Ga naar inhoud

Mime : 20 oktober 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei Mime:

Je kan best oppassen met autorijden, ik meende dat je dat 2 welen niet mocht. Ja het verband zakte super fel af, had even gebeld en het mocht. Had wel heel de dag een raar gevoel omdat mijn borsten nu ook meer plaats hebben aan de zijkant. Voor de rest is er niet heel veel verschil qua gevoel, denk dat de grootste zwelling al weg is. Men huid staat wel nog heel gespannen. Ik vraag me eigenlijk af of ik best al kan beginnen met ze in te smeren.

En tevreden van het resultaat? Ik kan echt niet wachten. 

Geen idee of je al mag smeren. Denk dat je best eens belt morgen om te vragen of je mag beginnen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Edvv:

En tevreden van het resultaat? Ik kan echt niet wachten. 

Geen idee of je al mag smeren. Denk dat je best eens belt morgen om te vragen of je mag beginnen. 

 

Ik ben echt super blij ermee, hopelijk worden ze niet veel kleiner want vind ze van maat perfect zo!

ben begonnen met gewoon een beetje te smeren op de bovenkant omdat de huid daar het strakste staat, zal wel geen kwaad kunnen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal!

Ben bij dr. Verdonck geweest vandaag, de draadjes zijn er eindelijk uit! Heb nu wel van die dunnen witte plakkers erover, die moeten er 2 dagen opblijven en daarna elke dag goed smeren. Heb toch een voorschrift meegenomen voor iets voor tegen de littekens en ga het morgen halen.

Alles zag er super goed uit en mag alles terug wat opbouwen zoals heffen en autorijden. Zelf de borstband mag ik beginnen afbouwen maar moet deze wel nog 6 weken dragen. 

Hoe is het bij jullie? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.