Ga naar inhoud

Begin van onderzoek naar BV (nu AA)


Mendarien

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen! Even voorstellen: ik ben 35 jaar en overweeg een BV vanuit een maatje AA. Voor mijn kindje had ik een kleine A, nu na 1 kindje zijn ze minder vol. Ook al sport ik iedere week.. Altijd wel grotere borsten gewild, maar tot recent nog niet reden genoeg 'gevoeld' om behalve 'er aan te denken' echt een stap verder te gaan. Zoals ik nu dus wel doe, want ik heb mij al aangemeld op dit forum hehe.. Ik twijfel aan hoe mijn borsten er straks uit gaan zien: onnatuurlijk? En twijfel aan hoe ze aanvoelen: hard? Ben benieuwd naar resultaten en ervaringen van andere meiden die van AA naar volle B gaan. Althans ik denk dat een volle B echt wel voldoende is. Ik wil namelijk zo natuurlijk mogelijke borsten, en nu ben ik klein en slank. Hoop dat ik hier wat wijzer wordt.. :-) Gr!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk anders even naar mijn album, ik ben 40 kilo afgevallen, had tubulaire borsten. Het afvallen, borstvoeding en elke dag krachttraining hadden mijn borsten er niet mooier op gemaakt. Ik ben zelf wel naar een 350 CC gegaan. 

Ik vind zelf het resultaat super mooi, en sta elke dag met een glimlach op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zijn je ervaringen van de operatie? En waar moest je precies aan wennen? Kan je nog wel op je buik liggen? Voelen ze erg hard? Kan je jouw chirurg aanbevelen? Misschien een brutale vraag, maar heb je ook voor en na foto's om te delen? Beetje veel vragen zo... Ben echt benieuwd naar wat het bij zou kunnen worden namelijk :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Mendarien:

Hallo iedereen! Even voorstellen: ik ben 35 jaar en overweeg een BV vanuit een maatje AA. Voor mijn kindje had ik een kleine A, nu na 1 kindje zijn ze minder vol. Ook al sport ik iedere week.. Altijd wel grotere borsten gewild, maar tot recent nog niet reden genoeg 'gevoeld' om behalve 'er aan te denken' echt een stap verder te gaan. Zoals ik nu dus wel doe, want ik heb mij al aangemeld op dit forum hehe.. Ik twijfel aan hoe mijn borsten er straks uit gaan zien: onnatuurlijk? En twijfel aan hoe ze aanvoelen: hard? Ben benieuwd naar resultaten en ervaringen van andere meiden die van AA naar volle B gaan. Althans ik denk dat een volle B echt wel voldoende is. Ik wil namelijk zo natuurlijk mogelijke borsten, en nu ben ik klein en slank. Hoop dat ik hier wat wijzer wordt.. :-) Gr!

Hoi hoi, 

Jou verhaal is heel herkenbaar. Zelf ook kleine borsten, na mn zwangerschap en 1 jaar borstvoeding is er nog minder van over. Sinds kort besloten dat ik nu dan toch echt voor de borstvergroting ga. Eindelijk naar jaren lang twijfelen. Ik word 28sept. Door dr Peters geholpen. Wil ook graag zo natuurlijk mogelijk maar zeker wel flinke borsten. 

Ben ook vrij klein en slank, waarschijnlijk krijg ik anatomisch 400cc.

 

Je kunt altijd ergens een consult doen en kijken wat ze je adviseren, misschien helpt het je om de stap wel of niet te nemen. 

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Mendarien:

Hi Loumi, spannend zeg! Ik moet nog uitvogelen wat de "cc's" zijn ten opzichte van de cupgrootte. Lees veel van anderen die schrijven in een bepaald aantal cc, maar heb daar nog geen idee van wat dat inhoudt. Moet nog veel lezen en onderzoeken :-)

 

 

Hoi Mendarien, 

Idd heel spannend allemaal. 

Wat mij verteld is, is dat 150cc ongeveer gelijk staat aan 1 cupmaat. Maar per lichaam is het natuurlijk anders ligt ook aan de omvang die je hebt. 

 

Succes met je zoektocht :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.