Ga naar inhoud

Dr. Van der Weij 230cc


beautybreast12

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ligt waarschijnlijk aan je bouw. Denk dat je slank bent gezien je gewicht bij je lengte? Ze willen er soms niet te veel in doen omdat je dan snel de randen gaat zien vd protheses etc. Wss heb je weinig huid en vet? Bij mij was dit iig ook zo. Ik heb er nu 295 cc in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei beautybreast12:

Ja ik ben idd erg smal en erg weinig huid en vel daar. Toen hij ging meten, zei hij ook dat mijn huid dun is. Dat is inderdaad ook waar ik bang voor ben, dat je de randen gaat zien. Ik moet er niet aan denken dat je echt die lijnen van de prothese gaat zien..

 

Ik ben zelf ook bij hem geweest. En het ligt inderdaad aan je postuur, gewicht en hoe vet je huid is. Ik heb een dikke huid dus kan voor de borst en sowieso 300 hebben. Maar ben ook 1.75 en weeg 68. Wil je het bij hem laten doen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei beautybreast12:

Ja ik wil het bij hem laten doen! Jij ook? Wel zag ik op zijn eigen site bij de foto's je bij sommige borsten echt de prothese zag zitten en Het er soms nep uitzag. 

 

Ja ik ga ook. Mijne staat geplant op 18 december. Maar ga kijken of het eerder kan. Ik vind het bij hem echt heel erg mee vallen. Het hangt er ook van af wat de mensen zelf erin willen hebben. Sommige willen juist groter en nep. Maar andere juist niet. Ik wil zo natuurlijk mogelijk. En ik denk zo af te lezen dat jij dat ook wilt. Een collega van mij heeft het daar ook laten doen en ik vind ze echt onwijs mooi geworden. Heb je twijfels? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik ben ook tenger gebouwd en vrij klein (164, 51kg) en wordt volgende week geopereerd. Het wordt 225 en 250 cc achter de spier. Mijn huid is net niet dik genoeg en wil geen randen.. Ik wil het ook natuurlijk ogen, niet van die ballen. Maar dat is ieder zijn voorkeur natuurlijk. Ik denk dat je met die maat een heel mooi en natuurlijk resultaat krijgt hoor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

45 minuten geleden zei justify:

Hallo, ik ben ook tenger gebouwd en vrij klein (164, 51kg) en wordt volgende week geopereerd. Het wordt 225 en 250 cc achter de spier. Mijn huid is net niet dik genoeg en wil geen randen.. Ik wil het ook natuurlijk ogen, niet van die ballen. Maar dat is ieder zijn voorkeur natuurlijk. Ik denk dat je met die maat een heel mooi en natuurlijk resultaat krijgt hoor. 

word jij ook door van der weij geopereerd?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei beautybreast12:

ik lees namelijk ook dat bij dual plan de implantaten ver uit elkaar komen.. Ik heb niet echt twijfels aan de dokter, wel over aantal cc. Tijdens het consult liet hij mij niet kennismaken met meerdere implantaten of protheses en kwam hij zelf met eentje..

 

Klopt, omdat hij alleen met mentor prostheses werkt. En hij kijkt naar jou lengte en wat hij eventueel mooi vind bij jou. Hij zal zich sowieso aanpassen aan jou wensen. Gewoon een tweede pas sessie inplannen en nog een keer kijken naar wat mogelijk is en tot hoe ver je eventueel zou kunnen gaan. Heb je al een operatie datum?

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Booops:

Echt doen hoor zo'n tweede pas sessie! Gewoon uitproberen en kijken wat jij het mooiste vindt :)

 

Precies! Ook is het prettig omdat je even vergeet hoe het er uit zag. Dan is de tweede pas sessie wel weer fijn. En je kunt al je overige vragen stellen die je bij het eerste consult vergeten bent. Omdat het bijv. Te snel ging

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word door Dr. Lagey geopereerd. Een vrouwelijke arts. Zij werkt ook met mentor prothesen. 

Of bij dual plane je borsten verder uit elkaar gaan staan weet ik niet maar volgens mij is de grootste factor van hoe het eruit gaat zien je voorsituatie. En de arts natuurlijk. Maar als je huidige borsten al uit elkaar staan dan zal dat meer opvallen als ze groter zijn, lijkt me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

hee ik zag dat je ook bij dr. van der Weij geweest bent en 230cc geadviseerd was. Ben je inmiddels geopereerd? En ben je tevreden met het resultaat? Ik ben ook door hem geopereerd 230cc mentor. Van mij hadden ze wel wat groter gemogen!:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.