Ga naar inhoud

Veel pijn


Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

 

Ik heb 14 augustus een borstvergroting gehad, 425cc high profile, rond en dual plane. Afgelopen dinsdag heb ik bij de 1e controle een borstband gekregen, daarvoor had ik al best veel last en nu nog erger. Ik lees bij veel dames dat ze na één week al redelijk pijnvrij zijn. Ik ben nu dus op dag 12 en vraag me af waarom de pijn niet minder wordt. 

 

Doe ik te veel? Ik probeer echt niks boven de 1.5 kilo te tillen, doe nog niks in het huishouden en eigenlijk helemaal niet veel gezien ik nog lekker vrij ben. Merk wel dat ik te vaak met mijn armen boven de schouders kom, zou dat het zijn? Ik begin steeds meer spijt te krijgen omdat de pijn overheerst.

 

De wonden zien er verder netjes uit, de zwelling/vocht is naar mijn mening minimaal. Ik heb alleen hele donkere blauwe plekker aan allebei de zijkanten van mijn borsten.

 

Kan iemand mij geruststellen? Als dit zo blijft ga ik maandag toch even de kliniek bellen voor de zekerheid.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, bij wie ben je geopereerd? 

De meeste artsen zeggen toch wel dat je 6 weken je ellebogen niet boven schouders mag heffen. Dat is even lastig maar wel nodig voor je kapsel. 

 

Ik heb ook een borstband gehad. Draag je deze op de goede manier? Hoog voor op de borst en wat lager op de rug. Borstband mag ook niet te strak zitten. Gewoon goed aangesloten. Moet zeggen dat ik die band niet zo vervelend vond. 

 

Slik je nog paracetamol of iets dergelijks? Kan misschien wel helpen om die pijn wat te verminderen. Meestal zou naar 1 week de meeste pijn weg zijn maar bij sommige duurt het langer.  

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 bedankt voor de snelle reactie! Ik ben geopereerd door Frans Straten, ik ga echt proberen dat niet meer te doen! Het is zo stom dat ik het eigenlijk elke keer pas door heb als ik het al gedaan heb: elastiekje in mijn haar doen, haren wassen, glas uit de kast pakken, dat soort dingen. 

 

Ik heb de borstband wel hoog op de borst en vrij laag op de rug maar ik denk dan toch misschien te strak, ik doe hem nu steeds even een paar minuten los en dan weer vast. 

 

Ik slik niks meer, dan ga ik dat toch maar wel weer doen, heel erg bedankt voor je berichtje! Ik hoop dat het bij mij dan gewoon wat langer duurt de pijn en dat het niks raars is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Lysa1989:

@Ellen125 bedankt voor de snelle reactie! Ik ben geopereerd door Frans Straten, ik ga echt proberen dat niet meer te doen! Het is zo stom dat ik het eigenlijk elke keer pas door heb als ik het al gedaan heb: elastiekje in mijn haar doen, haren wassen, glas uit de kast pakken, dat soort dingen. 

 

Ik heb de borstband wel hoog op de borst en vrij laag op de rug maar ik denk dan toch misschien te strak, ik doe hem nu steeds even een paar minuten los en dan weer vast. 

 

Ik slik niks meer, dan ga ik dat toch maar wel weer doen, heel erg bedankt voor je berichtje! Ik hoop dat het bij mij dan gewoon wat langer duurt de pijn en dat het niks raars is.

Graag gedaan meid!

 

Zou de borstband ietsje losser zetten dan. Als de zwelling helemaal weg is kan hij weer iets strakker. Het hoort geen martelband te zijn zoals sommige hem noemen ;) 

Haren wassen kun je beter je hoofd kantelen om erbij te kunnen. Elastiekje je hoofd naar voren en dan zou het net moeten kunnen zonder armen te hoof te doen. Probeer een beetje foefjes te verzinnen dat het makkelijker gaat zonder armen te hoog te doen. 

 

Mocht je echt iets nodig hebben uit een kastje zou ik iemand vragen of kijken of je een klein opstapje/krukje hebt. 

 

Gewoon paracetamol nemen dat kan geen kwaad en is het hopelijk beter voor je te verdragen. Je kunt altijd naar Frans bellen zullen ze vast niet erg vinden. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 die band gaat meteen losser! Dacht dat ie strak moest!

 

Bedankt voor de tips! Ik ga het straks gelijk proberen en toch mijn vriend weer wat meer om hulp vragen, hoop niet dat het kwaad al geschied is.... het is zo stom, want ik doe het zonder dat ik het in de gaten heb. 

 

Nogmaals bedankt! Hier heb ik heel veel aan!

 

Xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Lysa1989:

@Ellen125 die band gaat meteen losser! Dacht dat ie strak moest!

 

Bedankt voor de tips! Ik ga het straks gelijk proberen en toch mijn vriend weer wat meer om hulp vragen, hoop niet dat het kwaad al geschied is.... het is zo stom, want ik doe het zonder dat ik het in de gaten heb. 

 

Nogmaals bedankt! Hier heb ik heel veel aan!

 

Xx

 

 

Ja wel strak maar niet dat je er pijn van krijgt ;) moet gewoon straks alszijnde aangesloten/gespannen. Als dat logisch is zo voor je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey, ik ben ook door straten geholpen. voor de borstband zeiden ze dat hij moet spannen maar NIET pijn doen. dus zet die gerust wat losser :P

hier pas na 4 weken pijnvrij. maar probeer echt niet boven je schouders te rekken met je armen meid.

ik had hier overal een trapje staan zodat ik niets moest rekken en voor je haar en zo stond ik half gebukt en kon ik het zo vastmaken. nog een goed herstel gewenst!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissM die band zit losser, wat een verademing!!  Wat ben ik blij te horen dat ik niet de enige ben.. dan hoop ik dat het bij mij na 4 weken ook gedaan is met de pijn!  

 

Ik probeer nu echt constant op te letten op mijn bewegingen en ook tegen mijn vriend gezegd dat hij me moet aanspreken! Het is even wennen maar het lukt inderdaad ook zonder armen te strekken! Bedankt voor je berichtje! :D xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.