Ga naar inhoud

Even voorstellen


Manoi

Aanbevolen berichten

Hi allemaal. ik zal mij even voorstellen. Ik ben 28 jaar en mama van 1 dochtertje. Voor mijn bevalling had ik een cup b die er prima gevuld uitzag. Helaas zijn mijn borsten na de bevalling erg slap geworden mer totaal geen volume meer. Na veel twijfelen is de knoop nu doorgehakt en komt er een borstvergroting. 

 

Ik wil uitkomen op een volle c kleine d. Heb inmiddels een consult gehad bij dr van Zele in de wellnesskliniek en de operatie staatg gepland op 27 november! Ik twijfel alleen nog zo erg over het aantal cc. 

 

Dr van Zele gaf aan dat ik met 300 cc op een C + uit zou komen en met 380 cc op een D. Ik wil het absoluut niet te groot en het moet bij mijn lichaam passen. (1.73 - 56 kg). 

 

Heeft iemand ervaring met dr van Zele en miss ook tussen de 300-380 cc laten zetten?

 

 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Manoi als eerste welkom op het forum!

Zoals je al bij mij hebt kunnen spieken ik heb 425 cc en hij adviseerde me in eerste instantie precies hetzelfde als hij bij jou doet.

Als je mijn borsten te groot vindt dan zou ik voor de 300cc gaan want het verschil tussen 380 en 425 is minimaal. En zoals je hier vaker leest beter wat cc meer zodat je niet teleurgesteld gaat zijn met het resultaat. Succes met je keuze! Ik ga je volgen.

Gr Anouk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.