Ga naar inhoud

Rond of anatomisch......


Cato

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Cato:

Hoeveel cc Krijg jij, of had je dat al gezegd .... haha. 

Bij mij zou het eventueel ook wel voor de borst kunnen maar ze zei met duo plane krijg je het mooiste resultaat en krijg je sowieso geen rand te zien. Maar zou het met het tweede consult nog eens goed na vragen. Heb jij al een datum wanneer je geopereerd wordt. Kan de hele dag wel plaatjes bekijken van borsten haha. Heel internet al af gespeurd. :)

 

O nee sorry. Stond er wel in maar moest iets veranderen want had iets verkeerds geschreven. Haha. misschien is het toen per ongeluk weg gehaald. 300 cc. En 18 december me operatie datum.

en inderdaad ik heb ook zelf heel veel afgestruind. Maar dat is wel goed, want dan weet je wel wat je mooi vind. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste Reactie
58 minuten geleden zei Cato:

Oh wat spannend. 18 dec. Mooi voor de kerst. Hoe heb jij het geregeld voor na de operatie. Hoe lang ben jij vrij. Ben erg benieuwd hoe het gaat. Leuk hoor! 

 

Ja daar was ik ook heel blij mee dat het toen kon. Ik heb zes weken vrij genomen. (Met mijn werk kan dat gelukkig gewoon, en moet dst ook wel) wanneer zat jij te denken aan de operatie en Hoelang wilde jij vrij nemen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Judith:

 

Ja daar was ik ook heel blij mee dat het toen kon. Ik heb zes weken vrij genomen. (Met mijn werk kan dat gelukkig gewoon, en moet dst ook wel) wanneer zat jij te denken aan de operatie en Hoelang wilde jij vrij nemen? 

whaa super 6 weken vrij. Super! 

Ik ben gastouder dus moet even goed bedenken hoe ik dit wil gaan regelen. 6 weken vrij gaat mij niet lukken. Zit zelf aan 4 weken te denken en dan twee welen hulp ivm tillen. Dit is nog wel een dingetje voor mij. Maar komt wel goed. Heb jij ook foto's mee genomen naar je consult 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Cato:

whaa super 6 weken vrij. Super! 

Ik ben gastouder dus moet even goed bedenken hoe ik dit wil gaan regelen. 6 weken vrij gaat mij niet lukken. Zit zelf aan 4 weken te denken en dan twee welen hulp ivm tillen. Dit is nog wel een dingetje voor mij. Maar komt wel goed. Heb jij ook foto's mee genomen naar je consult 

 

O dat is wel even moeilijk dan. Zeker vanwege het tillen. Echt niet doen hoor, kapselvorming komt dan toch wel sneller denk ik. Hopelijk valt het te regelen. Ik heb het niet meegenomen. De chirurg liet mij zelf zijn resultaten zien. En het was echt onwijs mooi. Heel natuurlijk ook. Maar foto's mee nemen word wel aangeraden. Kan je wel laten zien wat je mooi vind. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-9-2017 om 22:06 zei Judith:

 

o super spannend! Ga je nog een tweede pas sessie doen? Ik ga bij dr van der weij. In Amsterdam, boerhaave kliniek. Ook anatomische prostheses. 300 cc. Kan ook echt niet wachten tot het zo ver is. Leef er nu al naar toe! Denk dat jij dat ook wel hebt of niet?

Oh en of ik dat heb haha. Ik maak nog een afspraak voor een tweede passessie. En krijg dan ook een 3D beeld van borsten met het aantal gekozen cc. Lijkt mij zo leuk Hihi 

kijk elke dag wel meerdere keren op dit forum en heb alle filmpjes op YouTube wel gezien van een borstvergroting Hahaha. Wel leuk om dit mer anderen te delen. In mijn omgeving hou ik het nog een beetje stil. Ik moet nog zo lang wachten. Denk eind april. Komt beste uit voor mij.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Cato:

Oh en of ik dat heb haha. Ik maak nog een afspraak voor een tweede passessie. En krijg dan ook een 3D beeld van borsten met het aantal gekozen cc. Lijkt mij zo leuk Hihi 

kijk elke dag wel meerdere keren op dit forum en heb alle filmpjes op YouTube wel gezien van een borstvergroting Hahaha. Wel leuk om dit mer anderen te delen. In mijn omgeving hou ik het nog een beetje stil. Ik moet nog zo lang wachten. Denk eind april. Komt beste uit voor mij.  

 

O ja dat is idd nog een tijdje ja. Ik vind mijn drie maanden al erg! Hihi :11: heb je het een beetje kunnen regelen met je familie en zo? Want je was gast ouder toch? Wel echt heel leuk. Ik heb 27 september me tweede pas sessie. Kan niet wachten om weer even te kijken! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Judith:

O ja dat is idd nog een tijdje ja. Ik vind mijn drie maanden al erg! Hihi :11: heb je het een beetje kunnen regelen met je familie en zo? Want je was gast ouder toch? Wel echt heel leuk. Ik heb 27 september me tweede pas sessie. Kan niet wachten om weer even te kijken! 

 

2 uur geleden zei Judith:

 

O ja dat is idd nog een tijdje ja. Ik vind mijn drie maanden al erg! Hihi :11: heb je het een beetje kunnen regelen met je familie en zo? Want je was gast ouder toch? Wel echt heel leuk. Ik heb 27 september me tweede pas sessie. Kan niet wachten om weer even te kijken! 

Ik moet nog contact op nemen met de kliniek over de datum. Maar met mijn werk komt dat wel goed. Wat leuk dat je tweede pas sessie al weer bijna is. Ik wil ook graag. Ben je nog niet zeker van het aantal cc? Verder wel alles al duidelijk hoe en wat. Spanend hoor. Veel

plezier :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Cato:

 

Ik moet nog contact op nemen met de kliniek over de datum. Maar met mijn werk komt dat wel goed. Wat leuk dat je tweede pas sessie al weer bijna is. Ik wil ook graag. Ben je nog niet zeker van het aantal cc? Verder wel alles al duidelijk hoe en wat. Spanend hoor. Veel

plezier :)

 

Ja ik heb nog een paar laatste vragen.bij het consult gaat het allemaal zo snel! En mijn vriend was niet bij het consult. Dus die wilde ze ook graag zien. En ik wil sowieso 300cc maar wil ook kijken hoe 320 staat. 340 was namelijk te veel. Maar ik weet niet of ik 300 genoeg vind. Ook al is het maar 20 cc. :11:

Maar je hoeft het ook niet aan iedereen te vertellen hoor. Ik vertel het aan een aantal mensen die ik goed ken en goed bevriend mee ben. Maar verder weet niemand het hoor. Zien ze vanzelf wel toch? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dual plane en rond zie de foto. Heb zelf 295 cc en 310 geplaatst (borstverschil). Ik vind dit zeker niet nep ogen. Ik had misschien zelfs nog ietsjes voller gewild. Maar ik vind dit in ieder geval erg mooi! Bij mij was rond geadviseerd, omdat ik van mezelf al ronde borsten had en weinig huid en best slank ben. Rond zou in mijn geval mooier uitkomen!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mevrouw:

Hoi ik heb gekozen voor anatomisch. En hoewel het achter de spier is geplaatst, vind ik dat ik ook een mooie bolling aan de bovenkant heb.

Anatomisch hoeft dus niet te betekenen dan alle

volume alleen maar onderin zit. Succes met kiezen!

Heb jij misschien foto's geplaatst. Voor hoeveel cc heb jij gekozen. 

Ben erg benieuwd. Ook omdat mij ook anatomisch dual plane is geadviseerd. En dan tussen de 240-275 cc. Weet nog niet hoeveel cc precies. Krijg nog een tweede passesie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Judith:

 

Ja ik heb nog een paar laatste vragen.bij het consult gaat het allemaal zo snel! En mijn vriend was niet bij het consult. Dus die wilde ze ook graag zien. En ik wil sowieso 300cc maar wil ook kijken hoe 320 staat. 340 was namelijk te veel. Maar ik weet niet of ik 300 genoeg vind. Ook al is het maar 20 cc. :11:

Maar je hoeft het ook niet aan iedereen te vertellen hoor. Ik vertel het aan een aantal mensen die ik goed ken en goed bevriend mee ben. Maar verder weet niemand het hoor. Zien ze vanzelf wel toch? 

 

Leuk leuk. Goed dat je vriend mee gaat. Dit vond ik erg fijn. Heb jij al een datum wanneer je geopereerd wordt. Nou ben wel benieuwd waar je voor gaat kiezen. Let me know. 

:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Cato:

Leuk leuk. Goed dat je vriend mee gaat. Dit vond ik erg fijn. Heb jij al een datum wanneer je geopereerd wordt. Nou ben wel benieuwd waar je voor gaat kiezen. Let me know. 

:)

 

Ja is goed zal ik doen! Als je je er goed bij voelt moet je dat ook doen. 

Ik ga 18 december! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Cato:

Heb jij misschien foto's geplaatst. Voor hoeveel cc heb jij gekozen. 

Ben erg benieuwd. Ook omdat mij ook anatomisch dual plane is geadviseerd. En dan tussen de 240-275 cc. Weet nog niet hoeveel cc precies. Krijg nog een tweede passesie 

Ik heb 295cc. De pc had drie opties die bij mij zouden passen: 220, 255 of 295. Die laatste vond ik best groot met

passen maar bleek wel het mooiste te zijn. Heb nog geen foto's geplaatst - ben nieuw hier en moet nog uitzoeken hoe ik een album start haha! Maar hier alvast eentje:

je ziet dat het nog een beetje scheef is, dat schijnt nog bij te trekken. En zo niet, dan vind ik het eigenlijk ook niet zo erg. Ben al blij dat ik nu borsten heb!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mevrouw:

Ik heb 295cc. De pc had drie opties die bij mij zouden passen: 220, 255 of 295. Die laatste vond ik best groot met

passen maar bleek wel het mooiste te zijn. Heb nog geen foto's geplaatst - ben nieuw hier en moet nog uitzoeken hoe ik een album start haha! Maar hier alvast eentje:

je ziet dat het nog een beetje scheef is, dat schijnt nog bij te trekken. En zo niet, dan vind ik het eigenlijk ook niet zo erg. Ben al blij dat ik nu borsten heb!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Mooi geworden!! Inderdaad vind het nu al mooi. Je rechter borst is al super. De linker ziet er ook al goed uit. Snap dat je er blij mee bent. Welke maat denk je nu te hebben? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cato, 

 

Ik zal je toevoegen aan mijn album, dan kun je kijken. Ben heel erg blij met het resultaat en de zachtheid. Motiva is zachter dan Mentor en dat voel je uiteindelijk wel. Mijn keuze was dus tussen Motiva en Mentor (rond) en ben heel blij met Motiva. Dit geeft namelijk meer een anatomisch effect. Daardoor heb ik dus ook minder bolling aan de bovenkant dan met Mentor, maar dat was juist wat ik wilde. Het is zo persoonlijk allemaal. 

 

Succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Cato:

Mooi geworden!! Inderdaad vind het nu al mooi. Je rechter borst is al super. De linker ziet er ook al goed uit. Snap dat je er blij mee bent. Welke maat denk je nu te hebben? 

Ik heb nu maat C, maar of het over een half jaar uit is gevallen als een kleine, middel of grote C moet ik nog even afwachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Judith:

 

Nog niet! Maar ik merk wel aan mezelf nu ik een datum heb en het tegen mezelf zeg. Dat ik dan ook echt super blij word! Ik kan gewoon niet wachten tot het zo ver is. 

Hahaha leuk. Het is ook iets waar je toch wel lang over na denkt en wanneer je de stap dan zet is het super spannnd. Hihi tenminste dat vind ik Hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Cato:

Hahaha leuk. Het is ook iets waar je toch wel lang over na denkt en wanneer je de stap dan zet is het super spannnd. Hihi tenminste dat vind ik Hahaha

 

Ja precies! Het is geen lichte keuzen. Maar eraan toegeven en ook echt weten dat het gaat gebeuren is zo fijn 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat ik na mijn tweede consult meer zeker van alles ben. Eerste consult gaat voor mijn gevoel zo snel. Was op van de zenuwen en voor je het weer sta je weet buiten. Maar wel met een smile van oor tot oor haha zie mij zelf nog staan haha net een klein kind die een pepernoot van de piet heeft gekregen :):) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.