Ga naar inhoud

Welke maat heb ik nodig in carefix??


Anouk12

Aanbevolen berichten

Ik zit momenteel tussen 70A en 75AA en zal vrijdag 315cc krijgen. Nu krijg ik eerst twee weken verband om maar wil alvast een bh in huis hebben. 

 

Welke maat denken jullie dat ik nodig heb in de carefix Anna of Bella? Ik zat namelijk aan een L te denken maar twijfel of dit niet te groot zal zijn. 

 

Wat is jullie advies? 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Anouk12:

Ik zit momenteel tussen 70A en 75AA en zal vrijdag 315cc krijgen. Nu krijg ik eerst twee weken verband om maar wil alvast een bh in huis hebben. 

 

Welke maat denken jullie dat ik nodig heb in de carefix Anna of Bella? Ik zat namelijk aan een L te denken maar twijfel of dit niet te groot zal zijn. 

 

Wat is jullie advies? 

 

X

Hey @Anouk12 ik heb 2 weken geleden 375cc gehad en draag van carefix Anna dan maat M 

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Janine445:

Op de site kun je vaak een maattabel vinden om te kijken wat bij je past. 

 

Ja had ik gezien maar als ik van die maattabel uitga en dan dus een maat groter pak (zoals ze zeggen), zou ik op een L uitkomen. Terwijl ik berichten tegenkom met een soortgelijke voorsituatie en aantal cc's waarin men een M draagt.

 

Vandaar mijn vraag. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

 

ik heb 400cc had cupmaar A/B en draag carefix Anna maat M, heb denk nu 75D en bh zit prima, rekt heel erg mee dus denk dat als je borsten een klein maatje groter zouden uitvallen je niet heel veel last hebt hiervan, je moet alleen wel goed naar de band breedte kijken natuurlijk ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Rosaliesarah:

Geen idee eigelijk mij is toen de Anna aangeraden dus vandaar dat ik die heb.

ooh ok haha, ik dacht die bella is wel leuk met die gekruisde achterkant, kwestie van hem achteraf bij het sporten echt te gebruiken. Al is die anna wel leuker met die ritssluiting vooraan! maar dan weet ik dat ik deze kan kopen voor achteraf :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Naomidaya @Lynda

@TheWildchild. @Rosaliesarah

Thanks girls!! X

En mocht een van jullie er een te koop hebben, hoor ik het graag! :)

 

@Sudkart. De Bella geeft meer compressie, heeft een breder "onderstuk" maar heeft geen verstelbare bandjes. Het is denk ik net wat je prettig vind maar beiden zijn goedgekeurd (voor zover ik weet). 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Anouk12:

@Naomidaya @Lynda

@TheWildchild. @Rosaliesarah

Thanks girls!! X

En mocht een van jullie er een te koop hebben, hoor ik het graag! :)

 

@Sudkart. De Bella geeft meer compressie, heeft een breder "onderstuk" maar heeft geen verstelbare bandjes. Het is denk ik net wat je prettig vind maar beiden zijn goedgekeurd (voor zover ik weet). 

 

 

 

oooh ok! super dankjewel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.