Ga naar inhoud

Verveel me...wat mag ik doen?


Aanbevolen berichten

Vrij weinig in het huishouden ben ik bang.
Het is lastig maar toch rustig aan blijven doen, neem aan dat je nu ook pijnmedicatie slikt nog waardoor je weinig tot geen last hebt.
Ik verkeek mezelf er ook op, t/m 5 dagen PO had ik nergens last van en floot ik door de dag heen, maar toen kwam de man met de hamer én kreeg ik wel pijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Annette1975 Dat is wel fijn om te horen.

Mjah het is wel een wissel natuurlijk, dus misschien is alles vanbinnen al voldoende gerekt waardoor je minder pijnklachten hebt. Maar toch ben je pas 3 dagen PO haha dus hou rekening met de man met de hamer. 

 

Vind vermoeidheid wel een goede graadmeter denk ik? Helemaal niets doen is natuurlijk ook gekmakend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Rocker:

@Annette1975 Dat is wel fijn om te horen.

Mjah het is wel een wissel natuurlijk, dus misschien is alles vanbinnen al voldoende gerekt waardoor je minder pijnklachten hebt. Maar toch ben je pas 3 dagen PO haha dus hou rekening met de man met de hamer. 

 

Vind vermoeidheid wel een goede graadmeter denk ik? Helemaal niets doen is natuurlijk ook gekmakend.

Ja inderdaad, je lichaam geeft het vanzelf aan. Lig nu ook heerlijk op bed :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.