Ga naar inhoud

Claudia78 : 15 september 2017 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Mijn naam is Claudia, 39 jaar, mama van 2 prachtige meisjes en in het dagelijks leven leerkracht. Ik heb nooit borsten gehad. Leek vanaf de zijkant echt een jongen. Ook waren mijn tepels helemaal ingetrokken zodat er twee gaten te zien waren. Ik voelde me vreselijk onzeker en totaal niet vrouwelijk. Wel was ik klein en heel slank waardoor het nog niet eens "raar" stond...

Nooit wilde ik zwemmen, bij mijn vriendjes hield ik een beha aan (lekker warm zei ik dan) en ik kocht niet de lingerie die ik het mooiste vond maar de meeste opgevulde. Mijn vriend vond het belachelijk om in een gezond lichaam te laten snijden en de meeste mensen in mijn omgeving ook. Daar heb ik me ontzettend door laten beinvloeden. Maar ik bleef het zo lelijk vinden...

Vorig jaar ben ik weer volop gaan fitnessen en woog afgelopen zomer 58 kilo met 18 procent vet. Ik ben er heel serieus mee bezig en was enorm blij met mn figuur. Borsten zouden de kroon op mijn harde trainen zijn vond ik. Nog steeds (20 jaar later) weigerde mijn vriend me hierin te steunen of er ook maar een cent aan mee te betalen. Weer ging ik twijfelen. Ik was nu al 39. Was het nu niet "te laat"? Toch heb ik besloten nu eens te doen wat ik zelf wilde en heb een afspraak gemaakt bij praktijk Gabriels. En 11 dagen geleden ben ik dan geopereerd. 450cc rond. Alles is prima verlopen en aanstaande zaterdag gaan de hechtingen eruit en doen ze onder plaatselijke verdoving nog de tepelcorrectie, waar ik ook wel weer even zoet mee ga zijn. Wat ik van mijn nieuwe borsten vind weet ik nog niet zo goed...vooralsnog harde onnatuurlijk grote ballen eigenlijk...

Ik hoop echt dat dit nog beter wordt en ben dan ook erg benieuwd naar jullie ervaringen en verhalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Claudia, wat een openhartig verhaal en wat goed van je dat je opgekomen bent voor jezelf, voor wat jij wilt. 

Ik heb 25 jaar geleden een borstverkleining gehad en nu wil ik een vergroting na 3 kinderen. Daarin vind ik het ook lastig om op te komen voor mijzelf. Maar ik weet dat ik het wil en ga doen. Vraag is alleen waar en wanneer. 

Het harde wordt vast minder! Hoop heel erg dat ze je bevallen en dat je super trots bent. Vond je de kliniek fijn? 

Succes. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Fracisca,

Bedankt voor je woorden. Heel goed dat jij ook wilt doen wat voor jou het beste voelt. De kliniek is mij goed bevallen. Heel vriendelijk en er werd alle tijd genomen voor al mijn vragen en twijfels. Toch lees ik hier wel mensen die een veel uitgebreider consult hebben gehad met veel meer informatie over de verschillende mogelijkheden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Claudia78

Wat vervelend dat je vriend er niet achter staat. Mijn man staat ook niet achter mijn bv (18-9 geopereerd) en dat tempert toch iets mijn enthousiasme. Kan jij wel een beetje genieten van je nieuwe borsten? 

Liefs. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lampje,

Ja, het is wel jammer inderdaad. Ook omdat hij hierdoor weinig  toont voor het feit dat ik momenteel niet alle huishoudelijke klusjes kan doen. Hij doet ze wel maar met een gezicht van: "jij wilde dit toch?". 

Maar het is niet anders. Ik probeer gewoon te genieten van het feit dat ik het eindelijk gedaan heb. Nu hopen dat ze snel iets natuurlijker gaan ogen. Dat baart me nog een beetje zorgen. Vandaag de hechtingen laten verwijderen en de tepelcorrectie. Ook weer spannend!  Ik hoop dat bij jou alles voorspoedig gaat  dat je toch volop van je borsten kunt gaan genieten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 2 weken na mijn borstvergroting bij Dr Hupkens via Diana Gabriels. Ik heb 450 cc hp dual plane laten plaatsen en vooralsnog is het erg "ballerig". Er zou tijdens de vergroting direct een tepelcorrectie worden gedaan maar dokter Hupkens wilde dit uiteindelijk liever onder plaatstelijke verdoving doen na het verwijderen van de hechtingen. Dat gaat dus vandaag gebeuren. Weer heel spannend! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De mijne zijn ook nog te rond en nep. Maak ik me ook zorgen over maar definitief resultaat duurt ongeveer half jaar heb ik begrepen dus we houden hoop. :)

 

Succes vandaag!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou...het viel een beetje tegen vandaag...

De littekens zijn groot en hobbelig en zitten zeker 1,5 cm boven de borstplooi. Van vooraf gezien zie je ze dus heel goed zitten. Het ziet er niet uit zoals de prachtige littekentjes na 2 weken die ik op Diana's  zag..

Verder is de tepelcorrectie gedaan. Die duurde enorm lang en tijdens de correctie vertelde de arts me dat hij huid van de tepelhof gebruikte om de tepel mee te vullen. Dat er daardoor op beide tepels witte strepen ontstaan en dat patienten altijd het advies krijgen om dat over 3 maanden "even" te laten tatoeren. "Maar dat had ik van te voren verteld of niet?": vroeg hij me toen. Niet dus. Op de vraag of het met mijn borsten ging zoals het zou moeten gaan na twee weken en of ze nog minder "ballerig" worden kreeg ik als antwoord "ik zie gewoon de mooiste borsten van jouw dorp". Daar kon ik ook niks mee. Meer en meer bekruipt me het gevoel dat ik het daar niet had laten doen. Dat het niet mooi gaat worden. Maar misschien moet ik maar gewoon afwachten. Weinig keus denk ik. Ik ga proberen even wat foto's bij te voegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis, wat naar dat je tot nu toe nog niet echt tevreden ben over het resultaat en dat je arts van de semi nonchalante opmerkingen maakt over jou serieuze vragen. Ik moet zeggen dat ik dat ook niet zo netjes vind.

Over dat "ballerige" denk ik zo als ik kijk naar veel meiden op het forum dat dat nog wel kan veranderen.

 

Ik ben zelf nu 4 dagen po en heb ook 450 cc hp dual plane gekregen en ik heb ook echt 2 bakstenen aan de voorkant haha. Mijn album staat openbaar en daar zal ik af een toe een update in doen.

 

Heb jij ook een album? Zo ja zou ik dan mogen spieken? :)

 

Ik wens je verder een goed herstel en hoop dat het met de littekens ook goed gaat komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Claudia78 Hoi Claudia,

Hoe is het ermee? Mijn man heeft mijn borsten na 4 1/2 week voor het eerst gezien en hij vond het "wel meevallen". Blijkbaar had hij zich er iets vreselijks bij voorgesteld. Is jouw vriend al een beetje bijgedraaid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.