Ga naar inhoud

Hoe lang na BV voel je je weer happy?


Gast didi

Aanbevolen berichten

Gast Bauertje

Hay lieverd,

Ik denk dat je beste naar de dokter kan gaan en goed over praten anders raak

je steeds meer in de put en als je jezelf er niet uit kunt trekken blijf je zakken..

Succes ermee! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik ben het met Bauertje eens, ga lekker even naar de dokter.

Misschien lucht het ook al een beetje op om er met hem/haar over te praten en

kun je samen een aanvalsplan opstellen....

Succes meis!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Amidi, heb je er wel eens bij stilgestaan dat dit misschien helemaal los staat van je operatie? Of misschien is dit wel de trigger geweest?!

Ga jij maar gauw naar je huisarts hoor, want dit is echt niet normaal. En waarom zou je rond blijven lopen als je je zo klote voelt.....Nee.....gauw naar je arts en kijken wat hij voor je kan betekenen.

Liefs ESJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo dames,

bedankt voor alle lieve reacties.

ik heb geen idee wat er met me aan de hand is, ik weet wel dat ik dit nooit gehad heb.

ik kijk dit nog even aan, over 4 weken ga ik op vakantie en ik hoop dat ik dan helemaal opknap en dat een bezoek aan de huisarts dan niet meer nodig is.

we kunnen de vakantie toch niet annuleren, dus ik zal wel moeten......maar we gaan met onze beste vrienden, dus komt hopelijk allemaal helemaal goed.

ik heb geen idee of de BV een trigger is geweest bij me, zou je haast wel denken.......maar ik heb geen idee waar ik dan zo ongelukkig en ontevreden door ben, ik heb alles wat m'n hartje begeerd, dus ja......moeilijk te zeggen waar het dan aan zou kunnen liggen.

ik weet wel de familie van mijn moeder's kant vaak last hebben van depressies, maar ik ben er altijd vanuit gegaan dat ik dat niet geerfd had, misschien had ik het toch mis. Maar goed, dan is er nog geen reden in mijn leven waar ik depressief van zou moeten/kunnen worden.

Ik hoop gewoon dat dit heel tijdelijk is en dat ik me snel beter ga voelen, dit past helemaal niet bij me, ik was altijd een heel vrolijk, spontaan en behoorlijk aanwezig typje.

in principe doe ik alles wat ik leuk vind en heb ik een heerlijk en relaxed leven, wat wil een mens nog meer...???...

liefs, Amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Wat een k*t situatie zeg, je niet fijn voelen en niet weten waardoor......

Misschien dat je beter wel voor je vakantie eens kunt gaan praten met je huisarts, misschien is het alleen al lekker om het eens van je af te praten wat je bezig houdt enzo aan een 'vreemd' persoon.

Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen en weer je oude ik gaat zijn!!

Sterkte hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Amidi, depresief zijn heeft [b]niets te maken met ontevreden zijn hoor!!!

Het kan gewoon zijn dat je een bepaald stofje wat minder aanmaakt op dit moment. Daar kun je zelf helaas niets aan veranderen, al had je werkelijk alles op de wereld wat je zou wensen (en dat heb je misschien ook wel) toch zal een depressie overheersen.

Hoop inderdaad dat je zult opknappen van de vakantie, maar meid.....blijf er niet te lang mee lopen hoor!

Liefs ESJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ESJ,

nee, dat klopt waarschijnlijk wel, dat ontvredenheid niks met een depressie heeft te maken, maar ik voel me zo ontevreden, daar baal ik echt verschrikkelijk van. Ik heb echt alles wat m'n hartje begeerd, ik heb niet één reden om te klagen of om me slecht te voelen, en toch is het zo.......echt belachelijk.....

de afgelopen dagen voel ik me wat beter, maar dat komt misschien ook omdat er allemaal spannende dingen staan te gebeuren bij ons, dan heb ik afleiding.

maar anders.......pfffff........echt een drama........

ik slik nog steeds spirulina, dus ik blijf volhouden.

baadt het niet, schaadt het niet.

vrijdag over 3 weken op vakantie.

daar knap ik vast wel van op, kan niet anders.

alhoewel we wel erg lang weg gaan, hebben mijn man en ik nog nooit gedaan.

straks haken we halverwege al af en willen we naar huis......hahaha.....zou zomaar kunnen.

ach ja, we zien wel.

we gaan samen met vrienden, we zijn in totaal 4 weken weg, maar we zitten nooit langer als 5 nachten op één plek, dus we reizen erg veel rond.

misschien dat dat helpt de weken doorkomen.......hahaha......:-)

ach ja, komt vast allemaal goed.

liefs, amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is me de laatste dagen trouwens iets opgevallen.

als je een vast dagritme probeert te hanteren voel je je beter, althans dat geldt wel voor mij.

deze week heb ik mezelf gedwongen om elke dag vroeg / rond dezelfde tijd uit bed te gaan en ik voel me deze week al een stuk beter als al die weken hiervoor.

dus ik denk dat een bepaald rimte er ook aan meehelpt om alles weer in balans te krijgen.

ik werk parttime in onze eigen zaak, dus ik kan/mag zelf bepalen hoe laat ik aan het werk ga, daarom kan ik in principe elke dag uitslapen.

maar goed, dat moet ik dus niet doen, daardoor word ik alleen maar moeier en lusteloser.

liefs, amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

zie je,en ik dacht dat ik hier de enigste was die last had van zijn hormoonhuishouding.

mijn chirurg had mij er ook al voor gewaarschuwd,en ik ben al hormoongevoelig,dus wist wel dat het bij mis zou gaan.

het gaat nu iets beter qua gevoel,maar maar was de eerste tijd geen cent waard,de hele tijd huilen om niks,mijn

menstruatrie om de 5 a 6 weken,en een buik pijn 3 a 4 weken lang,niet normaal,erruuuuuuug vervelend.

hoop ook dat dat over gaat,anders mogen ze mijn baarmoeder er uit halen,elke keer als ik eindelijk onge word,voelt het als een opluchting,de troep er weer uit,zo voelt het echt,twee dagen later voel ik mijn buikpijn afnemen,helaas na 2 weken,begint het weer van voor af aan.

dus begrijp heel goed wat je bedoelt.

was/is jouw menstruatie wel ok?

liefs van Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Linda,

ik heb een mirena, dus ik heb geen menstruatie......daardoor ook nagenoeg geen last van buikpijn moet ik zeggen.

ik heb 'm nou 4 jaar en ben dus al 4 jaar niet meer ongesteld geweest, heerlijk......

over een jaar moet de mirena eruit en dan krijg ik een nieuwe, dan kan ik weer 5 jaar vooruit.

ik vind dat echt een super uitvinding en het is veel beter voor je lichaam als de pil.

ik had erg veel last van de pil, dus dit was voor mij een veel beter alternatief.

het is inderdaad de hormonen waar ik last van heb.

ik durf het bijna niet te schrijven omdat ik bang ben dat ik me dan weer slecht ga voelen, maar de afgelopen week voel ik me prima.

dus het is nu ongeveer een weekje stabiel en goed........

ik hoop met heel mijn hart dat het zo blijft........anders word ik gek........

vrijdag over 2 weken gaan we lekker op vakantie, heb er nu wel erg veel zin in.

lekker 4 weken niks doen, ja.......vakantie vieren.

als ik terug kom van de vakantie moet ik ook direct naar dkt. Koeijers voor de eindcontrole.

ben benieuwd wat hij dan te zeggen heeft......hahaha......

tijdens het eerste consult ging ik voor een grote C, vlak voordat ik onder zeil ging kon ik niet meer beslissen......toen heeft hij gekozen voor 495CC en ik heb nu een E-cup.....en ik ben er o zo blij mee, had echt geen kleinere borsten willen hebben.

de spirulina bevalt me overigens erg goed, ik slik er 6 per dag en heb zelf het idee dat als ik het niet slik dat ik me dan echt wat minder goed voel.

ik ben dus erg blij met de spirulina, dat was een hele goede tip.

kan het iedereen die zich minder voelt aanraden.

Afijn, ondanks het slechte weer voel ik me dus prima...........ik hoop dat het zo blijft.

liefs, amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

:wacko: hm... Ik heb ook de mirena... mn tweede.

De eerste had ik meer profijt van dan deze. 5 jaar lang amper ongesteld (mss 1x per jaar) geen buikpijn, niks.

Maar na 5 jaar een nieuwe gekregen en nu toch echt minstens 1x per maand ongesteld! Soms al na 2 weken weer!

Baal daar best van want het was idd zooooo fijn!! Maar ja mss ligt het aan mn leeftijd (41) en ben ik al in de overgang of zo :152: en breekt dat erdoorheen... geen idee!

Heb trouwens wel een hele tijd het wel en wee van vrouwen op een forum gevolgd, over het hebben van de mirena.... ik durf het bijna niet te zeggen eigenlijk, maar ze hadden (naar hun mening) erg last van depressieve gevoelens, hormoonhuishouding die overhoop lag en invloed hadden op hun humeur... Nu ik dit hier lees, schiet het me ineens weer te binnen.... Het is echter nooit bewezen, daarom heb ik het toen naast me neergelegd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

het zou natuurlijk zo maar kunnen, dat de mirena daar mede de oorzaak van is, beïnvloed tenslotte ook je hormoon huishouding.

ik ben nooit ongesteld, maar het valt me wel op dat ik sinds de BV veel meer vloei, ik kan geen dag zonder inlegkruisje.

voor de BV droeg ik nooit inlegkruisjes, was helemaal niet nodig.

verder gaat het goed met me, ik heb het gevoel dat ik de " depressieve " gevoelens eindelijk kwijt ben.

ik slik nog wel spirulina en neem ze ook mee op vakantie, maar zou zomaar kunnen dat ik er één deze dagen mee stop.

nog 2 nachtjes slapen en dan ga ik voor 4 weken op vakantie...........heerlijk.........

aanstaande zaterdag voor het eerst mijn marlies dekkers bikini aan, voor het eerst met boobies op vakantie...........heerlijk........

ik wens iedereen die ook op vakantie gaat een hele fijne vakantie.

verder wens ik iedereen veel plezier met de boobies of/en veel succes met de komende operatie.

tot over 4,5 week.

liefs, amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik slik nog wel spirulina en neem ze ook mee op vakantie, maar zou zomaar kunnen dat ik er één deze dagen mee stop.

Misschien kan je dit dan het beste toch in je vakantie proberen, want houd er rekening mee, dat je je wel weer moe kan gaan voelen, wanneer je stopt. En op vakantie zal je niet zoveel energie nodig hebben, denk ik ..?

Ik werd na stoppen iig wel moe (daaruit bleek voor mij toen juist, dat de spirulina werkte ;))

Op zich trok de moeheid ook wel weer weg, hoor. Maar hou het in je achterhoofd, zodat je wéét, waarom je je evt wat moe en slapjes voelt :54:

Hele fijne vakantie, meis!! :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik dacht dat ik helemaal geen last van de narcose had gehad.. maar volgens mij achteraf toch wel!

Ik heb de afgelopen 3 weken gehad dat ik zooooo ontzettend moe was, ik kon wel van 22.00 uur tot 07.30 uur slapen ofzo, en dan nog werd ik moe wakker. Ik vraag me af of het van de narcose komt, ik bedoel.. van 1 uur onder zeil ben je toch niet 4 weken later nog een week of 3 super moe? Misschien omdat ik weer ben wezen sporten na al die weken niets doen. Maar het was wel raar! Ik voel me nu pas iets minder moe.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.