Ga naar inhoud

Jbtje : 5 oktober 2017 : Dr. Smulders : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo dames!

 

Ik ben 29 jaar, ik heb 2 prachtige kinderen een meisje van 3,5 en een jongen van1 jaar. Ook hebben wij thuis een lieve Bulldog Lola.

Ik heb op het moment geen baan, maar zou volgend jaar graag weer aan het werk willen in de gehandicaptenzorg.

 

Zolang ik mij kan herinneren heb ik een minderwaardigheidscomplex mbt mijn borsten.

Ik ben altijd aan de magere kant geweest en de borsten zijn nooit echt ontwikkeld voor mijn gevoel. Wat ook niet erg hielp was dat ik een 1 jaar oudere zus heb die juist hele grote borsten had.

Op mijn 18e ben ik doorverwezen naar het ziekenhuis voor een gesprek met een plastische chirurg.

deze bekeek mij, lachte schamper en vroeg of ik anorexia had. Gewoon wat meer eten, dan kwamen de borsten wel was zijn advies.

huilend ben ik weggegaan. 

Ik heb altijd maximizer bh's aan en zwemmen doe ik zelden. 

Nu ik twee kinderen heb is de tijd daar om toch echt de stap te zetten. In de zwangerschap en borstvoedingsperiode kon ik mijn geluk niet op, prachtige volle borsten en kon eindelijk mooie bh's aan. Dit gevoel wil ik altijd hebben. 

5 Oktober is mijn grote dag bij het Velthuis kliniek Enschede.

Ik krijg 325cc achter de spier.

Ik ga van een 70B naar een 70E. Ik heb twee keer gepast omdat 70E zo groot klinkt. Maar ook bij de tweede keer zag het er heel mooi uit. 

Ik weeg 56 kilo en ben 1.66, dit zag er echt natuurlijk uit. 

Ik hoop hier een beetje wegwijs te worden op het forum. 

ik ben erg benieuwd naar alle verhalen. En vooral ook naar het herstel, ik heb 3 weken hulp in huis. Mijn moeder komt 1 week in huis en daarna neemt mijn man twee weken vakantie. Ben benieuwd hoe dat bij de meesten hier geregeld is. En dan vooral wanneer je ook kleine kinderen hebt. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Annette1975:

Goed geregeld trouwens met de hulp! Ik word op vrijdag geopereerd, heb dan het weekend mijn man thuis en daarna rommel ik zelf weer wat aan, met hulp van mijn moeder. Maar zij komt niet in huis...zou gek worden haha

Haha, ja nee dat wordt ik niet van mijn moeder. Twee keer heb ik haar als kraamverzorgster gehad in huis. Toen heeft ze ook 10 dagen bij ons geslapen. Omdat ik ver weg van familie woon is het wel noodzakelijk dat ze blijft slapen, anders moet ze 4 uur in de auto op 1 dag iedere dag haha.

een wissel krijg jij dus, jij weet al hoe de operatie gaat en het herstel. Viel het je mee? Hoe lang duurde het voor je weer een beetje normaal mee kon doen zeg maar. En vanwaar een wissel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Ik heb mijn protheses nu 17 jaar en ze zijn echt aan vervanging toe. Na twee zwangerschappen zijn mijn borsten over de protheses heen gezakt en de rechter is ook nog wat verschoven. De operatie viel me best tegen de eerste keer. Heb de prothese onder de spier en had echt veel pijn. Ik weet niet meer zo goed hoe snel ik weer wat kon, volgens mij had ik twee weken vakantie ofzo. Deze keer schijnt het minder erg te zijn, omdat de spier al wat gewend is...ik hoop het maar ;)

 

Maar maak je geen zorgen, de zorg op dit vlak is nu veel beter, ik heb nu bijvoorbeeld een heel lijstje met dingen die ik moet halen als pijnstilling etc. Had ik toen echt niet. Heb jij ook een lijstje? 

 

Vind je het spannend?

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jbtje

 

Hoi hoi,

 

Ik heb de titel eventjes aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu al je verdere updates ,eventuele vragen en dadelijk ook je verslag neerzetten zodat je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar hebt staan,

Als je alleen nog even de naam van je pc wilt vermelden,dan maak ik de titel compleet.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-8-2017 om 18:04 zei Desert-Rose:

@Jbtje

 

Hoi hoi,

 

Ik heb de titel eventjes aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu al je verdere updates ,eventuele vragen en dadelijk ook je verslag neerzetten zodat je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar hebt staan,

Als je alleen nog even de naam van je pc wilt vermelden,dan maak ik de titel compleet.

 

x

Ik wordt geholpen door Y.Smulders 

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-8-2017 om 17:02 zei Annette1975:

Hoi! Ik heb mijn protheses nu 17 jaar en ze zijn echt aan vervanging toe. Na twee zwangerschappen zijn mijn borsten over de protheses heen gezakt en de rechter is ook nog wat verschoven. De operatie viel me best tegen de eerste keer. Heb de prothese onder de spier en had echt veel pijn. Ik weet niet meer zo goed hoe snel ik weer wat kon, volgens mij had ik twee weken vakantie ofzo. Deze keer schijnt het minder erg te zijn, omdat de spier al wat gewend is...ik hoop het maar ;)

 

Maar maak je geen zorgen, de zorg op dit vlak is nu veel beter, ik heb nu bijvoorbeeld een heel lijstje met dingen die ik moet halen als pijnstilling etc. Had ik toen echt niet. Heb jij ook een lijstje? 

 

Vind je het spannend?

 

xx

Jaa vind het heel spannend, en nu na al de verhalen en foto's komen ook twijfels over de hoeveelheid cc.. ik ben vrij plat dus 325cc zal echt wel een verschil zijn maar toch er zijn er veel die toch liever groter hadden.

 

voor jou ook wel weer spannend of niet?

jij weet hoe het gaat natuurlijk, maar deze keer gaat het vast beter als de eerste keer. De spier is inderdaad nu gewend aan een prothese. 

 

Ja ik heb ook een lijstje met medicatie. En fysio, twee welen voor de op beginnen we met de eerste oefeningen. Ben benieuwd of dat echt helpt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had achteraf gezien ook grotere willen hebben, maar was toen wat minder mondig dan nu :141:. Als je niet zeker bent zou ik gewoon nog een keer gaan passen hoor. Ik vind het ook best weer spannend. Ben ook erg benieuwd hoe mijn oude protheses er na zoveel jaar uitzien. 

 

Wat goed dat je fysio hebt, heeft dat een reden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...
Op 27-8-2017 om 00:35 zei Annette1975:

Ik had achteraf gezien ook grotere willen hebben, maar was toen wat minder mondig dan nu :141:. Als je niet zeker bent zou ik gewoon nog een keer gaan passen hoor. Ik vind het ook best weer spannend. Ben ook erg benieuwd hoe mijn oude protheses er na zoveel jaar uitzien. 

 

Wat goed dat je fysio hebt, heeft dat een reden?

Wat stom dit, ik had wel een heel verhaal hierop getypt maar nooit goed op verzenden geklikt blijkbaar. Sorry! Hoe gaat het nu?

vandaag bij de Fysio geweest, ik heb oefeningen mee gekregen om de borstspier wat losser te maken zodat ze niet zo hoeven te wroeten om de prothese eronder te krijgen zeg maar. Zorgt voor minder pijn tijdens herstel. Ook op de verkoeverkamer komt ze langs om wat door te nemen en daarna na twee weken wanneer de hechtingen eruit gaan is zij er weer bij om mij oefeningen te geven voor herstel van de borstspier. Ben heel benieuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hi @Jbtje, Ik dacht ik zoek je even op. Is toch een stuk makkelijker zo dan in de chat.

Ik zie helemaal geen operatie update. Was alles goed gegaan en naar wens? Blij dat je uiteindelijk voor 390cc bent gegaan ipv 325? 

Lukt het allemaal een beetje met de kindjes?

En de fysio ook tevreden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei KK-love:

Hi @Jbtje, Ik dacht ik zoek je even op. Is toch een stuk makkelijker zo dan in de chat.

Ik zie helemaal geen operatie update. Was alles goed gegaan en naar wens? Blij dat je uiteindelijk voor 390cc bent gegaan ipv 325? 

Lukt het allemaal een beetje met de kindjes?

En de fysio ook tevreden?

Jaa dat is ook zo!

nee een operatie verslag moet ik nog steeds maken. Zal ik van de week even doen. 

Ik ben heel blij met de 390cc

eerste consult ook wel 400 gepast maar toen riep iedereen neeee is veel te groot. Ook de consulente vond het er dan nep uit zien.

maar dat komt vast omdat ik van bijna plat kom, dan lijkt alles groot.

Ben blij dat ik toch een week te voren nog een keer heb gepast en toevallig bij een andere consulente die dit ook heel mooi vond passen.

nu ze er in zitten lijken ze lang niet zo groot maar dit komt ook omdat ze nog zo hard zijn. Op veel foto's zie je de borsten in verloop van tijd groter worden, dus ik heb nog de hoop dat dat bij mij ook zo is. Vlak na de operatie had ik een heeel groot verschil tussen de borsten, schrok er echt van en dit hadden ze mij best mogen vertellen na de operatie. Maar ik heb er over gebeld en hoef mij geen zorgen te makeb. Het trekt wel bij en nu na 1 week zie ik dat ook gelukkig.

het herstel valt mij mee.

de eerste 2/3dagen waren pittig en heb wel gedacht waarom heb ik dit gedaan maar was na die eerste dagen prima te doen. Had ook goede pijnstilling. 

Mijn moeder is de eerste week bij ons in huis geweest en nu heeft mijn man 2weken vakantie. 3 weken dus echt herstellen en daarna moet ik gewoon weer voor de kinderen zorgen. Het zware huishouden mag mijn man na werktijd nog even doen tot 6weken. 

Zal ook even bij jou lezen voor ik nu allemaal vragen stel die er al staan haha

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi @Jbtje! Ik heb een beetje je berichtjes gelezen, omdat ik zelf heel erg twijfel tussen twee maten en me een beetje in je verhaal herken. Mijn operatie staat voor as maandag gepland! Eigenlijk krijg ik 345cc maar ik heb vandaag nog een keer gepast en ook 390cc. Dat lijkt me erg groot, maar het was aan de andere kant ook wel weer mooi. Ik ben 1.69 en weeg 60,5kg. Ik kom van een 70A. Zou ik misschien in jouw album mogen kijken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@oopsnewboobs hey!

wanneer je 390 ook mooi vond zou ik toch voor die maat gaan. Het went echt snel. Ik ben blij dat ik die keuze nog heb gemaakt. 

Zou zonde zijn dat je achteraf spijt krijgt toch? Denk dat je niet snel spijt krijgt van een beetje meer. 

Spannend hoor! Kun je nog veranderen?

ik ga je toevoegen 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah dankjewel!

ik ben 166 en weeg ca 58 kilo. Ik had een 70B cup (wat meer los vel was) dus van best wel plat naar 75E 70F.

klinkt groot, maar zo zien ze er niet uit vind ik.

succes! Ik ga je volgen, ben heel benieuwd wat je uiteindelijk gaat doen. 

Krijg je dual plane?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Jbtje:

Aah dankjewel!

ik ben 166 en weeg ca 58 kilo. Ik had een 70B cup (wat meer los vel was) dus van best wel plat naar 75E 70F.

klinkt groot, maar zo zien ze er niet uit vind ik.

succes! Ik ga je volgen, ben heel benieuwd wat je uiteindelijk gaat doen. 

Krijg je dual plane?

xx

Hi! Ik ben even lang als jij en weeg hetzelfde. Ik krijg 275 cc dual plane. Ben je er blij mee? En hoe ging je herstel? Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei SanT1987:

Hi! Ik ben even lang als jij en weeg hetzelfde. Ik krijg 275 cc dual plane. Ben je er blij mee? En hoe ging je herstel? Groetjes!

Heey!

Ik ben er heel blij mee. Zo blij dat ik de stap heb gezet. 

Ik vond de eerste dagen heel pittig, maar ik heb goede medicatie gekregen en daar ging het goed mee. Vanaf dag 3 werd het steeds beter. Ik heb wel eens gedacht van waarom heb ik dit gedaan maar nu Nu met 6 weken is het me erg meegevallen. 

Wanneer ben jij aan de beurt? En waar wordt je geholpen?

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.