Ga naar inhoud

Thiene : 26 oktober 2017 : Dr. Houtmeyers : AZ Nikolaas


Aanbevolen berichten

Dag dames

 

ik lees al even met jullie mee. Zelf ben ik mama van 2 meisjes. Ik heb altijd een bescheiden 75a cupje gehad maar na 2 keer borstvoeding bleef er helemaal niets meet over. Ik heb anderhalf jaar getwijfeld maar ik was het zat om geen lingerie, bikini's en topjes te kunnen kopen. Op de speeltuin steeds opletten met bukken of zalles was te zien. Herkenbaar waarschijnlijk!

 

uiteindelijk de stap gezet en terecht gekomen bij een zeer begripvolle pc, jong maar hoog aangeschreven. Er is gekozen voor 280cc achter de spier met ronde protheses. Ik ben 1,68 m en 53 kg.

zijn er dames met ongeveer dezelfde voorgeschiedenis die voor 280cc zijn gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vraagje: wat doen jullie aan op de dag van de operatie? Ik kan me voorstellen dat een T-shirtje niet zo handig is! 

 

Kheb toch ook wel schrik voor de pijn achteraf! De ene zegt dat het lukt met pijnstillers, de andere zegt dat het erger is dan bevallen brrrr :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik volg!

Ik heb ook bv gegeven en er schiet bij mij ook niet veel meer over. Heb nu ook een A-cup. Op 18/10 word ik geopereerd door dr. Verdonck. Ik krijg de Motiva Ergonomics 275cc of 295cc, dual plane. Kijk er zoooo naar uit! 

Heb ook schrik voor de pijn. En voor de narcose, brr... Maar heb eigenlijk alleen nog maar positieve reacties gelezen. Enkel heel gespannen gevoel... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de narcose heb ik geen schrik. Ik ben al eens onder narcose geweest en ik vond dat zalig, als je wakker wordt dan lijkt het alsof he nog maar 5 min weg was :) ik had daar ook geen bijwerkingen van.

 

ik keek gisteren nog eens naar een foto van mijn passessie. Ik kan het me eeeeecht niet inbeelden dat dat van mij gaat zijn. Gaat raar zijn om te weten dat je spiegelbeeld verandert. Maar ik kijk er ook al enorm naar uit. Mijn vriendinnen willen achteraf allemaal lingerie gaan kopen met mij :D terwijl nog nooit in zo'n winkel binnen geweest ben 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.