Ga naar inhoud

Mana : 1 september 2017 : Dr. Plovier : Be-Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen :)

 

Ik ben nieuw hier en aangezien mijn BV al achter de rug is, open ik meteen een verslagje!

Even over mezelf, ik ben 29, ben zelfstandige en woon samen met m'n vriend. Geen kinderen en geen kinderwens aanwezig.

Al van m'n 16/17 jaar zat ik te tobben over een BV, maar je blijft toch altijd ergens hopen dat er nog een plotse groeispurt komt. Niet dus :P

Nu heb ik begin dit jaar eindelijk de knoop doorgehakt en ben er helemaal voor gegaan!
Mijn consult vond plaats begin juni en de ingreep was op 1 september.

Alles is super vlot verlopen, zowel Dr Plovier als de verpleging en anesthesiste waren zeer vriendelijk en duidelijk in hun uitleg. Ook de kliniek zelf was super, helemaal geen ziekenhuisgevoel, alles heel modern en clean. Ik kom van een A cupje en heb 470cc gekregen (dual plane). Ik heb vrij brede schouders/borstkast dus dat past mooi.

Ik ben dus nu 3 dagen ver. De pijn is al veel minder (die eerste dag was pure hel) en ik kan stilletjes aan weer zelf dingen doen.

De pijnmedicatie doet goed z'n werk en er zijn geen bloeduitstortingen/blauwe plekken te zien. Ze voelen wel heel hard en gespannen en veel gevoel zit er nog niet in. In mijn linkertepel een beetje, de rechter slaapt nog.

Alles zit nog wel zeer hoog, maar dat is normaal neem ik aan? Ik draag bijna 24/7 een bh en borstband (gaat enkel uit om te douchen of als ik even wil ademen :P )

Indien alles mooi zakt, gaat het zeker heel mooi worden :) dus ik ben alvast tevreden!

 

Hier rondlezen heeft me alleszins al veel wijzer gemaakt en al vele extra vragen beantwoord dus ik hoop dat ik gezellig mee mag komen kletsen met jullie ^^ 

Indien ik iets vergeten ben of jullie nog vragen hebben, shoot!

 

Dankjewel voor het lezen :116:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ho @Mana, gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Fijn dat je herstel voorspoedig verloopt. 

Ik kan je helaas niet adviseren over herstel ed.,ik moet mijn operatie nog krijgen over 5 dagen. Mag ik vragen welk merk prothese je hebt? en je voor situatie? had je 75A? denk dat ik een beetje zelfde voorsituatie heb als jij en ik twijfel heel erg over het aantal cc, vandaar al mijn vragen :)

 

succes met de rest van je herstel en geniet van je nieuwe aanwinsten!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het merk is Sebbin, qua keuze van grootte en implantaat heb ik vooral richtlijnen gegeven over wat ik wou en vertrouwd op zijn expertise om de juiste keuze te maken.

Ik had inderdaad een 75A, soms ietsje meer als ik te lange tijd iets te veel rommel at :P

Ik heb periodes gehad dat ik dacht 'heb er gewoon vrede mee, accepteer het', maar dat is nooit echt gebeurd.
Het bleef een grote onzekerheid voor mij. Dus ik ben zeer blij dat ik nu deze stap kon nemen na veel wachten, sparen en nadenken :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Mana,

 

ik heb ook net mn BV gehad bij dr. Plovier. Ee weekje later dan jou. ;-)

Ik ben ook zeer tevreden over Be Clinic.

 

Ok je betaalt iets meer maar je krijgt er ook veel voor terug vind ik. Supervriendelijk personeel dat je onmiddellijk op je gemak stelt, een mooie moderne kamer met veel lichtinval, geen lelijke ziekenhuisschort maar een lekker fluffy badjas, slippers, ...Mijn man werd terwijl ik geopereerd was ook goed opgevangen, hij kreeg koffie en cola.

 

De pijn was heftig de eerste dagen. Maar nu gaat het al veel beter.

Hoe gaat het nu met jou?

 

xxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.