Ga naar inhoud

Leen_ : 18 december 2017 : Dr. Bruekers : Bergman Clinics


Gast Leen_

Aanbevolen berichten

Helloo,

 

Ik ben Marleen, 19 jaar oud en krijg op 18 december mijn borstvergroting!

Wat kom ik hier nou doen? Ik ben op dit forum beland omdat ik graag de ervaringen met een bv van andere vrouwen zou willen horen. Ik weet wat ik kan verwachten door al jaren informatie te verzamelen en deze continu terug te lezen.

 

Vanaf mijn 13e zei ik al 'mam als dit is wat het blijft dat het is wil ik een borstvergroting'. Nu ik over mijn puberteit heen ben, is er haast geen verschil te zien in toen en nu. Nog steeds op die ene A cup. Dit is voor mij toch wel de druppel. Ik wil me volledig vrouw kunnen voelen en op dit moment is dat niet zo. 

Nooit ben ik van mijn gedachte afgeweken, die borstvergroting wilde ik. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe was jouw ervaring bij bergman? Hoeveel cc heb jij? en welke cup is dat uiteindelijk geworden?

 

ik krijg 295cc anatomische prothese onder de borstspier. ik wil het liefste een C. 

Natuurlijk weet je van te voren niet precies op welke maat het gaat uitvallen omdat iedereen weer anders is gebouwd qua lichaam etc.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei happynewme:

@Leen_ oh leuk! Ik ben zelf ook bij bergman geweest, maar dan bij Koopmann :) hoeveel cc krijg je? En welke maat wil je het liefst bereiken?

 

X

Hoe was jouw ervaring bij bergman? Hoeveel cc heb jij? en welke cup is dat uiteindelijk geworden?

 

ik krijg 295cc anatomische prothese onder de borstspier. ik wil het liefste een C. 

Natuurlijk weet je van te voren niet precies op welke maat het gaat uitvallen omdat iedereen weer anders is gebouwd qua lichaam etc.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Leen_ mijn ervaring was super! (In mijn operatie verslag staat de hele dag beschreven ;)) allemaal lieve mensen en het ging eigenlijk allemaal wel heel erg relaxed. Ik heb 345cc rond dual plane gekregen en dan de high (niet extra high wat je ook veel leest hier) ik had 65b en ben uitgekomen op 65F/70E.. (ik ben 164, 49/50 kg en omtrek is 65cm) dit had mijn pc al gezegd dat het ongeveer deze maat zou worden :)

 

Heb je ook de 3d gehad?

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei happynewme:

@Leen_ mijn ervaring was super! (In mijn operatie verslag staat de hele dag beschreven ;)) allemaal lieve mensen en het ging eigenlijk allemaal wel heel erg relaxed. Ik heb 345cc rond dual plane gekregen en dan de high (niet extra high wat je ook veel leest hier) ik had 65b en ben uitgekomen op 65F/70E.. (ik ben 164, 49/50 kg en omtrek is 65cm) dit had mijn pc al gezegd dat het ongeveer deze maat zou worden :)

 

Heb je ook de 3d gehad?

 

X

oh leuk! dan ga k zometeen even jouw verslag zoeken. Ben pas net op dit forum dus ik weet nog niet zo goed waar ik alles kan vinden...

 

Je borsten zien er echt goed uit op de foto's! 

Ik had inderdaad ook een 3d gehad. Ziet er echt tof uit al! Ben zo benieuwd naar hoe het er bij mij uit gaat zien.

 

Mijn pc zei dat het ongeveer op een C ging uitvallen.

Ik krijg ook iets minder dan jij dus dan heb ik een mooie indicatie. 

Hoe gaat het nu met/bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Leen_

 

hoi hoi

 

Ik heb eventjes de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu al je verdere updates, eventuele vragen en dadelijk je verslag neerzetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Je andere topic heb ik verhuisd naar vragenhoekje borstvergroting.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Leen_ 

 

Ik heb het stukje er even ingeplakt voor je ;)

Ja super he die 3d! Is mooi dat je al een beetje een beeld kan krijgen :)

Ik ben vandaag 16 weken po en heb helemaal nergens meer last van! Ben er zo gelukkig mee :) over 2 weken ga ik lekker op vakantie en dan kan ik eindelijk een bikini aan :145: 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Desert-Rose:

@Leen_

 

hoi hoi

 

Ik heb eventjes de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu al je verdere updates, eventuele vragen en dadelijk je verslag neerzetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Je andere topic heb ik verhuisd naar vragenhoekje borstvergroting.

 

x

Oh thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei happynewme:

@Leen_ 

 

Ik heb het stukje er even ingeplakt voor je ;)

Ja super he die 3d! Is mooi dat je al een beetje een beeld kan krijgen :)

Ik ben vandaag 16 weken po en heb helemaal nergens meer last van! Ben er zo gelukkig mee :) over 2 weken ga ik lekker op vakantie en dan kan ik eindelijk een bikini aan :145: 

X

Mega leuk! erg relaxt verhaal! 

 

Hoeveel dagen heb je in het begin echt last gehad? dat je echt rustig aan moest blijven liggen etc.? 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Leen_ ik ben op een woensdag geopereerd.. de dag erna kwamen er al allemaal vriendinnetjes langs dus toen ben ik eigenlijk al het bed uitgegaan en op de bank gaan zitten. Ik vond het weekend na de operatie het zwaarste, maar dan vooral emotioneel.. gewoon omdat je niks zelf mag en kan. Een week na de operatie was ik al flink opgeknapt hoor. Mocht na de eerste week controle ook al weer wat dingen doen dus bij mij ging het wel heel snel goed eigenlijk :) na ongeveer een week heb ik weer computerwerk gedaan (vanuit huis werken)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei happynewme:

@Leen_ ik ben op een woensdag geopereerd.. de dag erna kwamen er al allemaal vriendinnetjes langs dus toen ben ik eigenlijk al het bed uitgegaan en op de bank gaan zitten. Ik vond het weekend na de operatie het zwaarste, maar dan vooral emotioneel.. gewoon omdat je niks zelf mag en kan. Een week na de operatie was ik al flink opgeknapt hoor. Mocht na de eerste week controle ook al weer wat dingen doen dus bij mij ging het wel heel snel goed eigenlijk :) na ongeveer een week heb ik weer computerwerk gedaan (vanuit huis werken)

 

 

Dat klinkt niet verkeerd! 

 

Ik heb straks 3 weken revalidatie tijd en daarna moet ik weer beginnen op mijn stage....

 

Wat kon jij allemaal al na 3 weken? Hoe zagen je hechtingen er toen uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Leen_ na 3 weken was ik ook gewoon weer aan het werk. Je moet alleen wel oppassen met niet zwaar tillen en met bukken! Ik weet niet in wat voor sector je stage loopt, maar daar moet je wel even opletten ;)

 

1 borst was na hechtingen verwijderen super mooi! De andere was voor mij wel een beetje een drama :( ik heb namelijk een aantal weken met een open wondje gelopen wat totaal niet relaxed was. Ik heb die weken ook echt niet van mijn borsten kunnen genieten. Was alleen maar bezig met spoelen, steriel houden, vetgaasjes, koorts in de gaten houden etc etc.. hier heb ik ook een verslag van gemaakt in het complicatie topic (staan ook foto's bij).

Gelukkig is dat uiteindelijk wel goedgekomen.. maar dat was wel even pittig om positief te blijven..:wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei happynewme:

@Leen_ na 3 weken was ik ook gewoon weer aan het werk. Je moet alleen wel oppassen met niet zwaar tillen en met bukken! Ik weet niet in wat voor sector je stage loopt, maar daar moet je wel even opletten ;)

 

1 borst was na hechtingen verwijderen super mooi! De andere was voor mij wel een beetje een drama :( ik heb namelijk een aantal weken met een open wondje gelopen wat totaal niet relaxed was. Ik heb die weken ook echt niet van mijn borsten kunnen genieten. Was alleen maar bezig met spoelen, steriel houden, vetgaasjes, koorts in de gaten houden etc etc.. hier heb ik ook een verslag van gemaakt in het complicatie topic (staan ook foto's bij).

Gelukkig is dat uiteindelijk wel goedgekomen.. maar dat was wel even pittig om positief te blijven..:wacko:

Ik werk in een mode bedrijf. Studeer fashion design.

Order pikken zal k daarna zeker niet doen met die zware spullen sjouwen. Moet vooral hier fotograferen en met programmas op de pc werken.

 

Ik zal vanavond je verhaal gaan zoeken!

Heb je dr ook veel pijn aan gehad?

 

Gelukkig is het nu weer goed!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Leen_ oké ja ik heb een kledingzaak samen met mijn moeder :) en daar ben ik na twee weken weer rustig aan begonnen! Ik heb trouwens lifestyle & design gestudeerd dus een beetje dezelfde richting :)

 

Nee niet echt pijn aan gehad hoor, maar was er gewoon erg verdrietig over.. 

 

Maar ik was de enige van koopmann die hier last van heb gehad hoor.. achteraf ben ik gaan nadenken of het door iets kwam (heb bijv. af en toe nog een sigaretje gerookt op een feestje en festival) maar ik denk dat het gewoon pech is geweest

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Weer even een update. De tijd vliegt echt voorbij. Ik zei ‘laatst’ nog ‘ja nog 6 weken ja nog 4 weken’ en nu is het al gewoon over 7 dagen :20:. De zenuwen beginnen toch al wel een beetje op te spelen. Al heb ik er wel echt al mega veel zin in. Laatste stageweek en dan 3 weken vrij!

 

Ik had tegen mijn stagebegeleider op mijn werk gezegd dat ik er in december 3 weken niet zou zijn ivm mijn operatie. Ik wilde niet vertellen waaraan ik geopereerd werd omdat ik dat geheel voor mezelf doe en ook graag voor mezelf wil houden. Ik vertelde dat ik dan wel een tijdje niet mocht/kon tillen (Op dat moment had ik nog niet verteld dat ik een borstvergroting zou ondergaan). Alleen dat was wel echt een probleem voor dr.. want ja er was ooit iemand op kantoor geweest die een bv had ondergaan en die kon haast niks zelf. Veel dingen waren te zwaar voor haar. Iedereen vond het ‘irritant’ dat ze zo beperkt was in haar doen. Waarna ik vertelde ‘ja die krijg ik ook een’. Toen stond ze wel een beetje met dr mond vol tanden... waarschijnlijk dacht ze ‘had ik dat maar niet verteld’ :P

op dat moment had ik gewoon echt een rot gevoel over de hele situatie... inmiddels ben ik er ook achter gekomen dat bijna de hele afdeling van mijn operatie afweet. Kennelijk kan mijn stagebegeleider dr mond niet houden.. het is geen mega groot probleem.. maar toch.. het is niet fijn haha.

ik hou nu alleen maar in mijn hoofd ‘oke nog een maand en dan ben je dr weg’. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-12-2017 om 21:24 zei Leen_:

Weer even een update. De tijd vliegt echt voorbij. Ik zei ‘laatst’ nog ‘ja nog 6 weken ja nog 4 weken’ en nu is het al gewoon over 7 dagen :20:. De zenuwen beginnen toch al wel een beetje op te spelen. Al heb ik er wel echt al mega veel zin in. Laatste stageweek en dan 3 weken vrij!

 

Ik had tegen mijn stagebegeleider op mijn werk gezegd dat ik er in december 3 weken niet zou zijn ivm mijn operatie. Ik wilde niet vertellen waaraan ik geopereerd werd omdat ik dat geheel voor mezelf doe en ook graag voor mezelf wil houden. Ik vertelde dat ik dan wel een tijdje niet mocht/kon tillen (Op dat moment had ik nog niet verteld dat ik een borstvergroting zou ondergaan). Alleen dat was wel echt een probleem voor dr.. want ja er was ooit iemand op kantoor geweest die een bv had ondergaan en die kon haast niks zelf. Veel dingen waren te zwaar voor haar. Iedereen vond het ‘irritant’ dat ze zo beperkt was in haar doen. Waarna ik vertelde ‘ja die krijg ik ook een’. Toen stond ze wel een beetje met dr mond vol tanden... waarschijnlijk dacht ze ‘had ik dat maar niet verteld’ :P

op dat moment had ik gewoon echt een rot gevoel over de hele situatie... inmiddels ben ik er ook achter gekomen dat bijna de hele afdeling van mijn operatie afweet. Kennelijk kan mijn stagebegeleider dr mond niet houden.. het is geen mega groot probleem.. maar toch.. het is niet fijn haha.

ik hou nu alleen maar in mijn hoofd ‘oke nog een maand en dan ben je dr weg’. 

Al bijna 18 december, spannend!! Ik ben 30-11 geopereerd ook bij Bergman maar dan door dr. Koopmann. Ze zijn zo lief allemaal bij Bergman, dus gaat helemaal goedkomen! Vervelend van je stage, maar je moet inderdaad maar zo denken het is maar een maandje. Je boobies heb je voor de rest van je leven! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Roosxx ik hoor heel veel goede verhalen met dat ze zo lief zijn. Gisteren werd ik ook gebeld met hoelaat ik geopereerd zou worden. En ook toen mega lief aan de telefoon. Dus dat zal wel Goedkomen. Hoe is het met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Leen_:

@Roosxx ik hoor heel veel goede verhalen met dat ze zo lief zijn. Gisteren werd ik ook gebeld met hoelaat ik geopereerd zou worden. En ook toen mega lief aan de telefoon. Dus dat zal wel Goedkomen. Hoe is het met jou?

En heb je een fijne tijd? Met mij gaat het goed! Ik was heel misselijk en moest een aantal keer overgeven na de operatie maar toen waren de verpleegkundige echt mega lief en stelde mij helemaal gerust. De eerste 3 dagen heb ik wel echt veel pijn gehad, maar dat hoort erbij. Gewoon goed je medicijnen in nemen. Momenteel heb ik eigenlijk bijna geen pijn meer. Ik kan alleen nog niet plat liggen, de protheses moeten echt nog zakken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Roosxx yes ik heb een hele fijne tijd precies wat ik wilde. Ik word om 07:15 verwacht bij bergman en om 08:15 word ik geopereerd. ik ben de eerste sochtends dus ik kan er vanuit gaan dat het ook niet uitloopt haha. Tussen de middag kan k dan weer lekker naar huis gaan.

 

die pijn hoort er idd bij. Ik stel me in op t ergste zodat het alleen maar kan meevallen. Jou protheses zakken ook nog wel. Heeft even tijd nodig. Alleen maar geduld hahaha :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Leen_:

@Roosxx yes ik heb een hele fijne tijd precies wat ik wilde. Ik word om 07:15 verwacht bij bergman en om 08:15 word ik geopereerd. ik ben de eerste sochtends dus ik kan er vanuit gaan dat het ook niet uitloopt haha. Tussen de middag kan k dan weer lekker naar huis gaan.

 

die pijn hoort er idd bij. Ik stel me in op t ergste zodat het alleen maar kan meevallen. Jou protheses zakken ook nog wel. Heeft even tijd nodig. Alleen maar geduld hahaha :D

Ahh super fijn! Ik werd ook al eerste geopereerd, lekker de file nog voor en geen honger lijden Hahah! Ja precies gewoon op het ergste instellen en het is voor een goed doel! Aftellen maar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Roosxx:

Ahh super fijn! Ik werd ook al eerste geopereerd, lekker de file nog voor en geen honger lijden Hahah! Ja precies gewoon op het ergste instellen en het is voor een goed doel! Aftellen maar!

Haha k dacht precies het zelfde. Kan niet zo lang zonder eten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.