Ga naar inhoud

Mana : 1 september 2017 : Dr. Plovier : Be-Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen :)

 

Ik ben nieuw hier en aangezien mijn BV al achter de rug is, open ik meteen een verslagje!

Even over mezelf, ik ben 29, ben zelfstandige en woon samen met m'n vriend. Geen kinderen en geen kinderwens aanwezig.

Al van m'n 16/17 jaar zat ik te tobben over een BV, maar je blijft toch altijd ergens hopen dat er nog een plotse groeispurt komt. Niet dus :P

Nu heb ik begin dit jaar eindelijk de knoop doorgehakt en ben er helemaal voor gegaan!
Mijn consult vond plaats begin juni en de ingreep was op 1 september.

Alles is super vlot verlopen, zowel Dr Plovier als de verpleging en anesthesiste waren zeer vriendelijk en duidelijk in hun uitleg. Ook de kliniek zelf was super, helemaal geen ziekenhuisgevoel, alles heel modern en clean. Ik kom van een A cupje en heb 470cc gekregen (dual plane). Ik heb vrij brede schouders/borstkast dus dat past mooi.

Ik ben dus nu 3 dagen ver. De pijn is al veel minder (die eerste dag was pure hel) en ik kan stilletjes aan weer zelf dingen doen.

De pijnmedicatie doet goed z'n werk en er zijn geen bloeduitstortingen/blauwe plekken te zien. Ze voelen wel heel hard en gespannen en veel gevoel zit er nog niet in. In mijn linkertepel een beetje, de rechter slaapt nog.

Alles zit nog wel zeer hoog, maar dat is normaal neem ik aan? Ik draag bijna 24/7 een bh en borstband (gaat enkel uit om te douchen of als ik even wil ademen :P )

Indien alles mooi zakt, gaat het zeker heel mooi worden :) dus ik ben alvast tevreden!

 

Hier rondlezen heeft me alleszins al veel wijzer gemaakt en al vele extra vragen beantwoord dus ik hoop dat ik gezellig mee mag komen kletsen met jullie ^^ 

Indien ik iets vergeten ben of jullie nog vragen hebben, shoot!

 

Dankjewel voor het lezen :116:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ho @Mana, gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Fijn dat je herstel voorspoedig verloopt.