Ga naar inhoud

Twijfel over de keuze van de PC


Jayro

Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Ik zit de laatste tijd veel te lezen op het forum en ik begin eigenlijk te twijfelen of ik niet beter de operatie in Belgie kan doen.

Niet omdat ik niet tevreden ben over Dr maas of de Bergmankliniek maar meer een gevoel dat ik nog even moet kijken.

Ik heb hier dus veel gelezen over Dr deMeyere en ik wil ook het liefst een voor de spierplaatsing dat was ook geen probleem voor dr Maas. Dr plovier plaatst veel achter de spier en dat wil ik liever niet.

Om eerlijk te zijn heb ik het idee dat het ook qua kosten nogal scheelt.

Ik denk dat ik morgen maar Artemedis ga bellen voor een consult kijken kan altijd toch.

Hebben andere ook twijfels gehad? En waarom de nederlandse dames toch naar belgie gingen?

Liefs Jayro (ben even hardlopen maar kom straks even kijken voor reacties).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Jayro

is niks geks aan hoor,aan die twijfels,heb ik ook gehad,kwam na me eerste bv,helaas te laat dus,ik zou geen nerderlandse kliniek meer willen,je bent vaak een nummertje ipv client,vele malen duurder en betut zijn ze, <_<

een consult tussendoor bij een andere pc is juist heel goed mischien je uit de twijfels te halen,doen wat je hart je ingeeft Meis :6:

en zoiezo de keus Artemedis,hele goede keus, :D

sucses en hou je ons op de hoogte als je een consult plant met Dk De Meyere? leuk!

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey..

Er is niks mis mee hoor dat je twijfelt.. :)

persoonlijk vind ik de bergmankliniek duur!

en ze plaatsen daar nooit heel veel cc's..

weet niet of je veel cc wilt?

dr.plovier vind ik een goede keus, maar wil jij liever voor de spier?

ik zou gewoon lekker een 2e consult plannen, als je twijfelt is het misschien juist goed

ik ben naar belgie gegaan omdat het goedkoper was (2450 euro)

en omdat ik dr.plovier heel goed vind..

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties.

Heb het net ook even met mijn man besproken en hij zegt als het 1000 euro scheelt dan rijdt hij wel naar belgie hahahah. Maar goed hij zegt het geld maakt niks uit als ik mij er maar goed bij voel.

Moon doet dr de meyere ook consults in nederland of moet je daar wel voor naar Belgie? Ik ga morgen maar even bellen.Kun je daar redelijk snel op consult? Mijn man heeft al geregeld met zijn werk dat hij in januari zorgverlof opneemt dus het zou wel fijn zijn als ik begin januari kan worden geholpen.

@ Mii18 ik ben niet zo thuis in de cc's maar bij dr maas zou ik 300 cc krijgen en dat vond ik wel een mooie maat. Ik wil niet te grote borsten. Ik lees ook goede verhalen over dr plovier maar die plaatst vooral achter de spier. Bij mij is dat niet nodig en ik wil ze voor de spier hebben.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jayro,

Pbtjes sturen doe je gewoon door onder iemands naam op het envelopje te klikken, niets moeilijks aan hoor, hihi, maar stuur je zo m'n ww in een pbtje!

En ik denk wel dat dr. De Meyere ook ergens in Nederland consult doet, weet alleen niet juist waar, maar zoek er wel effe naar en als ik het tegenkom laat ik iets weten tenzij Moontje het weet?

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jayro,

Heb het gevonden in het topic van Pat71, Bruno doet blijkbaar eens in de twee weken consulten in Schiphol.

Oh en normaal kun je vrij vlug op consult komen en januari moet zeker lukken voor de operatie, ik ging vorig jaar 2 dec op consult en ben 11 jan onder het mes gegaan (kon ook al vroeger, maar kwam mij niet uit toen).

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr Plovier plaatst ook wel boven de spier hoor, maar wel op verzoek. Als het jou niks uitmaakt dan doet ie liever onder de spier maar als het jij al te horen hebt gekregen dat voor de spier geen probleem is dan doet ie dat ook. Ik heb hem er een mailtje over gestuurd en dat gevraagd en bij mij zei hij dat als ik aan een aantal voorwaarden voldoe, dat hij ze gewoon voor de spier zal plaatsen (helaas voldoe ik niet aan die voorwaarden, heb veel te weinig weefsel boven in en een hele dunne huid)

succes met kiezen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Nou ik heb net gebeld met de kliniek. En ik heb 22 nov een consult met dr demeyere op schiphol. Oeii spannend, gek he ben weer nerveus.

@ Daffy ja ik vind dr plovier ook een hele goede arts. Tenminste de foto's die ik heb gezien vind ik ook erg mooi. Ben heel benieuwd hoe die van jou gaan worden.Nog maar 6 dagen en dan weten wij het.

Maar gevoelsmatig heb ik nu iets meer dr de meyere hahahah nou ja ms klikt het wel helemaal niet de 22ste ik wacht het maar even af.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik eerder op dit forum terecht was gekomen, had ik ook ZEKER een consult bij de Meyere aangevraagd hoor, en het zou me niks verbazen als ik het dan ook bij hem had laten doen. Voor nu ben ik zeer tevreden met mijn keuze voor Plovier hoor, maar ik vind het resultaat bij Moontje gewoon ook heel mooi dus vandaar..... Ooit zal er toch een wissel komen en dan ga ik zeker een kijkje bij hem nemen.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt Bruno heeft op schiphol(amsterdam) ook consult,voor mij was Gent(belgie) dichterbij,gent is voor mij uurtje rijden amsterdam voor mij bijna 2,5 uur,vandaar gent gekozen,en wou ook meteen wetenw aar ik terecht kwam met opereren,

ooh spannend Jayro,22nov is al zo,en als je besluit door hem te opereren,krijg je de consultkosten terug.

wat zou je aan cc,s en of maat ongeveer uit willen komen???

Daffy bedankt,dat je ze mooi vind(maar ik heb wel mazzel he,met me huid,dat ik geen randen heb en zie) :rolleyes:

Jayro,weet je wat ik zelf ook luxe vind bij Bruno,je mag zelf een datum prikken en een tijd,zeker als het voor na een paar weken/maanden is(dan is er nog veel keus) je kan hem een paar datums op laten schrijven,neem je mee naar huis en mag je er zelf een doorbellen,en of je maakt hem meteen.zelfs tijd mag je kiezen :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ja schiphol is voor mij een thuiswedstrijd haha. Is een half uurtje rijden.

Ik hoop dat ik ook begin januari kan worden geopereerd. Omdat het eigenlijk al geregeld is met mijn man zijn werk. Dus dat ga ik wel even vragen.

Ik wil graag een grote c / kleine D cup. Ik weet niet precies hoeveel cc dat is maar ik denk zo rond de 300?

Als ik toch besluit om mij door dr de meyere te laten opereren kan ik dan probleemloos de bergmankliniek laten opereren? Ik dan daar niks van terug vinden.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee, ik denk dat als je ruimschoots van te voren annuleert dat het dan geen probleem is, als je een dag van te voren annuleert dan denk ik wel dat je gewoon moet betalen maar dat is overal zo.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi allemaal,

ik ben vandaag bij dr de meyere geweest. Wat een fijne dokter is dat zeg. Kreeg alles goed uitgelegd. nam ruimschoots de tijd ervoor.

Ik heb besloten dat ik mij door hem laat opereren. De datum wordt 7 januari 2011.

Bij hem krijg ik ze ook voor de borstspier en hij had een pas prothese van 430 cc. En volgens hem ben ik een gezegende vrouw hahaha mijn borsten staan vlakbij elkaar dus met de protheses komen ze nog mooier bij elkaar te staan. Ik heb genoeg ruimte en hij zal wel moeten vullen.

Wat een verschil met de andere arts. Die ik op zich ook oke vond maar mijn man zei ook dat dr de meyere een beter gevoel gaf en dat ik bij de bergman toch meer een nummertje was.

Nu moet mijn operatieverslag wel aangepast worden. Kan ik dat zelf of doen jullie dat?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.