Ga naar inhoud

1e consult gehad, I'm so happy!


JRV

Aanbevolen berichten

Hello Ladies,

Ik ben JRV, 21 jaar, drukke studente met een cup....nouja niets!

Ik heb hier zo lang over nagedacht en ein-de-lijk heb ik de stap genomen om het iig mijn

moeder voor te leggen, is het er niet volledig mee eens maar goed zoals ze zegt, zij weet niet hoe het is

dus kan er niet over oordelen...

Nu ben ik afgelopen maandag naar het rijnland ziekenhuis in leiderdorp geweest, heb een consult met dokter corion gehad

en dit ging gelukkig erg goed...ja wat zou er niet goed moeten gaan?

Ik heb allemaal pas protheses gekregen en we zijn uitgekomen op:

rond, 375 cc, dual plane, glad en hoog. Ik ben hier tevreden mee, hoewel ik nu twijfel

of het niet te groot is? ik ben zelf 1,84 m en 75 kilo dus (zoals mijn chirurg al zei) ik kan veel hebben...

toch wil ik er ff over babbelen?

Wat denken jullie? en moet je ze eigenlijk na zoveel jaar vervangen?

Thx allemaal (K)

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Hoi!

Leuk dat je de stap hebt genomen! Spannend! Ik denk dat het kwa grootte wel meevalt hoor! Ik ben zelf 168 en 60 kilo en heb 325 voor de spier gehad en zijn niet heel erg groot uitgevallen. Kijk maar in mijn album. En je moet er rekening meehouden dat er bij dual plane ook nog wat cc afgaat (voor het zicht dan he) Waarom is er eigenlijk gekozen voor gladde protheses?? Dan is er toch juist meer kans op kapsel vorming? Ik dacht dat ze die bijna niet meer gebruikte. Wat voor merk protheses krijg je?

Mijn dokter zij dat in principe mijn protheses mijn hele leven mee kunnen gaan. Maar de vorm van je borsten kunnen natuurlijk wel veranderen, bijv door nog evt zwangerschappen ouder worden enz. Het is dan aan jou of je ze dan nog mooi vind of dat je nieuwe wil...

Vanwaar de keuze voor het Rijnland ziekenhuis?? Ik woon zelf ook in leiderdorp, wist niet eens dat dat ook daar kon. Mag ik vragen wat jij er voor moet betalen??

Liefs Wendelin

Link naar reactie