Ga naar inhoud

Anais : 25 november 2010 : Dr Kimble : Australie


Aanbevolen berichten

Hi meiden,

ja hoor ik heb nu dus ook eindelijk mijn nieuwe boobies :43:

Voel me nog wel slap na de operatie, maar al wat beter dan gisteren. Vannacht ook vrij goed geslapen, draaide een paar keer per ongeluk op zij, maar werd dan wakker vd pijn en gauw weer op rug. Wel moeilijk om aan m'n kinderen uit te leggen dat ze nu niet op mama moeten klimmen/knuffelen etc. Ze snappen het ook niet helemaal. Ben je morgen weer beter vroeg onze dochter van 4 net. Ach ja, dat komt vanzelf goed.

Ik werd donderdag pas veel later geopereerd dan ik dacht, dus mijn geduld werd op de proef gesteld, maar dat was niet zo erg. Toen ik bijkwam, heb ik uren heel suf op dat bed gelegen, helemaal sloom van de narcose. Ik heb niet eens echt naar m'n nieuwe aanwinsten gekeken, zo moe was ik haha. Pas later op de nacht (ik sliep in dat ziekenhuis) heb ik onder het laken zitten spieken en dacht meteen, ha die zijn van mij! Ik had enorme trek, maar toen ik wat te eten nam, werd ik misselijk en toen mijn man me kwam halen en we in de auto zaten, moest ik ook spugen. Gelukkig had ik zo'n speciaal zakje meegenomen. Ik heb even snel kunnen douchen, maar moest zorgen dat de pleisters bij mijn tepels niet nat werden. Het ziet er enorm gezwollen uit en ze zijn nu echt heel erg groot. Manlief vond ze meteen helemaal te gek haha :) Vandaag zag ik dat ze wel blauw aan het worden zijn, maar goed. Ik heb niet heel veel last van pijn ofzo, kan ook al best veel zelf, maar ben tegelijkertijd bang dat ik al teveel doe. Hoe weet je nou precies wat je wel en niet mag doen? Ik heb woensdag een afspraak bij de pc en dan zal ik het hem nog eens vragen. Verder valt het me dus best wel mee, ik hoop wel dat ze nog van vorm etc veranderen, maar dat zal wel goed komen. De pc zei ook dat die pleisters er zo strak op zitten dat het de boel helemaal plat drukt. Hij heeft ze voor de spier geplaatst, of dual plane, ik begreep het niet helemaal. Vraag ik woensdag ook nog eens na.

Ik zal mijn foto van gisteren in de galerij zetten. Het was idd 240 cc dat hij heeft geplaats en ik ben momenteel blij dat ik niet groter heb gekozen... Zo vind ik het wel prima geloof ik!

Ok, ik ga nog maar wat tijdschriften lezen etc. Wat deden jullie die eerste dagen eigenlijk al?

liefs Anais

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Anais,

Heb net je foto gezien, en ze zien er inderdaad al zat groot uit voor jou met 240cc, inderdaad wel erg gezwollen, de vorm zal zeker wel veranderen/verbeteren de komende dagen/weken, komt helemaal goed!

Je mag de eerste 6 weken niet je armen boven schouderhoogte doen, niet rekken en strekken en niet zwaar tillen (= boven de 10 kilo), de eerste week heb ik niet veel gedaan eigenlijk, wel op het forum gezeten hihi, je voelt zelf wel weer als je meer kunt, alleen zoveel mogelijk je borstspier laten rusten zeg maar.

Ik zou op het eerste zicht denken dat ze voor de spier zitten, maar vraag het nog maar eens na, dan weet je het zeker!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Eefje,

bedankt voor je reactie. Gek eigenlij dat die pc hier niet veel heeft gezegd over wat wel en niet mag de eerste dagen. Of misschien is die info langs me heen gegaan?

Ik hou jullie op de hoogte, ga nu even m'n mannetje aandacht geven, hij klaagde net dat ik zoveel op het forum zit en hem vergeet :(

Tot snel,

liefs Anais

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dag Anais .. Vooreerst van harte gefeliciteerd met je boobs meid !

Ik ben gisteren geopereerd en ik kreeg heel wat informatie (verbaal en notities) mee over wat kan en best niet . Hoeveel tijd er tussen is wanneer je terug bepaalde activiteiten en bewegingen kan doen .

Raar dat jou dit niet is meegegeven . Misschien toch best een je pc of kliniek bellen ter info .

Vraagje : Heb jij je verband er al af en je borsten gedouched ? Mij werd verteld , verband moet er 10 a 12 dagen aan blijven tot de draadjes zijn verwijderd .

Dan pas mag ik m'n borsten zonder zeep douchen . Nu moet ik nog een goed weekje wachten . Ik kan wel in bad tot aan het middel verder nog niet

Ik heb het resultaat nog niet kunnen bewonderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net je picjes bekeken en ze zijn mooi groot!!!! gefeliciteerd!!!!!

Ben heel benieuwd of je ze voor de spier hebt gekregen, bij mij zou dat nl niet hebben gekund omdat ik te weinig weefsel bovenin had, nou moet ik zeggen dat jij ook niet veel meer had, zeker niet meer dan ik. Maar misschien kwam het bij mij door mijn grote aantal cc's??? Ik weet het niet, denk iig dat jij hele mooie boobies gaat krijgen hoor!!!!!!! Kijk maar over een week hoe ze al veranderd zijn!!!

Op zich mag je niet zo veel nu, ik deed in principe best veel, maar geen zware dingen. Gewoon een beetje wandelen, theetje drinken, lekker eten, tv kijken, de kinderen voorlezen, je voelt het zelf wel wat lukt en wat niet. Je mag niet zwaar tillen of veel met je armen doen, zorg dat je armen laag blijven en zoveel mogelijk langs je lichaam. Ik vergeet het telkens hoor. Ik ben zo stom geweest om gister mn zoontje van 2,5 een stuk te dragen. Ze zijn hier de weg aan het opbreken en het was gevaarlijk om over te steken dus zonder dat ik er erg in had, pakte ik mijn zoontje op en droeg hem naar de overkant, daarna bleef ik nog even met hem op mn arm lopen, totdat mn dochter zei:mam je mag toch niet dragen? Ik schrok me rot, had er echt helemaal geen erg meer in, het ging zo vanzelfsprekend. Ik had er geen last van, ook niet achteraf dus ik hoop dat het geen kwaad heeft gedaan, hij weegt toch ruim 13 kilo ofzo. Maar ja, dat is dus het belangrijkste, dat je niet teveel doet met je armen en borstspieren. Let daar dus goed op, ook al gaat het goed met je!!!

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Emotion: Thanks voor je reactie. Vind het zelf ook beetje vreemd ja, dat ik zo weinig info heb gekregen over wat wel en niet mag. Mijn man was steeds bij de consulten enzo en hij zei dat ik niks gemist heb ofzo, dus nou ja... Ik probeer maar zoveel mogelijk te rusten en zo min mogelijk te doen :)

Ik heb geen verband gekregen trouwens, ik draag een bh die ik zelf gekocht heb, een sportbh en ik mag wel douchen zeiden ze, maar vooral het verbandje op mijn tepels (waarlitteken zit) niet nat laten worden.

Ik hoop dat je resultaat naar je zin is, als het varband eraf gaat. Is vast heel mooi geworden. Misschien maar goed dat je het nog niet kan zien, want alles moet nog herstellen etc. Ik moet zeggen dat ik nu best schrik bij mezelf, van die enorme :1boobs: onder m'n hemdje haha. Hopen dat de zwelling een heel stuk wegneemt :) Dat moet haast wel, want ik ben overal helemaal opgezet, ook rond mijn ribben en tussen mijn borsten enzo, echt blauw ook...

@Daffy: dank je meid, ja ze zijn wel erg groot nu haha, ik moet nog even wennen hoor, maar als ik het moet geloven gaat dat snel he?! Trouwens onder mijn kleding zie je het niet zo erg hoor, dus dat scheelt. Ik kan me voorstellen dat zoiets mij ook kan overkomen ja, met onze 2,5 jarige. Valt nu ook niet mee om hem 'van me af te houden'. Hij knuffelt erg graag en is nogal wild, dus dat combineert niet zo lekker met mijn beurse voorgevel haha

Ach, heeft allemaal tijd nodig.

Manlief is er in elk geval erg van onder de indruk, dus dat is mooi :3:

Veel liefs

Anais

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja raar hé Anais .. ik moet het verband aanhouden tot de draadjes eruit kunnen . Dan pas mag ik volledig douchen .

Ik moet nog een een grote week wachten voor ik mijn boobs kan inspecteren hahaha.. :01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden,

ik heb dus sinds afgelopen donderdag mijn nieuwe :1boobs: . 240 cc op de spier en met de pijn valt het wel mee. Daardoor heb ik vannacht waarschijnlijk niet gemerkt dat ik in mijn slaap op mijn buik ben gaan ligen... Ik werd midden in de nacht wakker op mijn buik. Toen deed het dus wel zeer. Ik ben me rot geschrokken, ik hoop maar dat het geen kwaad kan. Ik draag wel zo'n sport-bh, maar geen verband oid eromheen. Ik heb daarna maar rolletjes van handdoeken naast me gelegd, zodat ik niet weer per ongeluk op mijn buik zou draaien.

Ik hoop dat jullie me gerust kunnen stellen. Het is nu natuurlijk weekend, dus ik kan niet bellen naar de pc ofzo.

x Anais

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden,

nou ik had vannacht dus de schrik van mijn leven en werd op mijn buik slapend wakker... 3 dagen po. :121: Stom zeg. Ben erg bezorgd nu of dat kwaad kan.. Ik heb een topic geopend in het algemene gedeelte hierover, maar als iemand dit leest en me gerust kan stellen ofzo: GRAAG!

Ik moet er sowieso nog erg aan wennen allemaal. Wat zijn ze groot en gezwollen zeg.... Nou, maar weer veel bleekselderij eten vandaag...

De pijn is niet erger nu trouwens, na het op mijn buik slapen. Ik weet ook niet hoe lang ik al zo lag, voordat ik wakker werd.

Hoop alles goed bij jullie.

Liefs Anais

@ Emotion, ik ben erg benieuwd naar je resultaat, wordt vast heel mooi:)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid,

Ik snap dat je erg geschrokken bent lijkt me ook gek om ineens wakker te worden op je buik hihi.

Ik denk dat het helemaal niet erg is, tenslotte heeft je lichaam het zelf gedaan, meestal ga je weer op je zij/buik als je lichaam het aankan.

Als je het niet vertrouwd bel je pc even heb je alle zekerheid ^_^

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Marisjuh,

bedankt voor je reactie. Ja, ik denk dat ik hem maandag ga bellen om het te vragen. Ik heb nu niet extra veel last ofzo, dus het valt hopelijk mee. Vind het wel een beetje eng allemaal, maar komt vast helemaal goed :)

groetjes Anais

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik denk ook dat het niet erg is..

Die regels zijn algemene richtlijnen om te zorgen dat iedereen een goed herstel doormaakt..

Pijn is een indicatie dat het niet goed is wat je doet.. Je lichaam geeft dan ook het beste aan wat niet kan!

Als iets geen pijn doet, kan het echt geen kwaad als je het per ongeluk een keer doet!

Ik heb al weet ik hoe vaak mijn armen gestrekt boven mijn hoofd tijdens het uitrekken, wat ook niet mocht!

Maar zolang jij geen aanhoudende pijn hebt, komt het allemaal goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik slaap meestal ook op m'n buik en op m'n zijde . Momenteel kan ik niet volledig plat op de rug liggen , het drukt te veel op mijn borst en heb pijn .

Ik slaap nu op de bank half rechtop , slaap beter dan in bed ..maar word veel wakker . Op de bank kan je ook niet onbewust op je buik gaan liggen .

Deze morgen zag ik dat m'n rechterborst meer gezwollen staat en mijn bandage zit echt wel strak pfffffff :wacko: .. de aflijning staat in m'n huid . Ik heb m'n boobs jammer genoeg nog niet helemaal kunnen bekijken hoe die eruit zien nu . De bandage moet een aantal dagen

eraan blijven tot de draadjes eruit kunnen . Is best wel spannend .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook dat je je niet druk hoeft te maken hoor, ik ben geen buikslaper maar werd wel al heel snel weer wakker op mn zij. Je mag ook niet met je armen boven je hoofd strekken maar als ik op mn rug slaap dan lig ik altijd met mn armen boven mn hoofd op mn kussen. Zo word ik dus ook bijna elke dag wakker al sinds de operatie. Tja, ik kan mn armen moeilijk aan mn lichaam vastbinden.....

Als je het niet vertrouwt even bellen, maar ik denk zelf dat het geen kwaad kan.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden,

hier een up-dateje van mij, ik ben net wakker en heb gelukkig wel alleen op mijn rug gelegen vannacht. Ik heb wel ENORME spierpijn en een heel erg beurs gevoel rond mijn borstkast. Het is ook nog erg blauw, al heb ik nog niet bekeken of de zwelling minder is geworden, dat zoe ik straks even. Ik ga straks maar weer eens douchen en hopen dat mijn man m'n haren kan wassen. Hoe doet iedereen dat eigenlijk met haren kammen enzo? Ik loo nu steeds rond met van dat pluizige haar, omdat ik niet steeds iemand anders wil vragen om mijn haren te kammen, maar zelf lukt het ook niet goed nog.

Eerlijk gezegd valt het hele herstel me een beetje tegen, op sommige momenten vraag ik me echt af waar ik aan begonnen ben. Vooral omdat ik mijn borsten nu wel echt GROOT vind en dat niet had verwacht met 240 cc. Ik ben nl ook helemaal niet zo klein ofzo en ook niet tenger gebouwd. Ik ben 1.75 m en weeg 64 kg, ik had 75 B maar volgens mij zou ik nu zo in een 75 E passen... Dat was niet helemaal mijn bedoeling zeg maar. Ik ben wel blij dat ik niet voor de 280 cc heb gekozen :wacko:

Echt vanochtend was ik in tranen. Ik hoop dat alles nog wat zal afnemen qua zwelling enzo en dat ik me ook snel wat fitter voel. Geen spierpijn en druk op de borst bedoel ik.

Zit er even doorheen, zoals jullie merken. Nou ja, maar even een kopje koffie drinken nu en geduldig blijven...

@Emotion: ik ben heel benieuwd naar hoe het gaat maandag, spannend hoor! Succes he.

Liefs Anais

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Anais,

De eerste daagjes zijn het zwaarste meis, maar binnen enkele dagen ben je dat al weer vergeten en kijk je hier lachend op terug! Nog even volhouden!:147:

Je hebt ook nog wel veel zwelling lijkt me, dus ze zullen vast wel nog een beetje slinken, maar als je natuurlijk al begon met een 75B, kom je ook meer uit dan meiden die van een AAcupje vertrekken. Denk dat je uiteindelijk toch wel een 75D eraan zult overhouden, grootte went ook wel heel snel hoor, nu denk je van wow zo groot, maar straks ben je ze zo gewoon dat het niet eens meer zo groot lijkt hihi, heel gek is dat eigenlijk.

Kop op meis, veel sterkte, morgen voel je je vast weer een stuk beter!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Anais !

Hier waren wat problemen met de site, dus even niet meer gekeken... Maar alsnog een super dikke proficiat met je nieuwe :1boobs: ! ! !

Vanavond lees ik alles eens goed door, weinig tijd nu.

Hoop dat de pijn wat meevalt en ben benieuwd naar het resultaat, ga direct eens spieken sé.

Dikke knuf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden,

hier weer een updateje van mij, ik ben nog steeds beetje down, voel me nog niet helemaal lekker met m'n nieuwe lichaam :1bouncingboobs: Mijn nieuwe aanwinsten zijn echt nog ERG groot, ik blijf hopen dat het zwelling is, maar er is sinds dag 2 nog niet veel veranderd aan de grootte. Ik weet dat ik geduld moet hebben en ik probeer afleiding te zoeken, wat op zich wel lukt. Ik heb veel lach films zitten kijken, stukje langs strand gewandeld, een vriendin kwam langs op de thee. Zo kom je de dag wel door.

Woensdag spreek ik mijn pc, ik ben benieuwd wat hij zegt van het resultaat.

@Eefje, bedankt, lief van je, je hebt wel gelijk, ik begon met een 75B, dus een 75D zou niet gek zijn, alleen hoop ik maar dat het niet veel groter uitpakt. Zoals het er nu naar uit ziet lijkt het wel een E of F cup vind ik :16: Kan mooi zijn hoor, maar ik vind het bij mij niet goed passen... Nou ja, eerst maar afwachten he.

En ik maar denken dat 240 cc aan de kleine kant zou uitvallen haha :)

@Buffeltje, jij hebt ook 240 cc he, ik vind jouw resultaat erg mooi! De pijn valt idd erg mee, ik neem nu ook niks meer aan pijnstillers ed, het slapen op mijn rug is nog wel een ramp kan ik wel zeggen, maar het lukt wel op zich.

Liefs Anais

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anais!

Wat jammer dat je je niet helemaal lekker voelt met je nieuwe borsten.

het klinkt stom, maar je leest het wel vaker zo op het forum!!

Je moet niet vergeten, je bent pas geopereert. Je houdt nog veel vocht vast, dus zo gaat het echt niet blijven. Bij mij zijn mijn borsten ook geslonken na enkele weken.

Jij hebt net als ik voor de spier... je prothesen moeten gaan dalen nadat ze vocht verliezen en dan heb je een beter beeld hoe het eruit gaat zien. Bij mij voelde ik me pas bij 5 weken dat het er beetje normaal uitziet, en ze zijn 2cm in omtrek geslonken. Dus geloof me dat er nog veel moet gebeuren!!

En ja, groote went snel! Het enige wat ik kan zeggen is geduld hebben! Wacht enkele weken en je zult versteld staan hoeveel veranderd ;)

liefs,

marie xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marie: dank je, dat is lief! Ja, ik zit er wel echt een beetje mee... :unsure: Wat je schrijft klinkt wel opbeurend idd, alhoewel ik ze nog steeds erg groot zou vinden, al zouden er 2 cm af gaan qua omvang... Misschien ook kwestie van wennen. Dat lees je overal, maar als je het dan zelf ondervindt, is het toch anders en kan ik minder goed relativeren. Ik heb serieus al gedacht aan nieuwe, kleinere protheses laten zetten over een tijdje, maar ik wacht natuurlijk eerst af. Morgen gesprek bij pc, ben heel benieuwd. Ik heb me misschien ook wel vergist toen ik hem vertelde welke maat ik wenste. Misschien past een C cup wel veel beter bij me, ipv een flinke D cup (tenminste, dat is wat ik nu denk te hebben). Welke cup heb jij eigenlijk nu Marie? En moest jij wennen aan de grootte of was je meteen in de wolken?

Vannacht wel goed geslapen en ik voel me wel met de dag fitter :) Vandaag lekker stuk lopen, dat zal me ook goed doen denk ik en nog maar wat nieuwe films huren bij videotheek. Zo komen we de dagen wel weer door.

Ik hou jullie op de hoogte van het gesprek met pc woensdag.

Liefs Anais

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Anais,

Ja, wat Marie ook al zegt, ze gaan echt nog heeeel veeeeeel veranderen de komende weken, er komt mooiere vorm in en ze gaan vast nog een stuk slinken als die zwelling eenmaal weg is, en je zult er verder ook aan wennen aan de grootte, dus er zit niets anders op dan gewoon geduld hebben en er misschien iets minder op focussen, en als je elke week foto's neemt ga je ze pas echt zien veranderen, let maar op! :32: Komt helemaal goed meis, geef het gewoon tijd. Succes op je gesprek met je pc ook morgen.

Liefs, :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh Anais, wat naar dat je je zo voelt. Geloof me, binnen enkele weken (jajaja, GEDULD) ga je heel anders praten hoor. Ik vond die van mij ook groot, nu kijk ik naar ze en denk ik... doeme, ik had groter moeten nemen hihi. Maar dat zou bij mij dan weer niet staan.

De eerste weken zit er nog veel vocht, zelf na zes of zeven weken had ik er nog een beetje last van (geborrel en gekraak van verse sneeuw) en ik denk dat er toch wel een 4cm omtrek af is gegaan hoor.

Kop op hé meid, het komt allemaal goed hoor !

Dikke knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anais .. Ik zit nu in mijn 5e dag en mijn herstel verloopt prima . Bijna geen pijn meer alleen nog gevoelig op sommige plekjes . Neem geen pijnstillers meer voorlopig

Ook slaap ik terug lekker op mijn zij of rug in bed zonder pijn . Ik heb ondertussen mijn bandage zelf verwijderd omdat die veel te strak zat , waarschijnlijk door de zwelling .

Ik draag nu een sport bh 85C . Ik ben heel tevreden over de omvang , net wat ik wenste . Maandag gaan de hechtingen eruit en ben heel benieuwd hoe het dan verder zal evolueren .

Hoe gaat het met jou nu ondertussen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat lief van jullie meiden, bedankt!! Doet me echt goed al jullie reacties en ervaringen te lezen, dat geeft me weer moed :)

Vandaag had ik een strak shirtje aan en voelde ik me er nog helemaal niet zo lekker bij, alhoewel mijn man zegt dat ze qua grootte heel goed bij me passen. Ik moet denk ik echt wennen. Voel me verlegen nu ik ineens (weer) een voorgevel heb zeg maar. Gek eigenlijk. Misschien speelt ook mee dat ik bang ben wat andere mensen en mensen die mij al kennen zullen zeggen. Ik zou daar eigenlijk niet zo mee bezig moeten zijn, maar denk daar stiekem toch over na...

@Eefje, thanks, ik laat weten hoe het is gegaan morgen bij pc.

@Buffeltje, ja ik hoop dat er bij mij dan net als bij jou nog wat cms af gaan haha Jij hebt ze achter de spier he?

@Emotion, fijn dat je herstel lekker loopt, het gaat elke dag beter, at merk ik ook. Ik neem ook geen pijnstillers meer, alleen 's ochtends omdat ik dan zo'n last heb van mijn rug na het slapen...

Alright dames, nogmaals bedankt voor alle lieve woorden :53:

Anais

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anais!!

Blij te lezen dat onze berichten je helpen! Kan me goed voorstellen dat je je niet goed kan relativeren.

De eerste dagen riep ik steeds van: "stuur die foto's niet naar mijn vriend, hij wordt echt pissig als hij ziet hoe groot ze zijn!!" Want ik vond ze zelf erg groot!! Achteraf gezien was dat echt de zwelling. De boel gaat ook wat zakken waardoor die ook nog kleiner lijkt. Ik had mijn pc gezegd dat ik een C-cup wilde, en had uiteindelijk een D. Eerst schrok ik, maar ben nu reuze blij dat ik die D heb gekregen, ben er nu zo aan gewend! Ik heb nu denk ik nog een D-cup. Volgende week ga ik pas BH's kopen en dan weet ik het zeker.

Geloof me maar, geef het tijd! Zodra ze meer gaan dalen, de zwelling weg is en je er elke dag mee loopt, ga je van ze houden hihi...

Mijn vriend heeft mijn borsten pas bij de 3e week gezien... toen ik bijna 5 weken was kon zelfs hij zien (en hij merkt NOOIT iets) dat ze waren veranderd. Hij vond ze een stukke mooier.

Zo zie je maar, tijd is alles! Ik begrijp je heeeeeeeeeel goed! Ik had ook een tijdje geen geduld meer, en dan beland je in zo'n dipje... maar is helemaal goed gekomen. Ben helemaal happy!

Goed dat je loopt en films gaat huren. Dat helpt zeker om de dagen door te brengen. Gewoon even andere dingen doen...

Veeeeeel sterkte met je hersteldagen! Ik hoor morgen hoe het bij je pc is gegaan ;)

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.