Ga naar inhoud

Borstvergroting afspraak


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

 

Ik ben al een lange tijd aan het nadenken om mijn borsten te vergroten.

Ik heb begin juni een consult bij Diana Gabriels. 

Ik twijfel echt over ronde of druppelvormige siliconen?? Verder denk ik dat het beste is om ze achter de spier te laten zetten. Maar ik kan nergens foto´s vinden van het verschil achter of op de spier. 

Verder lijkt mij De Belgian Breast Clinic ook een goede optie. Maar hier moet je betalen voor een consult dus wil eerst even het consult bij Diana Gabriels af wachten.

Een vriendin van mij heeft een goede ervaring met Diana Gabriels maar ik ben toch sceptisch door de reactie die over haar te lezen zijn op internet.

 

Verder ben ik van plan om volgend jaar over ander half jaar zwanger te worden. Raden jullie mij aan om te wachten met BV tot na de bevalling??
 

Iemand tips

 

Groetjes  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Maegh_

Ik moet ook nog op consult dus kan je niet veel helpen. Alleen denk ik gelezen te hebben als je nog kindjes wilt en borstvoeding wilt geven dat ze de implantaten voor de spier doen.  Maar als ik verkeerd bent dat ze me maar verbeteren want ik wil je ook geen verkeerde informatie geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies

Hoihoi,

Welkom op het forum. Het wordt hier over het algemeen afgeraden om een borstvergroting te ondergaan als je binnen korte tijd kinderen wilt. Hoe je borsten na de zwangerschap er uit komen te zien is namelijk niet te voorspellen. Dus het zou zo maar kunnen dat je dan weer opnieuw onder het mes moet. 

 

Ikzelf ben bij dr Nio in het OLVG West in Amsterdam geweest ben zeer tevreden.

 

Voor Diana Gabriels zou ik niet zo snel kiezen.. De nazorg en professionaliteit daar laat nogal eens wat te wensen over. In de zoekbalk rechtsboven kan je meer over haar praktijk vinden. Ook informatie  over de Belgian breast clinic kan je via de zoekbalk vinden. Dit is een kliniek die ik hier ook vaker voorbij zie komen. Ook zou je op 'zwangerschap' kunnen zoeken. Hier zijn ook meerdere topics over. 

 

Maar als je binnen zo'n korte tijd kinderen wilt kan je echt beter wachten :) 

 

Succes!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Hoi

Ik heb 4 oktober mijn operatie gepland staan voor een borstvergroting bij de wellnesskliniek in Genk 

Nu blijkt dat ik onverwachts moet verhuizen op 3 november. Bij de verhuizing zal er ook verbouwd moeten worden.

Maar ik kan mijn borstvergroting niet meer annuleren of ik raak mijn aanbetaling van 600 euro kwijt.........

Iemand tips ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.