Ga naar inhoud

1e consult gehad, I'm so happy!


JRV

Aanbevolen berichten

Hello Ladies,

Ik ben JRV, 21 jaar, drukke studente met een cup....nouja niets!

Ik heb hier zo lang over nagedacht en ein-de-lijk heb ik de stap genomen om het iig mijn

moeder voor te leggen, is het er niet volledig mee eens maar goed zoals ze zegt, zij weet niet hoe het is

dus kan er niet over oordelen...

Nu ben ik afgelopen maandag naar het rijnland ziekenhuis in leiderdorp geweest, heb een consult met dokter corion gehad

en dit ging gelukkig erg goed...ja wat zou er niet goed moeten gaan?

Ik heb allemaal pas protheses gekregen en we zijn uitgekomen op:

rond, 375 cc, dual plane, glad en hoog. Ik ben hier tevreden mee, hoewel ik nu twijfel

of het niet te groot is? ik ben zelf 1,84 m en 75 kilo dus (zoals mijn chirurg al zei) ik kan veel hebben...

toch wil ik er ff over babbelen?

Wat denken jullie? en moet je ze eigenlijk na zoveel jaar vervangen?

Thx allemaal (K)

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Hoi!

Leuk dat je de stap hebt genomen! Spannend! Ik denk dat het kwa grootte wel meevalt hoor! Ik ben zelf 168 en 60 kilo en heb 325 voor de spier gehad en zijn niet heel erg groot uitgevallen. Kijk maar in mijn album. En je moet er rekening meehouden dat er bij dual plane ook nog wat cc afgaat (voor het zicht dan he) Waarom is er eigenlijk gekozen voor gladde protheses?? Dan is er toch juist meer kans op kapsel vorming? Ik dacht dat ze die bijna niet meer gebruikte. Wat voor merk protheses krijg je?

Mijn dokter zij dat in principe mijn protheses mijn hele leven mee kunnen gaan. Maar de vorm van je borsten kunnen natuurlijk wel veranderen, bijv door nog evt zwangerschappen ouder worden enz. Het is dan aan jou of je ze dan nog mooi vind of dat je nieuwe wil...

Vanwaar de keuze voor het Rijnland ziekenhuis?? Ik woon zelf ook in leiderdorp, wist niet eens dat dat ook daar kon. Mag ik vragen wat jij er voor moet betalen??

Liefs Wendelin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello Ladies,

Ik ben JRV, 21 jaar, drukke studente met een cup....nouja niets!

Ik heb hier zo lang over nagedacht en ein-de-lijk heb ik de stap genomen om het iig mijn

moeder voor te leggen, is het er niet volledig mee eens maar goed zoals ze zegt, zij weet niet hoe het is

dus kan er niet over oordelen...

Nu ben ik afgelopen maandag naar het rijnland ziekenhuis in leiderdorp geweest, heb een consult met dokter corion gehad

en dit ging gelukkig erg goed...ja wat zou er niet goed moeten gaan?

Ik heb allemaal pas protheses gekregen en we zijn uitgekomen op:

rond, 375 cc, dual plane, glad en hoog. Ik ben hier tevreden mee, hoewel ik nu twijfel

of het niet te groot is? ik ben zelf 1,84 m en 75 kilo dus (zoals mijn chirurg al zei) ik kan veel hebben...

toch wil ik er ff over babbelen?

Wat denken jullie? en moet je ze eigenlijk na zoveel jaar vervangen?

Thx allemaal (K)

Hallo!

Welkom op het forum :)!

Wat leuk dat je het eerste consult hebt gehad! Dan komt het allemaal toch net iets dichterbij :)

De cc's klinken wel goed. Ik had A75 en heb 375 cc gekregen om op een volle C uit te komen. Ik ben 1,71 en 64 kilo.. Dus dan zul jij het zeker kunnen hebben. Wat me opviel hier is dat het erg verschilt pp! Sommige met 375 cc komen op een E uit, dus het hangt echt van jezelf af:) Heb je al een datum?

Groetjes Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey heey

welkom hier

ook ik ben 21 en heb een bv gehad..

maar krijg je gladde prothesen?????? dacht dat die niet meer gebruikt worden..

met gladde prothesen heb je veel meer kans op kapselvorming, dus dat zou ik nog ff navragen als ik jou was !!!

welke cupmaat wil je uitkomen?

liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi en welkom!

Ik ben 1.70 en 54 kilo en heb 375cc gekregen. Wel achter de spier. Maar voor het oog zijn ze niet gigantisch uitgevallen, dus in jou geval moet het helemaal kunnen denk ik.

spannend allemaal he?!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik zou het nog wel even navragen hoor over die gladde prothesen. Ik zou ze absoluut niet willen hebben. Waarom gladde? Er zijn toch niet voor niets ruwe uitgevonden? Juist om het risico op overmatig kapselvorming te verminderen. Ik zou deze vragen toch nog eens bij hem neerleggen.

Ze gebruiken (bijna)nergens gladde meer.

Ik heb 450cc gekregen en ben 1,64 en rond de 60kg en ook bij mij ogen ze niet erg groot.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi JRV

volgens mijn heb ik je al eens gesproken in de chat(gister?)

ik zou zelf dus nooit voor gladde prothesen kiezen :140:

375cc heb ik ook gehad,anatomische prothesen,reeks 410 van Macghan en dan dual plane geplaatst,ik kwam uit op een 75C cup.

vond het niks,is persoonlijke mening he trek he tje dus niet veel aan.

waneer heb je je operatie?of heb je nog een 2de consult staan?

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.