Ga naar inhoud

Bloedprikken


Gast Leen_

Aanbevolen berichten

@Leen_ als dat al zou zijn, zal het denk ik tijdens de afspraak met de anesthesist zijn.. maar bij mij was het alleen bloeddruk meten en een aantal vraagjes: rook je, drink je, gebruik je drugs, wat is je gewicht etc. 

 

En wat naalden betreft.. Je krijgt dan wel weer een infuus aangelegd tijdens de operatie.. ;)

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei happynewme:

@Leen_ als dat al zou zijn, zal het denk ik tijdens de afspraak met de anesthesist zijn.. maar bij mij was het alleen bloeddruk meten en een aantal vraagjes: rook je, drink je, gebruik je drugs, wat is je gewicht etc. 

 

En wat naalden betreft.. Je krijgt dan wel weer een infuus aangelegd tijdens de operatie.. ;)

 

X

Ik moet 17 oktober naar de anesthesist. Dus dat zie ik vanzelf wel.

ik kijk namelijk enorm op tegen het infuus..... 

dat vind ik het aller engste aan de hele 'operatie'

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, kreeg alleen een infuus. 


En heel eerlijk, je kan beter een infuus krijgen dan dat ze bloed prikken.

Anesthesist of ander personeel die bij een operatiekamer werken prikken echt heel goed, zetten er per dag minstens 10 dus maak je daar geen zorgen over. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Rocker:

Nee, kreeg alleen een infuus. 


En heel eerlijk, je kan beter een infuus krijgen dan dat ze bloed prikken.

Anesthesist of ander personeel die bij een operatiekamer werken prikken echt heel goed, zetten er per dag minstens 10 dus maak je daar geen zorgen over. 

Gelukkig! Thanks xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Leen_:

Ik word 18 december geopereerd door dr Sven Bruekers bij Bergman ! 

 

xx

Spannend!!!! Ik 10 dagen vóór jou; 8 december door Dr. Nio in Parkkliniek via OLVG. Voordat je het weet zijn we aan de beurt :43:.

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Jaydee:

Spannend!!!! Ik 10 dagen vóór jou; 8 december door Dr. Nio in Parkkliniek via OLVG. Voordat je het weet zijn we aan de beurt :43:.

 

Xx Jaydee 

Yaaaaaay!! Zo spannend! Heb je dr al zin in? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Leen_,

 

Jazeker heb ik er zin in. Ik zou eigenlijk vorig jaar in oktober al geopereerd kunnen worden, maar toen had ik een behoorlijk pittige cursus voor de boeg en in maart zou ons tweede kleinkind geboren worden, dus toen had ik 10 juli als operatiedatum. Maar helaas kreeg mijn nichtje (de dochter van mijn aan borstkanker overleden zus) borstkanker en liet een erfelijkheidsonderzoek doen. Daaruit bleek dat ze drager is van een mutatie in het BRCA2-GEN en toen moesten mijn broer en ik ook getest worden op dat gen. Dus op 10 juli zat ik middenin dat onderzoek. En áls ik gendrager zou zijn, dan zou ik mijn borsten laten amputeren en mijn eierstokken en eileiders laten verwijderen. Dus dan zou het zonde zijn om me eerst aan de borsten te laten opereren voordat ik de uitslag wist. Op 8 augustus kreeg ik gelukkig het goede bericht dat ik (helaas als enige uit ons gezin) géén gendrager ben. Dus toen weer contact opgenomen met Nio via de mail. Alleen is mijn double bubble het afgelopen jaar nog erger geworden, waardoor het helaas niet meer op te lossen is door alleen grote protheses te plaatsen; er moet ook een borstlift plaats vinden. Dat was wel ff slikken, maar nu ben ik helemaal aan het idee gewend. Aankomende donderdag 5 oktober bij Nio op consult om alles nog even goed door te spreken en de puntjes op de i te zetten. En dan ben ik er helemaal klaar voor hoor. 

Hoe sta jij erin? Ben je er zenuwachtig voor? Ik niet. Heb er echt zin in. Want ik heb ook flink last van die double bubble. Ben steeds met mentholpoeder en zalfjes in de weer, omdat mijn huid constant geïrriteerd is, daar waar de beugel of band van mijn bh op die bulten zit. 

Dus we gaan lekker samen aftellen, meis. :38:

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Jaydee:

@Leen_,

 

Jazeker heb ik er zin in. Ik zou eigenlijk vorig jaar in oktober al geopereerd kunnen worden, maar toen had ik een behoorlijk pittige cursus voor de boeg en in maart zou ons tweede kleinkind geboren worden, dus toen had ik 10 juli als operatiedatum. Maar helaas kreeg mijn nichtje (de dochter van mijn aan borstkanker overleden zus) borstkanker en liet een erfelijkheidsonderzoek doen. Daaruit bleek dat ze drager is van een mutatie in het BRCA2-GEN en toen moesten mijn broer en ik ook getest worden op dat gen. Dus op 10 juli zat ik middenin dat onderzoek. En áls ik gendrager zou zijn, dan zou ik mijn borsten laten amputeren en mijn eierstokken en eileiders laten verwijderen. Dus dan zou het zonde zijn om me eerst aan de borsten te laten opereren voordat ik de uitslag wist. Op 8 augustus kreeg ik gelukkig het goede bericht dat ik (helaas als enige uit ons gezin) géén gendrager ben. Dus toen weer contact opgenomen met Nio via de mail. Alleen is mijn double bubble het afgelopen jaar nog erger geworden, waardoor het helaas niet meer op te lossen is door alleen grote protheses te plaatsen; er moet ook een borstlift plaats vinden. Dat was wel ff slikken, maar nu ben ik helemaal aan het idee gewend. Aankomende donderdag 5 oktober bij Nio op consult om alles nog even goed door te spreken en de puntjes op de i te zetten. En dan ben ik er helemaal klaar voor hoor. 

Hoe sta jij erin? Ben je er zenuwachtig voor? Ik niet. Heb er echt zin in. Want ik heb ook flink last van die double bubble. Ben steeds met mentholpoeder en zalfjes in de weer, omdat mijn huid constant geïrriteerd is, daar waar de beugel of band van mijn bh op die bulten zit. 

Dus we gaan lekker samen aftellen, meis. :38:

 

Veel liefs, Jaydee 

Ten eerste Super bedankt voor je uitgebreid bericht! Dat waardeer ik altijd enorm. 

 

Dan heb je al best een heftige tijd achter de rug... helaas.. gelukkig krijg je er wel binnenkort iets heel moois voor terug! 

 

Ik wil een borstvergroting al zo mega lang dat ik eigenlijk niet meer kon wachten. Sinds mijn 13e riep ik al 'als dit zo blijft wil ik een borstvergroting'. Nou dus tot op de dag van vandaag, bijna 20 jaar oud, heb ik besloten om nou eindelijk er eens wat aan te laten doen. 

Ik heb er mega veel zin in. Ik kan op dit moment echt nergens anders meer aan denken. Ik ben alleen veel te bang voor naalden. Zelf zou ik nooit kiezen om een operatie te onder gaan want ik ben echt bang voor alles wat met een ziekenhuis etc. Te maken heeft. Dus dat is nog wel even een dingetje.... 17 oktober een afspraak bij de anesthesist dus dan zal ik dit ook zeker gaan aangeven.

 

nog heeeel eventjes wachten en dan zijn we samen aan de beurt! :D

 

xx Leen 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Leen_, gewoon als er geprikt gaat worden, de andere kant op kijken en aan iets heel anders denken. Dan voel je het amper, echt waar. Hoe meer jij je gek gaat lopen maken, des te meer last zul je hebben. Dus gewoon lekker loslaten, die gedachten dat je het eng vindt. Dan valt het allemaal reuze mee, echt! Komt allemaal goed, meis. Aan het eind van dit jaar hebben wij mooie boobs.

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Leen_ ik ben ook een mega angsthaas, vluchtgevaarlijk zeg maar. Het infuusprikken viel mij zo onwijs mee! Daarna kreeg ik propofol omdat ik lag te trillen als een rietje van de angst. Daar wordt je heel snel een beetje high en ontspannen van. Vlak voor ik de ok ingereden werd lag ik nog te trillen, had ik zelf niet meer door hoor, en toen gaven ze nog wat propofol erbij. Al met al; mn hobby zou ik er niet van maken, zonder propofol was ik zeker gevlucht maar eigenlijk viel t best mee ;-). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Jaydee:

@Leen_, gewoon als er geprikt gaat worden, de andere kant op kijken en aan iets heel anders denken. Dan voel je het amper, echt waar. Hoe meer jij je gek gaat lopen maken, des te meer last zul je hebben. Dus gewoon lekker loslaten, die gedachten dat je het eng vindt. Dan valt het allemaal reuze mee, echt! Komt allemaal goed, meis. Aan het eind van dit jaar hebben wij mooie boobs.

 

Xxx Jaydee 

Jaaaaaa I can't wait! Heb er zo super veel zin in.

ga jij ook fotos hier op plaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Leen_:

Jaaaaaa I can't wait! Heb er zo super veel zin in.

ga jij ook fotos hier op plaatsen?

Daar moet ik nog ff over nadenken. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Wens2017:

@Leen_ ik ben ook een mega angsthaas, vluchtgevaarlijk zeg maar. Het infuusprikken viel mij zo onwijs mee! Daarna kreeg ik propofol omdat ik lag te trillen als een rietje van de angst. Daar wordt je heel snel een beetje high en ontspannen van. Vlak voor ik de ok ingereden werd lag ik nog te trillen, had ik zelf niet meer door hoor, en toen gaven ze nog wat propofol erbij. Al met al; mn hobby zou ik er niet van maken, zonder propofol was ik zeker gevlucht maar eigenlijk viel t best mee ;-). 

Het liefste ren ik ook weg ja... maar toch geven deze verhalen me wel een soort van 'rust'.

thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Leen_:

Ik weet het ook nog niet zo goed..

Ik ben nu dus absoluut niet blij met mijn boobs met die double bubble, dus nu wil ik zeker geen album. Ik deel mijn foto's nu wel eens in een pb-tje met mensen, waar ik hele goed gesprekken mee heb en die ik al heel lang ken hier op het BF. Maar ik ben er nu absoluut niet trots op... kan er amper zelf naar kijken :(.

Maar wie weet.... als dr. Nio er iets moois van weet te maken.  :38:

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Jaydee:

Ik ben nu dus absoluut niet blij met mijn boobs met die double bubble, dus nu wil ik zeker geen album. Ik deel mijn foto's nu wel eens in een pb-tje met mensen, waar ik hele goed gesprekken mee heb en die ik al heel lang ken hier op het BF. Maar ik ben er nu absoluut niet trots op... kan er amper zelf naar kijken :(.

Maar wie weet.... als dr. Nio er iets moois van weet te maken.  :38:

 

Xx Jaydee 

Ik weet wel zeker dat je er hartstikke blij mee gaat zijn!

veel vrouwen hier zitten hier om dezelfde redenen om een bv te nemen. 

Ik ben er ook totaal niet tevereden mee met wat ik nu heb. Ik heb 3D fotos van mezelf maar ook daar kan ik niet goed naar kijken....

over een tijdje is dit zeker anders voor ons beide! 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Leen_:

Het liefste ren ik ook weg ja... maar toch geven deze verhalen me wel een soort van 'rust'.

thanks!

Had ik idd ook, het stelde me erg gerust de positieve ervaringen van anderen te lezen! T komt wel goed echt waar! Die narcose is eigenlijk niet zo heel eng, het idee van narcose is enger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Wens2017:

Had ik idd ook, het stelde me erg gerust de positieve ervaringen van anderen te lezen! T komt wel goed echt waar! Die narcose is eigenlijk niet zo heel eng, het idee van narcose is enger.

Dit is mijn eerste narcose en operatie dus zo spannend haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Leen_:

Ik weet wel zeker dat je er hartstikke blij mee gaat zijn!

veel vrouwen hier zitten hier om dezelfde redenen om een bv te nemen. 

Ik ben er ook totaal niet tevereden mee met wat ik nu heb. Ik heb 3D fotos van mezelf maar ook daar kan ik niet goed naar kijken....

over een tijdje is dit zeker anders voor ons beide! 

 

Xxx

Deal! :38:

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.