Ga naar inhoud

We gaan de stap zetten.. :)


GirlKillu

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Na 10jaar onzekerheid ga ik de stap zetten om een borstvergroting te doen.

Heb 23/10 mijn eerste consult bij Faceland, waar ik via dit forum al veel heb over gelezen.

Door alle informatie op dit forum wil ik al gelijk naar de operatietafel, lijkt of ik alles al ken nu, hèhè! Nee ik ga wel eens luisteren wat ze juist gaan zeggen.

Heb ook al veel gehoord over de Motiva Ergonomix, dus denk dat het een keuze tussen de Motiva Plus of Ergonomix zal worden. Tips/verschil altijd welkom.

Mensen die ook bij Faceland zijn geweest of Motiva (plus of ergonomix) hebben mogen mij gerust toevoegen aan hun album zodat ik al eens wat inspiratie kan opdoen :)

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @GirlKillu eerst en vooral, welkom op dit forum. Hier vind je echt alle info dat je nodig hebt! Blij dat in dit ontdekt heb! 

 

Ik word op 18/10 geopereerd door dr. Verdonck (België). Ik krijg Motiva Full Ergonomics 275cc of 295cc dual plane... Ik heb beide maten laten voorzien op de dag van de operatie. Voor de operatie bekijk ik nog even met de chirurg of die 295 ook lukt, dan ga ik voor dat tikkeltje meer want het verschil is echt heel klein... 

 

Ik start met een A-cup. Ik ben 1m71 en weeg 56kg... Met die Motiva's zou ik moeten uitkomen op een grote C-cup. 

 

Binnenkort zal je dus mijn verslagje kunnen lezen! 

 

Succes met je zoektocht en hopelijk kan je snel een datum vastleggen ;-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.