Ga naar inhoud

naomipriscilla : 25 augustus 2017 : Dr. van der Meulen : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Spanneeeend! En zo leuk dat het vandaag d-day is. Ik begrijp je gevoel volledig! Mijn operatie vindt pas in oktober plaats maar als ik eraan denk krijg ik al kriebels! Heel veel succes! Vanaf straks heb je prachtige boobies :-D woehoe!!! Dikke knuffel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@naomipriscilla

 

Hoi hoi,

 

Ik heb je topics even samengevoegd, en de titel gedeeltelijk aangepast, als je de naam van je pc en kliniek door kunt geven dan maak ik de titel compleet.

 

Na 4 dagen nog pijn hebben is heel normaal hoor,zolang je borst niet ineens heel erg op gaat zwellen ofrood word,hoort het bij het herstel, neem nog even netjes op tijd je pijnstilling in ,1e 3 tot 5 dagen is de pijn het heftigste.

 

Ik wens je een goed herstel.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Desert-Rose:

@naomipriscilla

 

Hoi hoi,

 

Ik heb je topics even samengevoegd, en de titel gedeeltelijk aangepast, als je de naam van je pc en kliniek door kunt geven dan maak ik de titel compleet.

 

Na 4 dagen nog pijn hebben is heel normaal hoor,zolang je borst niet ineens heel erg op gaat zwellen ofrood word,hoort het bij het herstel, neem nog even netjes op tijd je pijnstilling in ,1e 3 tot 5 dagen is de pijn het heftigste.

 

Ik wens je een goed herstel.

 

x

Hoi,

 

Ooh jaa is goed hoor, pc dr jacques van der meulen, kliniek: velthuis kliniek in rotterdam .

Okee dan nog even afwachten want mn borst is niet rood verder en ziet er goed uit 

Bedankt voor je reactie!!

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.