Ga naar inhoud

Borstvergroting zoveel info


Memke

Aanbevolen berichten

Hoi Memke, 

 

Welkom op het forum. Je kunt bij de zoekbalk veel vinden zolang het maar meer dan drie letters heeft. Voor de rest kan ik je aanraden om afspraken te maken bij verschillende pc. Bekijk veel borsten en neem dan foto's mee van degene die jij mooi vind. 

Ikzelf ga in december bij dr nio in het park in Rotterdam.  Daar krijg ik de monoblock hydrogel.  Die heeft geen siliconen kern maar gewoon fysiologisch zoutwater met een suikeroplossing om er een gel van te maken.

Veel succes!!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kapselvorming heeft met meerdere factoren te maken.
Ten eerste ligt het eraan hoe je zelf met je herstel omgaat, dus hou je je aan al de regeltjes of knijp je af en toe een oogje toe met de achterliggende gedachte "als ik het nou voorzichtig doe dan moet het best kunnen". 

Volgens mij ligt het aanmaken van kapsel ook aan je eigen lichaam, de een maakt een normaal kapsel aan de ander een overmatig kapsel. Net als bij de genezing van littekens verschilt dit van persoon tot persoon.

 

Verder is het type prothese afhankelijk van wat je wil, welke chirurg je wil en de voorkeur van de chirurg met welke prothese die wil werken.


Ik zou zeggen, spit dit forum uit en stel vragen. Plan een aantal consults bij verschillende chirurgen en kijk dan wat je goed vind voelen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.