Ga naar inhoud

Net geopereerd en maak me druk om me tepels


Aanbevolen berichten

Hoi hoi allemaal,

 

gister een borstvergroting laten doen. 375cc rond high profile dual plane laten zetten. Ik werd wakker en eeeeindelijk borsten! Had zelf altijd een A dus keek er naar uit om te laten doen. 

 

Nu is het alleen dat mijn borsten er nog wat "puntig" uitzien. Me tepels zinn voor me gevoel groter geworden en staan nog beetje in een puntje. Reageren ook nog niet op koud enzo, blijven wel groot. Ik maak me hier nu meteen druk om want had gehoop dat ze meteen mooi rond zouden zijn inclusief tepels. Chirurg zij dat allemaal nog kan komen. Maar ik, perfectionist, kan dit dus niet uit me Hood zetten Haha. Daarom deze vraag aan jullie. Iemand dit ook gehad met na operatie met je tepels? En zo ja trekt dit nog mooi bij?

 

dankjewel alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vorige week geopereerd en had dat de eerste dagen na de operatie idd ook. Ook werd er maar 1 hard en de andere niet maar nu 6 dgn verder en ze worden weer beiden hard en dat puntige is weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik ben ook vorige week donderdag geopereerd,

en mijn tepels zijn wel ietsbijgetrokken kwa punterigheid en idd grotere tepels. 

mijn borsten staan nog pittig strak en vooruit denk dat dat er ook mee te maken heeft. 

Alleen nog steeds geen gevoel in me  rechter tepel/borst  terwijl die soms wel jeukt dus het is een heel raar/naar gevoel. 

Dus Ik had de kliniek al gebeld en die zeiden dat het wel goed zou komen. 

(Ik ben daar in tegen ook een stresskip. )

Geduld is een schone zaak zeggen ze, dus maar afwachten. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had vlak na de operatie ook puntige borsten en tepels, strak in het velletje, geen gevoel, maar te pas en te onpas stijve tepels. Nu 6 maanden verder is alles goed gekomen. Geduld is het codewoord. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoorde tijdens mijn controle dat het na de operatie belangrijk is om je tepels te prikkelen. Tijdens de operatie raken de zenuwen in de tepels beschadigd en door de tepels te prikkelen worden ze gestimuleerd om zich te herstellen. 

 

Ik kan het niet zo goed verwoorden als de verpleegkundige bij de pc maar hier kwam het wel op neer. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.