Ga naar inhoud

Rens: BVK: Eerste consult 29 november 2010: Dr van der Biezen: MCL Leeuwarden


rens

Aanbevolen berichten

OOOEEEhhh!

22 november mijn eerste consult in MCL Leeuwarden.

Spannend, maar toch kijk ik er naar uit.

Ik heb nu 75F en wil graag terug naar 75C of D.

K ben heel nieuwsgierig hoe dit eerste consult zal lopen.

Nog een weekje, en dan horen we meer.

grtz Rens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Rens

welkom :)

ooh wat een gedoe he,ik heb 3maal een operatie laten uitvoeren om op een F uit te komen en jij wilt ervan af,hihi

maar een echte F is enorm groot,zker als je klein en tenger bent,weet niet of je dat bent,maar lijkt me gewoon dat als je dat wel bent,het enorm zwaar kan zijn.

een mooie cup hoor,een D,toch??

en om wat voor reden ga je deze grote stap zetten,rug/nekklachten?of vind je het totaalplaatje qua lichaamsverhouding niet mooi of...??

veel lees en post plezier op het forum en sucses met aftellen naar 22nov

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Rens,

22 november.. dat komt idd dichtbij.

Dan heb je iig al een eerste grote stap gezet!

Ik moet 22 november voor mijn POS (pre operatieve screening)

en als alles dan goed is word ik 15 december geopereerd.

Ik ben benieuwd hoe je consult verloopt.. Succes alvast!

Enne... als ik jou was zou ik vast een vragen/wensen lijstje gaan maken om mee te nemen.

:48: grtz Liz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

bedankt voor jullie lieve reacties.

@ Liz: Dat wensenlijstje is een goed idee. Ik dacht, ik wacht eerst het eerste consult wel af, zien we dan wel verder.

maar zo'n lijstje is handig. Bedankt.

@ Moontje: ik ben 1.62. En weeg 60 kg. Op zich niet heel tenger, maar ik heb al veel last.

Met sporten een stevige BH + stevige sportBH. Dan heb ik nog steeds last van m'n rug.

Ik kan niet zonder BH rond lopen, dan hangt het te veel.

Mijn eerste consult is inmiddels verplaatst naar 29 november. Dit komt omdat ze nu al dachten dat het enorm uit ging lopen.

Ze hadden alles te strak gepland. Maar nog wel bij Dr van der Biezen.

groetjes

Renske

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zoo... ik heb nu mijn eerste consult gehad.

En vanwege school kan ik halverwege het schooljaar niet geholpen worden.

Ik zal dus moeten wachten totdat mijn schoolvakantie begint.

Ik heb bij dr van der Biezen een heel leuk gesprek gehad. Ik voelde me zeker bij hem op m'n gemak.

En heeft me erop gewezen dat tegenwoordig het ankerlitteken niet meer de enige manier is van opereren.

Ik krijg nu dus ook een verticaal litteken. Waar ik heel blij mee ben.

We hebben afgesproken dat ik van 70 G terug ga naar 70D.

Voorlopig staat de anestetist of iets dergelijks op 3 mei. En dan weet ik ook de defenitieve datum van de operatie.

Deze zal zoals het nu staat eind juni plaats vinden.(datum dus nog niet bekend).

Met mijn verzekering moet ik wel zelf alle brieven e.d. doorsturen, maar het word zoals het nu lijkt wel vergoed.

Kortom! absoluut voor mij op dit moment de beste keuze!

groetjes

Renske

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rens .. Voor jou is het nog een aantal maanden voor je je droom kan waarmaken .

Maar de tijd gaat vlugger dan je denkt . Je gaat voor een borstverkleining en dan is het verstandig om alles vooraf goed voor te bereiden .

Alsook je studie eerst af te maken en nadien als beloning mooie boobs :32:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad. Ik weet niet welke anesthesioloog jij krijgt maar je hebt 1 die op Dr House lijkt en heel grappig overkomt en je hebt 1 die heel serieus is. Misschien zijn er inmiddels meer maar die 2 heb ik gezien toen ik daar mijn gesprek had. Moet je de dag dat je naar het MCL moet voor het gesprek ook langs bij de verpleegafdeling? Maar je geeft aan dat jij met school zit. Ik heb vrij gekregen toen ivm mijn operatie. Voor mijn school was ik ziek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over mijn school gesproken; ik doe de musical akademie, en alles wat ik mis is echt flink balen.

hierdoor sport ik op school veel, met dans e.d. minstens 6 weken eruit kan ik me niet permiteren.

Ik ga het daarom ook doen in de vakantie tussen de schooljaren 2 en 3 in.

haha.. een dokter die op dr house lijkt. uuhm.. hij lijkt er niet echt op.

maar dat is mijn chirurg, niet mijn anesthesioloog. heb geen idee wie ik daarvoor krijg.

en ja, inderdaad. Die dag dat ik daar een afspraak heb moet ik ook langs de verpleegafdeling.

Heb eigenlijk geen idee wat ik daar ga doen, ik heb al meerdere operaties gehad,

en heb daarvoor nog nooit een afspraak gehad op verpleegafdelingen.

kun jij mij daar wat over vertellen?

groetjes

renske

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rens,

Hij lijkt op dr.House omdat hij met zo'n wandelstok loopt. Als je daar heen gaat gaan ze de afdeling wat laten zien en gaan ze een intake met je doen. Zij gaan je ook vertellen over de bh die je het beste kan aan doen na de operatie en ze vertellen je over de leefregels waar je je aan moet houden na de operatie. Ik vond het wel fijn zo'n gesprek want dan weet je wat je te wachten staat. Weet je al op welke verpleegafdeling je dan komt? Ik zat toen op afdeling M en vond het wel fijn personeel daar.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.