Ga naar inhoud

Flatchested: 9 februari 2011 : Dr Wilikens : Atlas Kliniek : Meise


Aanbevolen berichten

Hoy Eefje

Het is 240 cc geworden voor de spier. Ik had zelf de voorkeur voor voor de spier, en was blij toen de chirug zei dat dat kon omdat ik nog eigen weefsel had. Als ik mijn borsten (lichtjes) masseer, dan voel ik het verschil tussen prothese en eigen borst (nog) niet. Misschien dat dat nog verandert als het vocht wegtrekt en mijn borsten minder hard worden, maar voorlopig is het resultaat zelfs beter dan wat ik ervan had verwacht :)

Groetjes,

(niet meer) Flat

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ( niet meer) flat,

van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobs...jeetje maandag alweer werken?..dat is echt heel snel ..ben pas bij 5 weken po gaan werken had er ook lang last van moet ik zeggen...maar doe rustig aan en luister goed naar je lichaam...een fijn herstel toegewenst

groetjes emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoy Eefje

Het is 240 cc geworden voor de spier. Ik had zelf de voorkeur voor voor de spier, en was blij toen de chirug zei dat dat kon omdat ik nog eigen weefsel had. Als ik mijn borsten (lichtjes) masseer, dan voel ik het verschil tussen prothese en eigen borst (nog) niet. Misschien dat dat nog verandert als het vocht wegtrekt en mijn borsten minder hard worden, maar voorlopig is het resultaat zelfs beter dan wat ik ervan had verwacht :)

Groetjes,

(niet meer) Flat

Hey (niet meer) Flat,

Heb nog even naar je voorfoto's gekeken, je hebt duidelijk meer eigen weefsel dan ik had, dus misschien zul je bij jou de prothesen niet voelen zitten, fijn hé! :136: Heb je ronde gekregen? Wordt vast heel mooi, ben benieuwd naar je nafoto's! :118:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,

We zouden elke dag na de operatie na-foto's maken, maar na 2 dagen zijn we het al vergeten, hihi :)

Straks zullen we er nog eens maken.

Ik ga idd terug werken morgen, maar ik doe bureau werk, moet de hele dag zitten. Dus ik hoop dat dat nog meevalt morgen. Ben alleen een beetje bang voor morgenvroeg: voor het eerst terug autorijden, kids naar school brengen, en dan naar het werk sporen. Brrrrrrrr Als ik dat overleef kan ik alles aan denk ik :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel vroeg hoor om meteen weer te auto rijden en kids en werken enz.

hoop dat alles een beetje goed gaat en niet teveel last krijgt..

Succes !

het valt me op het werk makkelijker om me rustig te houden dan thuis :) Thuis wil ik toch vaak zelf iets doen/nemen ipv het weer aan mijn vriend te vragen.

Het autorijden is eigenlijk het moeilijkst, ik rijd nu rond als een bejaarde denk ik :) zooooo traag! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

ik heb ein-de-lijk de foto's op het forum kunnen plaatsen, was niet makkelijk, pfoei :blush:

Het herstel verloopt goed. De draadjes zijn niet kunnen verwijderd worden want die waren te hard ingegroeid al, dus ik zal moeten wachten tot ze vanzelf oplossen. Maar ik heb er geen last van, gelukkig. Alle vocht is al mooi weggetrokken, het ziet er (in mijn ogen) allemaal heel natuurlijk uit).

Ik kon het afgelopen weekend toch niet laten om een lingeriewinkel binnen te stappen om mijn nieuwe maat te weten

en ...

tromgeroffel

het is een D!!!

Dat is dus cupmaten omhoog gegaan! Daar ben ik natuurlijk heel blij om :) Heb meteen een mooi setje gekocht om het te vieren :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Flat,

Heb al op je foto's gereageerd in de galerij, maar hier ook effe een berichtje posten! Vind ze er nu al erg mooi :123: en natuurlijk uitzien hoor, mag je echt trots op zijn, en :49: een :168: !!! Zul je wel heel blij mee zijn vermoed ik! :101:

Vervelend dat je Mondors Cord hebt, maar gelukkig van voorbijgaande aard! :106: Veel beterschap!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.