Ga naar inhoud

Mvrtjepauline : 11 september 2017 : Dr. Halbesma : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

 

al enige maanden ben ik als lezer actief op dit forum. Met name om te oriënteren rondom borstvergroting.

Ik ben een sportieve jonge vrouw van bijna 30 jaar oud. 

Vroeger was ik een stukje zwaarden. Afgelopen vier jaar ben ik ruim 20 kg afgevallen en veel bezig met kracht training. Hierdoor is mijn volle ronde D-cup geslonken naar een lege B.

Qua grootte en vorm vind ik er niets

mis mee, maar qua volume en leegte boven in de borst wel. Omdat ik zo hard aan mijn lichaam gewerkt hebt, wilde ik mijzelf ondertussen belonen met nieuwe borsten :).

Na een jaar getwijfeld te hebben en veel gelezen te hebben, heb ik ongeveer een half jaar geleden besloten om er voor te gaan!

Bij meerdere klinieken en artsen heb ik een consult gehad. Uiteindelijk is mijn keuze gevallen op dokter Halbesma, operatie vind plaats in Mill, Bauland kliniek. Consulten gehad via Faceland.

Dokter Halbesma heeft echt de tijd genomen en bij goed geadviseerd. Ik wil een zo natuurlijk mogelijk resultaat. Daar ik best brede borsten heb, ben ik uiteindelijk uitgekomen op een motiva mini 360 CC, profiel 3,1cm en doorsnee 13cm.

Morgen om 14.00uur is het zo ver. De zenuwen beginnen nu wel te komen, met name zenuwachtig voor de narcose en de napijn. 

 

Groetjes

 

Pauline

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mvrtjepauline

 

Hoi hoi en gefeliciteerd met je nw boobs.

 

Ik heb even de titel aangepast en topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu al je verdere updates en je verslag neerzetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Voor nu goed op tijd je pijnstilling innemen, voldoende drinken en je rust nemen.

 

Ik wens je een goed herstel.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Desert-Rose:

@Mvrtjepauline

 

Hoi hoi en gefeliciteerd met je nw boobs.

 

Ik heb even de titel aangepast en topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu al je verdere updates en je verslag neerzetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Voor nu goed op tijd je pijnstilling innemen, voldoende drinken en je rust nemen.

 

Ik wens je een goed herstel.

 

Hey, dankjewel! Ik zal verslagje vandaag nog typen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve allemaal,

 

nou, gisteren was het dus zo ver.

Ik was ontzettend zenuwachtig! Ik wist niet of ik moest huilen, overgeven, wegrennen enzovoort. Eenmaal in de kliniek werd ik ontzettend vriendelijk ontvangen. Helaas liep het allemaal een klein beetje uit, hierdoor moest ik wat langer wachten en namen de zenuwen nog meer toe. In tranen lag ik in het bedje. Alle verpleegkundige en artsen kwamen een praatje maken om mij gerust te stellen.

Dokter Halbesma is gekomen om alles af te tekenen en nogmaals uit te leggen. Ook de anesthesist kwam nog even kijken.

Toen ik eenmaal naar de OK werd gereden sloeg de paniek nogmaals toe, stel je voor: het mislukt.

Ik had nog nooit een narcose of operatie gehad, dus ook daarvoor was ik ontzettend zenuwachtig. 

Vanuit mijn bedje mocht ik zelf op de operatietafel gaan liggen. Hier werden mijn armen gefixeerd zodat deze niet van de tafel af zouden vallen. Ik weet dat ik op een gegeven moment zei dat ik duizelig werd en verder weet ik niets meer. 

Na 45 minuten werd ik wakker met een stel mooie ronde zachte tieten. Ik heb gisteren ontzettend veel pijn gehad! Ondanks dat ik nog extra pijnstilling via het infuus had gekregen. Ik voelde mij ook erg beperkt, zelf rechtop zitten of opstaan lukte niet. Een glas drinken of zelfs mijn telefoon vast houden was al zwaar. Hierdoor ook slecht geslapen.

Sinds vanmiddag gaat het een stukje beter. Vanuit zit houding kan ik al zelf recht op komen en ook drinken gaat zelfstandig. De pijn valt nu met pijnstilling enigszins mee. Mijn borsten zijn momenteel erg hard warm en gezwollen, maar ik heb geen koorts verder! 

Ik hoop dat het herstel zich zo door zet, dan ben ik tevreden. Tot vanmiddag was het echt geen pretje. 

Vanavond mag ik douchen, daar ben ik ook blij om! 

Ik houd jullie op de hoogte :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi pauline,

 

ik ben afgelopen maandag ook door gert jan geopereerd.

 

ik zou om 12.45 geopereerd worden, maar dit is uiteindelijk 14u geworden, jij was dus duidelijk na mij .

Fijne arts he? 

 

Ik heb ook zoooooo'n pijn nu.

en vind het nu ook nog niet echt mooi.. prothese zit vrij hoog.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Merava:

Hoi pauline,

 

ik ben afgelopen maandag ook door gert jan geopereerd.

 

ik zou om 12.45 geopereerd worden, maar dit is uiteindelijk 14u geworden, jij was dus duidelijk na mij .

Fijne arts he? 

 

Ik heb ook zoooooo'n pijn nu.

en vind het nu ook nog niet echt mooi.. prothese zit vrij hoog.

 

 

Hey!

ja ik was dan waarschijnlijk na jou, misschien hebben we elkaar daar wel gezien.

Vandaag gaat het al een stuk beter met de pijn gelukkig! Ik hoop dat de zwelling snel zakt. Maar alle vriendinnen die bv hebben gedaan zeggen dat het normaal is de eerste dagen.

GertJan was idd super fijn, stelde gerust legt alles nog een keer uit enzovoort.

Red je je een beetje met de pijnstilling? Ik heb nu gewoon het schema aangehouden: paracetamol en Meloxican. Tramadol als reserve mee gekregen. 

Kan nu ook al zelf opstaan vanuit zitten gelukkig.

hoeveel CC heb jij gekregen? 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update.

Woensdag na het douchen en schoonmaken voelde ik mij een stuk beter. Dat het niet meer zo roze was, scheelde al veel qua beeld! Alleen onder mijn oksels krijg ik het niet goed schoon.

 

Sinds woensdag is ook de warmte uit mijn borsten is verdwenen, en de pijn is ook een stuk beter te hebben al! Slapen gaat ook al wat beter en ik kan gelukkig steeds meer zelf, zoals naar toilet en opstaan en drinken.

 

Ik merkte dat er heel veel vocht in zit. Het lijkt al iets minder te zijn. Eigenlijk zien ze er iedere dah veel beter uit! Gister een bruiloft gehad en van zo veel mensen complimenten gehad over mijn borsten. Erg leuk!!

Onderaan jeuken de wondjes wel al een beetje. Vannacht had ik een andere BH aan gedaan, daardoor ook pijn gehad. Begin er steeds meer aan te wennen en wordt steeds blijer als ik kijk!!

 

De pijn gaat het ook eigenlijk heel erg goed mee! In vergelijking hoe ik mij de eerste dagen voelde... nu voel ik mij goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Mvrtjepauline:

@Desert-Rose ik zou wel fotos willen plaatsen in een privé album, maar hoe doe ik dit ? En hoe kan ik dan ook in albums van andere kijken? Het lukt mij niet via iphone

 

Hoi hoi

 

Bij je aanmelding heb je een prive bericht gehad, daarin staat allerlei inf, ook over albums etc

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi pauline,

 

hoe gaat het nu met je?

 

mijn borsten beginnen eindelijk bol te worden.. alleen prothese zit nog steeds hoog.

ben nu een borstband aan het dragen.

 

Ik heb ook bijna geen pijn meer. 

 

Ben benieuwd naar je foto's, weet alleen niet hoe ik in je album kom.

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Merava:

Hoi pauline,

 

hoe gaat het nu met je?

 

mijn borsten beginnen eindelijk bol te worden.. alleen prothese zit nog steeds hoog.

ben nu een borstband aan het dragen.

 

Ik heb ook bijna geen pijn meer. 

 

Ben benieuwd naar je foto's, weet alleen niet hoe ik in je album kom.

 

groetjes

Hoi @Merava

 

ik voeg je toe aan mijn album, dan Kun je fotos kijken van dag 6. 

Andere zal ik maandag weer toevoegen.

met de pijn gaat het eigenlijk heel erg goed, borsten zijn wel gevoelig hoor!

de vorm word ook iedere dag mooier! Heb jij ook fotos?

 

liefst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.