Ga naar inhoud

Excuus om niet te sporten?


Aanbevolen berichten

Misschien een rare vraag, maar aangezien ik nogal een sportvrouw ben die wel eens hardloopt en ook aan boksen doet in clubverband vraag ik me af wat ik als excuus zou kunnen nemen om heel erg lang niet te sporten wegens mijn herstel... Ik wil best wel een leugentje om bestwil verzinnen, want de mensen in mijn omgeving zouden het niet appreciëren als ze van m'n geheimpje afwisten... Nou niet een té overdreven excuus, ik wil niet bepaalde dingen uitlokken ofzo... Maar wat zou een gepast excuus zijn? éen of ander klachtje waarmee ik een paar maanden niet kan sporten ofzo? Ja ik weet het is een beetje raar maar ik wil op alles voorbereid zijn :31: xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb bij mijn aerial silk/hoop clubje gezegd dat ik ging trainen voor een paaldansshow. Die paaldansshow gaat ook echt plaatsvinden, maar daar doe ik natuurlijk niet aan mee. Ik heb weleens gehoord dat in de vrouwenvoetbalwereld gebruik wordt gemaakt van het excuus liesblessure. Misschien dat jij daar iets mee kunt, gezien je ook hardloopt. Of een blessure aan je schouder? Dat herstel duurt ook lang. Toch is eerlijk zijn wel het makkelijkste, dat heb ik bij mijn paaldansclub wel gedaan. Bij de aerial silk/hoop heb ik dat niet gedaan, omdat daar ook een oud-leerling in de groep zit. Ik vind een bv niet echt een onderwerp om met leerlingen te bespreken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan toch gewoon zeggen dat je geopereerd word zonder te benoemen waarvan? Heb ik ook gedaan enige reactie was niks ernstigs toch? waarop ik zei nee hoor maar ben even uit de running ivm herstel. 

Niet moeilijker maken dan t is denk ik dan maar altijd ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei abj:

Ik heb bij mijn aerial silk/hoop clubje gezegd dat ik ging trainen voor een paaldansshow. Die paaldansshow gaat ook echt plaatsvinden, maar daar doe ik natuurlijk niet aan mee. Ik heb weleens gehoord dat in de vrouwenvoetbalwereld gebruik wordt gemaakt van het excuus liesblessure. Misschien dat jij daar iets mee kunt, gezien je ook hardloopt. Of een blessure aan je schouder? Dat herstel duurt ook lang. Toch is eerlijk zijn wel het makkelijkste, dat heb ik bij mijn paaldansclub wel gedaan. Bij de aerial silk/hoop heb ik dat niet gedaan, omdat daar ook een oud-leerling in de groep zit. Ik vind een bv niet echt een onderwerp om met leerlingen te bespreken...

Hey bedankt!! Oh ja ik denk dat ik schouderblessure ofzo zal zeggen. Jammer maarja ik heb liever dat mensen het niet weten... Nu even snel opzoeken hoelang een schouderblessure duurt hahaha:ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei jeda:

Je kan toch gewoon zeggen dat je geopereerd word zonder te benoemen waarvan? Heb ik ook gedaan enige reactie was niks ernstigs toch? waarop ik zei nee hoor maar ben even uit de running ivm herstel. 

Niet moeilijker maken dan t is denk ik dan maar altijd ;) 

Ja dat zou ik liever idd zeggen. Maar de meesten die ik ken zullen dan zeggen: oh nou aan wat word je geopereerd? Mensen zijn heel erg nieuwsgierig natuurlijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei baeboobie:

Ja dat zou ik liever idd zeggen. Maar de meesten die ik ken zullen dan zeggen: oh nou aan wat word je geopereerd? Mensen zijn heel erg nieuwsgierig natuurlijk...

 

Ja snap ik haha ik heb ook sommige gehad hoor die verder vroegen. dus zei ik das privé, maar weet dat dat soms best moeilijk is omdat dan te zeggen. Een excuus kan ik niet 123 bedenken haha.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei jeda:

 

Ja snap ik haha ik heb ook sommige gehad hoor die verder vroegen. dus zei ik das privé, maar weet dat dat soms best moeilijk is omdat dan te zeggen. Een excuus kan ik niet 123 bedenken haha.. 

Jaa inderdaad, ik kan ook geen excuses op het moment zelf bedenken dus als ze verder doorvragen heb ik al een pasklaar antwoord B) Best wel erg maar ja hahahah 

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei baeboobie:

Hey bedankt!! Oh ja ik denk dat ik schouderblessure ofzo zal zeggen. Jammer maarja ik heb liever dat mensen het niet weten... Nu even snel opzoeken hoelang een schouderblessure duurt hahaha:ph34r:

 

Schouderblessure kan heel lang duren, had ik vorig jaar last van helaas... Ik ben niet zo'n prater en heb maar heel weinig mensen over mijn bv verteld. Dus ik snap dat je liever een excuus klaar hebt liggen. ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@baeboobie scheurtje in je tussenribspieren opgelopen na een val van de trap, uit persoonlijke ervaring kan ik je vertellen dat dat herstel minimaal 8 weken kan duren ;) Voel je ook bij letterlijk elke beweging, dus een trap erop of hardlopen is niet heel fijn.

En helaas kunnen ze dat niet opereren of tapen haha. 

 

Ik liep dit namelijk 5 jaar geleden op nadat ik een streksalto achteruit deed en mijn landing niet helemaal goed ging haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 23-8-2017 at 4:20 PM, gastmama said:

Operatie aan mijn borstspieren... is ook nog eens geen leugen :45:

 

Whahaha die zei ik tegen m'n patiënten als ze vroegen wat er aan de hand was :45: "Waar bent u aan geopereerd dan zuster"...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.