Ga naar inhoud

Voorstellen, wissel explantatie


Gast maya4

Aanbevolen berichten

Hoi @maya4

 

Vervelend dat je zo ziek bent geworden van siliconen prothese.

Zijn alle klachten verdwenen nadat je de monobloc hydrogel hebt gekregen? Je leest het wel iets vaker dat sommige vrouwen niet tegen de siliconen kunnen (of gevoeliger zijn) en dan wisselen voor hydrogel. Waarschijnlijk zou je dan ook last krijgen bij andere chirurgische prothesen omdat hier ook siliconen worden gebruikt.

 

Ik ben benieuwd wat je keuze uiteindelijk gaat worden. Voorop staat dat jij er gelukkig mee moet zijn, met of zonder borstprothesen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei maya4:

Dank je Ellen125, Er is een groot verschil tussen de hoes van prothesen en de inhoud. 

 

De inhoud, ook de gel varianten, gaan zweten, die zijn de last voor lijf.

siliconen is een verzamelnaam van diverse chemicaliën. 

 

Ik hoe dan ook kijk ernaar uit om ze weg te hebben, en zal hier de fotos proberen te plaatsen. Want helaas is er weinig te vinden over explantatie resutaten. Mischien ook wel omdat het herstel zo lang is. Ikzelf ben ook zo, klaar is klaar en dan hang je niet meer op dit soort sites. 

Er is inderdaad weinig over te vinden. Was op zoek naar resultaten voor mijn operatie maar nergens te vinden.

Ik heb voor Motiva gekozen en die heeft een extra laagje tegen het zweten van de siliconen. Daarnaast is toch gewoon pech of geluk hebben. Heel veel dames hebben nergens last van en sommige helaas wel, en daar ben jij er 1 van..

 

Als je foto's gaat maken helpt dat wel voor dames die daarnaar op zoek zijn, alleen maar fijn als je dat wilt delen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh haha ja dezelfde maten. Hmm nee geen klachten maar ik heb ze nu pas 4 maanden.

 

Volgens mij is het vaak lastig te zeggen of het echt specifiek van de siliconen prothesen komt, vandaar dat je weinig meiden hierover hoort. Als je op hydrogel zoekt komt je wel meer dames tegen die gewisseld hebben, maar helemaal eruit kan ik mij om deze reden eigenlijk niet herinneren.

 

Ik weet eigenlijk niet eens wat het kosten om ze eruit te laten halen, je vindt vaak alleen maar informatie over een eerste vergroting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei maya4:

Ik nam hydrogel omdat ik niet tegen de siliconen kan. Ziek. En die krengen van een mghan waren hard!!!!!!!!!!!

 

Explantatie kon ik vorig jaar nog niet aan. Ik was namelijk toen ik de mghan nam wel enorm opgeleefd door de grotere borsten. Dus mv Kappel heeft mij de hydrogel gegeven waar ik enorm blij mee was/ben.

Nu ben ik enorm opgeknapt met de hydrogel, de prothese voelen zacht, en niet meer giftig. 

 

Toch... 

 

Nu denk ik dat ik wel klaar ben voor de explantatie. 

Door persoonlijke ontwikkeling is die oorzaak weg waardoor ik ze ooit wilde.

Ik zou het nu niet meer doen. 

Daarmee is ook een verlangen gekomen om weer naturel te zijn, en staan die dingen in me borst me ineens tegen. Dingen ja, als ik op me zij lig toch zwaar. En ook, ronde schijven, bij mij zijn die randen zo voelbaar.. en de ribbels. Als ik er in kneed zijn het gevoelloze dingen. 

Ik ben slank, dunne huid, en op me rug liggend zijn het gewoon ballen, die mij niet goed aanvoelen. 

Het werk van dr kappel is uitstekend, de prothese is niks mis mee. 

Conclusie, het is het gewoon niet voor mij. 

 

Daarbij, als ik eens een kind besluit te gaan dragen wil ik naturel zijn voordat ik zwanger word. Ik ben nu 31, die kans is er komende jaren, kleine kans, maar toch. Wil weer vrij zijn. 

 

Op dit forum herinner ik me hoe erg ik het ooit vond die kleintjes. 

Ik probeer me goed voor te stellen hoe ik zal zijn na explantatie en of ik dit echt wil en aankan. 

Momenteel denk ik als ik me fotos van borsten zie voor ik ooit was geopereerd: 

Jeetje die naturel borsten waren veel mooier, wat bezielde me! Ik wil die mooie borstjes weer terug, die pasten echt bij mij! Dat was IK 

 

 

 

 

 

Wat vervelend zeg!  Heb je de hydrogel voor de spier dan?  Omdat je zegt randen te voelen?  Ik krijg ze zelf over 2 weken en hoop niet dat ik het ook zo ga ervaren... 

Ben benieuwd hoe je borsten weer worden na verwijdering. Zal inderdaad even tijd nodig hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik merk dat ik hier niet thuis hoor en ga mijn account sluiten...

 

Enkel fotos van vergrotingen en tja, in het verleden weleens aangevallen hier door meiden die zelf nog helemaal in de wolk zitten van protheses nemen. 

 

heel veel succes allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei maya4:

Ik merk dat ik hier niet thuis hoor en ga mijn account sluiten...

 

Enkel fotos van vergrotingen en tja, in het verleden weleens aangevallen hier door meiden die zelf nog helemaal in de wolk zitten van protheses nemen. 

 

heel veel succes allemaal

Oké,  dan sluit ik dit topic.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.