Ga naar inhoud

Hoe lang na BV voel je je weer happy?


Gast didi

Aanbevolen berichten

Na hoeveel tijd na je BV voel je je weer happy?

Hoor van veel mensen dat ze lang moe zijn enz...

Wil eigenlijk weten wanneer ik weer gewoon lekker ergens wat kan gaan drinken met vrienden?

Auto kan rijden enz....

Morgen heb ik mijn consult en 14 mei wordt ik geopereerd :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Natuurlijk is iedere persoon anders en dat betekent dat de ene zich weer happy voelt na 1 week, de ander na 2 weken en nog een ander na 3 weken.

Gemiddeld genomen 2 weken zou ik dus zeggen.

Dit geldt ook voor het uitgaan en het autorijden! En eigenlijk voor alles.

Het moe zijn komt van de narcose, dat is met een week weer weg. Ligt ook een beetje aan je eigen gezondheid.

Groetjes

Mols1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Didi,

Ik ben het met Mols eens, alleen denk ik wel dat het er ook aan ligt aan wat voor een narcose je krijgt. Bij mijn eerste operatie had ik er erg veel last van. Zelfs nog na een maand. Ik was heel snel uitgeput en heel erg moe. Na mijn tweede operatie, die ik elders heb gehad, heb ik helemaal nergens last van gehad...

Groetjes,

Daantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Didi,

Ik heb ook tweemaal een slaaproes gekregen. Waarschijnlijk zijn er andere medicamenten gebruikt en zit daar het verschil in... De slaaproes zelf vond ik heel prettig. Niet ziek of misselijk en ik was meteen heel helder met volop praatjes. Had na mijn tweede bv de grootste lol en lag zo hard te lachen dat heel de kliniek mee kon genieten!!!

Groetjes,

Daantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik ben nu 7 weken PO en heb narcose gehad, ik voel me nog steeds niet de oude.

ik ben erg moe en soms erg lusteloos.

terwijl ik erg gezond ben, dus heeft niks met gezondheid te maken.

de ene persoon reageert erg heftig op een narcose, daar ben ik dus één van.

ik heb erg veel klachten gehad als gevolg van de narcose.

geen klachten wat de borsten betreft hoor.

last met mijn nagels, haar, lusteloosheid, moeheid, geheugenverlies, prikkelbaar.

ja ja, een hele waslijst.

na de BV werd direct duidelijk dat ik niet lekker reageerde op de narcose, ze konden me niet wakker krijgen.

ik heb allemaal extra medicijnen gekregen om me wakker te krijgen........tja......

succes met alles.

amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Chantal

Bij mij heeft het volgens mij een maand of 6 weken geduurd. Voelde me niet constant slecht hoor, maar was wel snel moe, futloos en heb 4 weken lang enorme pijn in mijn nek/schouder gehad. Ach ja :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi chantal,

ik ben nu 7 weken PO en ben met enige regelmaat heel erg moe, lusteloos en ben daardoor ook erg prikkelbaar.

ik vergeet ook nog steeds erg veel dingen, ik was altijd heel goed met dingen onthouden en organiseren, daar is nu dus helemaal niks meer van over.

ik vergeet van alles en raak ook van alles kwijt, ik word er echt helemaal gek van.

voor de BV had ik dat allemaal niet, dus ik denk dat het echt van de narcose komt.

amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, ook die narcose is pp verschillend.

Ik persoonlijk ben meermalen geopereerd en heb nooit last van de narcose. Alleen de dag zelf, de volgende dag ben ik alweer het mannetje en ook daarna geen last meer ervan.

Groetjes ESJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lot...das treffend, heb nooit last van de narcoses en ook nooit last van katers............zou dat verband met elkaar hebben??!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ESJ,

daar zeg je wat.......ik heb dus erg veel last van de narcose, maar ik heb dus ook ontzettend veel last van katers als ik iets teveel gedronken heb......hahahahaha......

zou dat toeval zijn of toch niet...??...

als ik een flinke kater heb, dan ben ik 4 dagen ziek en heb ik af en toe echt het gevoel dat ik nierfalen heb een dood ga.......:-)

en dan ben ik absoluut geen jankerd, ik heb wel eens hele pijnlijke dingen gehad waar ik dan teveel dagen mee rond heb gelopen.......dus ja.....

ik heb trouwens ook vaak last van mijn evenwichtsorgaan, zou dat er mee te maken hebben...??...

groetjes,

amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Amidi, nou wie zal het zeggen, dat het toch verband met elkaar heeft?!

Het viel me gewoon op toen Lot dat zo zei, dat ik eigenlijk ook nooit last heb van een kater en ook nooit last van een narcose.

Nou als jij zo ziek kan zijn van een keer flink doorzakken, dan zou ik me wel twee keer bedenken voor ik al die wijntjes achterovergoot hoor hahahaha.

Maar misschien hebben we hier wel een punt.....het zou best zo kunnen zijn dat het ene lichaam dingen anders, of sneller verwerkt dan het andere.

Groetjes ESJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Esj,

inmiddels ben ik 9 weken PO en heb nog steeds last van de narcose.

vorige week heb ik besloten om mijn haar kort te laten knippen omdat het zo slecht was geworden door de narcose.

ik heb in mijn leven nog nooit kort haar gehad, maar nu dus wel.

gelukkig nog wel een vrouwelijk model, anders voel ik me net een jongetje met tieten.

eerst voelde ik me altijd een vrouw zonder tieten.......

ik ben nog steeds erg moe en lusteloos.

bah.....ik hoop dat ik me snel beter ga voelen, zodat ik ook eindelijk optimaal kan gaan genieten van mijn mooie nieuwe borsten.

amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben nog steeds erg moe en lusteloos.

bah.....ik hoop dat ik me snel beter ga voelen, zodat ik ook eindelijk optimaal kan gaan genieten van mijn mooie nieuwe borsten.

amidi

Hey amidi!

Ik slik zelf spirulina! Ken je dat?? Tabletjes gemaakt van zeewier. Dat werkt heeeeeel erg goed tegen dat moeie en lusteloze gevoel. En het is 100& natuurlijk! Ik zelf heb ze altijd van Marcus Rohrer.

Check anders ff deze site:

www.spirulina.nl

Hopelijk heb je hier wat aan! Iedereen trouwens, die hier last van heeft ! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier een stukje over de werking van Spirulinä :

Reinigend:

Spirulina stimuleert de inwendige reiniging en zuivert het bloed. U voelt zich fitter en vrolijker en krijgt meer energie.

Herstellend:

Spirulina compenseert tekorten in de voeding en stimuleert de stofwisseling. De fysieke gesteldheid verbetert merkbaar en u herstelt sneller na inspanningen.

Versterkend:

Spirulina versterkt het natuurlijke afweersysteem en verhoogt daardoor de weerstand. U voelt zich sterker en bent beter opgewassen tegen de dagelijkse drukte.

Hierdoor is Marcus Rohrer Spirulina® veelzijdig toepasbaar. Het geeft nieuwe energie, maakt u opgewekter en stabieler en verhoogt concentratie en het uithoudingsvermogen. Dit blijkt ook duidelijk uit de ervaringen van talloze gebruikers.

En het werkt idd echt heel goed! Je moet het wel dagelijks slikken en volhouden, maar je zal zeker het verschil gaan merken!

Liefs, xXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey JinXx,

hartstikke bedankt voor de tip, ik ga ze vanmiddag direct kopen......ik wil echt alles wel proberen, als ik maar wat meer energie krijg en me wat beter ga voelen.

ik heb de website even doorgelezen en dit middel is inderdaad erg goed voor mensen met dezelfde klachten als die ik nu heb.

hoeveel slik jij er per dag?

ik heb gelezen dat je moet beginnen met 1 tablet per dag en dan moet opbouwen tot 3 per dag, slik jij ook elke dag 3 tabletten?

ik moet zeggen dat ik erg blij ben met deze tip, ik had zelf ook al het gevoel dat er toch iets moet zijn tegen dit soort reacties op een narcose.

en ik had dus zelf ook al het gevoel dat dat iets met vitaminen zou moeten zijn of zo.......

en als bijwerking is het ook nog goed als je op dieet bent las ik, dus dat komt ook erg mooi uit.

ben vorig jaar 22 kilo afgevallen en wil nu de laatste kilootjes nog kwijt voor de vakantie. Ik doe sonja bakker, misschien is dit middel wel een lekkere ondersteuning voor dit dieet......je weet maar nooit..........

amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou, ik heb de spirulina gekocht, gisterenmiddag heb ik er 2 gehad en vanochtend 1.

dus ik ben benieuwd, ik merk nog niks, maar dat zal wel een aantal dagen duren voordat ik het eventuele verschil kan merken.

als ik vanmiddag thuis kom neem ik er weer één en dan morgen bouw ik op naar 3.

ik hoop echt dat deze pillen me gaan helpen, dat ik me er wat beter door ga voelen.......pfffff......ik ben het echt zat.

ik had al gelezen dat je die pillen 's avonds niet moet slikken omdat je er dan misschien niet door kunt slapen.

amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey amidi :D

Het duurt even voor je het verschil gaat merken! Maar dat is vaak met natuurlijke producten (homeopatisch en zo ook) maar je zal, weliswaar langzaam mss, toch je beter gaan voelen. Met spirulina is het zelfs zo, dat je erop zou kunnen leven voor 4 weken, met alleen water, kun je nagaan hoeveel vitaminen en mineralen ;)

Ik slik er 6 per dag ! Dat klinkt heel veel, maar schijnt toch een 'normale' dosis te zijn hoor. Ik heb er iig geen last van zeg maar ;) Wel neem ik ze 's morgens in (rest vd dag vergeet ik t pfff) Maar wat jij kan doen, is bijv opbouwen tot 6 per dag, 3 in de ochtend en 3 in de middag of zo.

Wat mij eerlijk gezegd het meest overtuigd heeft van de werking, is toen ze op waren, ik niet direct een nieuwe pot had gehaald . Dit duurde een week en in die week voelde ik me zienderogen moeier en lustelozer worden!

En ik had ze van Marcus Rohrer, de 'echte' zogezegd. Heb 1x een goedkopere genomen (eigen merk) en die vond ik toch minder.

Ik heb evt nog een tip voor je, mocht dit niet snel genoeg gaan...

Ik voelde me een paar maanden geleden al zo lusteloos en het leek erop dat ik verder in een dip zakte ( neerwaarts spiraal) Ik ben toen langs de acupuncturist gegaan, op advies van een vriendin. Nou, wat me daar overkwam, na de eerste behandeling! Ik sprong echt van de behandeltafel af, vol energie en goed gevoel!! Echt bizar!

Dit hield ongeveer 5 dagen aan, maar moest toch 1x per week komen, dus 2 dagen later was ik weer voor een 2e behandeling aan de beurt ;)

Mijn 'yin' en 'yang' was uit balans, zei hij en dat moest herteld worden. Dit werkte echt en voelde me na 6 behandelingen als herboren!

De meeste zorgverzekeraars vergoeden wel een deel, dus ik zou er zeker over nadenken ;)

En vooral volhouden met de spirulina !!

Liefs, Trici :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Trici,

nou, je gelooft het niet, maar volgens mij werk het al bij me, ik voel me een stuk beter als vorige week, ik slik ze nu sinds dinsdag, ik slik er nu 4 per dag.

ik ben ook nog bij een " alternatief genezer " geweest en die zei tegen mij dat ik geen last had van de narcose maar van de hormonen. Na een BV is je hormoon huishouding helemaal in de war, het ene lichaam heeft meer tijd nodig om dat te herstellen als het andere. Ze heeft me gemagnetiseerd en zei wel tegen me dat mijn lichaam erg moe is.

nou ja, ik ben in elk geval erg blij dat ik me een stuk beter voel.

vandaag ben ik wel weer erg moe, maar dat heeft een duidelijke oorzaak.

gisterenavond een beetje erg laat geworden....... :rolleyes:

ik ga zo lekker naar huis en dan ga ik even een middagdutje doen......hmmmm......heerlijk.

liefs, amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey amidi! :D

Wat fijn, dat je je al beter begint te voelen!! :43: En dat het al best snel is, kan mss komen omdat je gewoon een aantal vitaminen en mineralen nu binnen krijgt, waar je lichaam om zat te springen!

Hartstikke goed, meis! Ben echt blij voor je!! :54:

Veel liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey JinxX,

Door jouw tip ben ik ook even gaan googlen, want ik heb een beetje hetzelfde gevoel als Amidi.

Ik ben echt lusteloos, zowel psychisch als lichamelijk en ik ben dat wel een beetje zat na 4 maanden.

Ik ben nu zelf sinds maandag aan de chlorella, ongeveer hetzelfde als spirulina, maar dan met een

grotere concentratie aan chlorofyl. Ik ben benieuwd of het werkt, ik laat het jullie weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nina!

Nou ik ben benieuwd! Hoe meer ' onderzoek' naar dit soort middeltjes, plus ervaringen hiermee, hoe beter ;)

Amidi vertelde, dat zij had gehoord dat het ook de hormoonhuishouding kon zijn. Mijn vriendin is 2 maanden geleden bevallen en had er ook last van. Ik zelf ben een poosje depressief geweest, maar wilde absoluut geen antidepressiva! Dus kwam ik toendertijd uit op wéér een ander middeltje, wat overigens ook héél goed werkt:

L- Tryptophaan, van het merk Orthica ( Je hebt nog meer varianten en merken, maar mijn persoonlijke ervaring is dat Orthica het fijnste is) Mijn vriendin slikt dit nu en voelt zich ook weer een stuk beter!

L- Tryptophaan zorgt ervoor dat je serotonine-gehalte weer toeneemt. Serotonine zorgt voor een ' vrolijk' gevoel.

Als je depressief bent heb je dus een tekort aan deze stof. Antidepressiva regelt de opname via je hersenstam... afijn heel ingewikkeld verhaal eigenlijk ;) Maar om het simpel te houden: Wanneer het lusteloze gevoel dusdanig wordt, dat je echt geen zin meer hebt in dingen en dat je je echt in een dip voelt zakken, is dit ook een goed middel. Op de verpakking staat, dat het voor een goede nachtrust is, maar ik kreeg het toen als tip van mn psycholoog, en het werkt echt heel goed!

Dat wordt nog meer googlen hahaha!!

Liefs, Trici! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, inderdaad!

Nou gelukkig voel ik me nog niet echt richting een depressie gaan, maar ik heb gehoord dat St. Janskruid dan ook een goed alternatief is ten opzichte van anti-depressiva. We hebben in ieder geval nog genoeg opties! :D

Ik hou je op de hoogte en in ieder geval bedankt voor de tip, anders had ik er nooit aan gedacht om zoiets te proberen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo Nina en JinxX,

helaas moet ik melden dat het echt ontzettend slecht met me gaat, ik kan met alle oprechtheid zeggen dat ik gevoel heb dat ik wel richting een depressie ga, ik heb echt helemaal nergens meer zin in, zelfs niet in de vakantie.

ik wil mezelf alleen nog maar opsluiten op mijn slaapkamer, dekbed over mijn hoofd en laat iedereen maar het heen en weer krijgen.

ik weet niet meer wat ik met mezelf aan moet, dit speelt nu al 11 weken en ik ben het echt spuugzat.......gatverdamme.......

ik slik gewoon spirulina, maar waarschijnlijk helpt me dat niet........

hoe lang moet ik dit nog aankijken?

wanneer moet ik de dokter gaan bellen?

hoe diep moet ik nog zakken?

ik wil zo graag van mijn nieuwe, mooie boobies genieten, maar dat lukt me helemaal niet meer.

het interesseert me ook allemaal helemaal niks meer.......bah......

groetjes, amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.