. Je moet geduld hebben en vooral veel rusten maar dat is lastig met 2 kindjes. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Rianneke!

ik was gister 4 weken Po. Maar my god! De 1e week ik heb zoveel gehuild en geschreeuwd " wat heb ik mezelf aan gedaan" 

2e week kon ik alles weer (wel met stijfheid maar het ging)

1 tip. Blijf soepele bewegingen maken omdat je zo stijf ben. Doe je dat niet word je nog stijver.

ik riep de 1e week dat ik dit nooit meer doe! Maar ik zou het bijwijze van morgen weer doen! 

Het komt goed hihi liefs Debby!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-10-2017 om 21:00 zei Rianneke:

Wat doet het ontzettend goed te lezen dat ik mij niet alleen hoef te voelen met me "nieuwe" borsten.. je kijkt er zo naar uit maar het valt me nu nog zo zwaar..dat het me zelfs angstig maakt..

Ben heel benieuwd hoe het nu gaat nu wat dagen verder zijn? Nog steeds het idee van god wat heb ik gedaan?

ik ben nu een week verder en echt blij dat ik het heb gedaan ondanks de erge pijn de eerste dagen. Hoop

dat het bij jou inmiddels ook beter te doen is?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.